Timothy McVeigh ging nog een stapje verder met gewone alledaagse productenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik wil 'm wel eens hetzelfde zien proberen te doen met een mes ...
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat geloof ik wel eigenlijk.
Waar ik vraagtekens bij heb is bijvoorbeeld:
Hoe kan je iemand in zijn arm schieten als je je slachtoffers in rijen opstelt?
Hoe lang duurt het voor je 60 man gedood of verwond hebt met maar 2 pistolen?
Waarom springt niemand bovenop die flappie?
Dode objecten kunnen niet verantwoordelijk zijn, maar je kunt wel op een pragmatische manier dit soort incidenten proberen te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar dat maakt het wapen nog niet verantwoordelijk. Het maakt me behoorlijk pissig dat mensen hier de dader volledig negeren en maar alle schuld bij andere zaken willen leggen.
[..]
Ik zou zeggen nee, maar dat weet ik niet.
Mja, waar leg je de grens?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Re het volgende:
[..]
dat heet een terroristische aanslag, dat is toch net iets anders
De dader is een ziek, ziek, ziek persoon.. alleen zonder vuurwapens zou hij dit niet gedaan kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar dat maakt het wapen nog niet verantwoordelijk. Het maakt me behoorlijk pissig dat mensen hier de dader volledig negeren en maar alle schuld bij andere zaken willen leggen.
[..]
Ik zou zeggen nee, maar dat weet ik niet.
Ak-47 en de slachtoffers die dat wapen maakt en heeft gemaakt is zeker ook de schuld van het kapitalisme?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef rood_verzet het volgende:
Op het conto van het kapitalisme, ja. Als er geen miljardenwinst op gemaakt zou worden dan zouden er geen wapens worden toegestaan. Na het collumbine high school incident had Clinton een wet aangenomen waarbij het verboden was om semi-automatische pistolen aan te schaffen, maar die wet is verlopen en is door Bush, onder druk van de machtige NRA, niet verlengt. En nu toont hij 'zijn afschuw' flikker toch op...en flikker op met je 'het is de schuld van de overheid, kapitalisten zijn onschuldig', vrijwel alle overheden op de wereld draaien op kapitalisme
Dat waren geen alledaagse producten. En die zat bij een militia, de ultieme schietclub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Timothy McVeigh ging nog een stapje verder met gewone alledaagse producten
[afbeelding]
De meest stompzinnige dingen kunnen in handen van een idioot een ernstig gevaar opleveren
Ja, omdat het een moslim was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
FBI neemt dus de zaak over, het dus waarschijnlijk terror attack.
Waarom? McVeigh had de intentie om zoveel mogelijk mensen te doden, deze gast blijkbaar ook, anders was het zijn vriendinnetje en zichzelf geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Re het volgende:
[..]
dat heet een terroristische aanslag, dat is toch net iets anders
Hebben we onze wapenliefhebbende cryptofascist ook, ik kan het niet geloven dat je nu nog het gore lef hebt wapenbezit te rechtvaardigen. Je bent echt ziek in je kop en als je nog een communist zoekt om 'op zijn bek te slaan' vanwege zijn standpunten ben je zeker welkom om het te proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik nog zou glimlachen vandaag, maar domme mensen hebben echt iets 'ontwapenends'.
Ja het was Osama zelf ben je nou lekker?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
Uhm nee... De FBI neemt altijd dit soort grote zaken over.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
Ik denk eerder dat de schaal te groot is voor de lokale en staats politie, dus hebben ze de capaciteiten van de FBI nodig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
mja de grens ligt wel bij het individu of bij een groepje doorgedraaide emo's ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, waar leg je de grens?
Ik vind het eigenlijk ook een beetje vastgeroest denken om dit soort dingen maar standaard "Incident" te blijven noemen. History tells otherwise, but is anybody listening?
Het was gewoon een mengsel zoals kunstmest en stookolie ofzo. Een primitief maar prima explosief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat waren geen alledaagse producten. En die zat bij een militia, de ultieme schietclub.
Mmh, volgens mij had het mee te maken dat de FBI over veel meer middelen beschikt voor onderzoek ter plaatse in vergelijking met de lokale politie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
Nog niks bekend over die dude, behalve dat 'ie Aziatisch was en geen ID bij zich had.quote:
als hij geen vuurwapens had gehad was het anders gegaan, minder slachtoffers waarschijnlijk, dat wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De dader is een ziek, ziek, ziek persoon.. alleen zonder vuurwapens zou hij dit niet gedaan kunnen hebben.
Ik kan ook geen vakantiehuisje maken zonder gereedschap..
Die zijn waarschijnlijk allang bezig met een charme-offensief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef Re het volgende:
[..]
mja de grens ligt wel bij het individu of bij een groepje doorgedraaide emo's ofzo
ben benieuwd hoe snel de NRA weer op de bres springt...
The pizza boys, have been dismanteld for years in the USA.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm nee... De FBI neemt altijd dit soort grote zaken over.
Of was de Cosa Nostra enzo ook een terreurgroepering?
Klopt, dit soort zaken gaan altijd naar de FBI hoor. Dat is toch ook vrij logisch??quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Mmh, volgens mij had het mee te maken dat de FBI over veel meer middelen beschikt voor onderzoek ter plaatse in vergelijking met de lokale politie.
Ja dan had hij 60 galgen in elkaar zitten knutselen, dat denk ik ook. Neeeee het ligt niet aan vuurwapensquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Guard het volgende:
[..]
als hij geen vuurwapens had gehad was het anders gegaan, minder slachtoffers waarschijnlijk, dat wel ja.
Maar dan nog waren er doden gevallen, alleen hadden we er hier niets van gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |