Ik heb een gelequote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef zainabber het volgende:
Vre-se-lijk vind ik het, van die 'modebewuste' jongens met roze shirtjes aan.
FTW, WAAR IS JE MANNELIJKHEID DAN!![]()
Draag gewoon blauw ofzo, weukveul. alles behalve roze.
Wie van jullie faggots heeft er allemaal een roze shirt in de kast liggen!
wát een afknapper.
heumeu.quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Adelante het volgende:
momenteel rose t-shirt draag en naast m'n vriendin op de bank lig
ik trek 'm wel uit dan...quote:
Je hebt het verkeerde shirt gekocht.quote:Op maandag 16 april 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
Ik heb een roze Arctic Monkeys t-shirt, maar ik ben hetero. Wat nu?
Ik heb het gekregenquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde shirt gekocht.![]()
arctic monkeys mag, alleen kan je de opvallend roze stukjes niet vervenquote:Op maandag 16 april 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
Ik heb een roze Arctic Monkeys t-shirt, maar ik ben hetero. Wat nu?
ik keek wel iemand raar aan jaquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef lesley het volgende:
o jij keek me vanmiddag zo raar aan
ik ben ook homo maar heb geen roze shirt is dat nu erg. BTW mensen die kleuren associeren met sexuele voorkeurquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Ik ben homo maar vind roze een baggerkleurVoor kleren dan, elke kleur is op zich wel mooi het ligt eraan hoe het gepresenteerd word, een rode broek vind ik oerlelijk maar een rode ducati heeft weer wat.
haha grappig man!quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben ook homo maar heb geen roze shirt is dat nu erg. BTW mensen die kleuren associeren met sexuele voorkeur![]()
quote:
Jij bent een man van weinig woorden, is het niet?quote:
Sorry, maar op dat soort posts kan ik gewoon niets meer zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een man van weinig woorden, is het niet?
haal het wegquote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met mijn blouse?![]()
ik heb ooit een GRATISCH roze polo gehadquote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef zainabber het volgende:
Vre-se-lijk vind ik het, van die 'modebewuste' jongens met roze shirtjes aan.
FTW, WAAR IS JE MANNELIJKHEID DAN!![]()
Draag gewoon blauw ofzo, weukveul. alles behalve roze.
Wie van jullie faggots heeft er allemaal een roze shirt in de kast liggen!
wát een afknapper.
Alleen aandelen meer niet.quote:Op maandag 16 april 2007 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer verkoop je jezelf in het buitenland Pio ?
never, jij roze shirt dragend iets.quote:Op maandag 16 april 2007 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb ooit een GRATISCH roze polo gehad, hijs echt geyl ... gaan we nu neuqen zain
![]()
rraaawwwrrr
nou dan beginnen we met jouw kledingkast, alles weggooien en roze shirtjes inkopen, want je vind het toch niet erg?quote:Op maandag 16 april 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mensne die sdexualiteit beoordelen op de kleur van hun kleren
is bijna hetzelfde als discrimineren op huidskleur
omg die heb ik veel gezien vorige zomerquote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
mijn broertje heeft een fluor groen fc barcelona tenue
pff ik kan je likken als lassie , en dat komt echt niet door mn roze poloquote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef zainabber het volgende:
[..]
never, jij roze shirt dragend iets.
hallo, ja, nee, hij doet de telefoon na en de hond van de buren. En heel veel buitengeluidjes die hij oppikt, en een paar deuntjes en het bouwvakkersfluitje. Praten moet nog n beetje komen, hij is pas 1.quote:Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Piovan het volgende:
zainabber wat kan je papegaai al allemaal zeggen?
Sinds gisteren heb ik bezig mijn parkietje te leren "praten", volgens mij lukt het wel
Die qoute ik even, zodat ik morgen ook nog kan lachenquote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff ik kan je likken als lassie , en dat komt echt niet door mn roze polo
(schaampost![]()
)
quote:Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff ik kan je likken als lassie , en dat komt echt niet door mn roze polo
(schaampost![]()
)
quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
hallo, ja, nee, hij doet de telefoon na en de hond van de buren. En heel veel buitengeluidjes die hij oppikt, en een paar deuntjes en het bouwvakkersfluitje. Praten moet nog n beetje komen, hij is pas 1.
Nee dat hebben mongolen bedacht.quote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Euhmnz, hebben homo's er op een gegeven moment niet voor gekozen om Roze tot hun troetel kleur te maken?
+Bquote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef miodzio het volgende:
[..]
Die qoute ik even, zodat ik morgen ook nog kan lachen
dit vind je vast leuk om te zien,quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef Piovan het volgende:
Mijne begint de "l" te leren.
le le le le le hoor ik steeds
quote:
woordspeling!quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
gezien de TT eerder een 14.hiv topic.![]()
![]()
...
![]()
![]()
en bij een onwijs sexy man die voor jou staat?quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef zainabber het volgende:
Nou ik vind het anders een reuze afknapper en dat zullen er zat met me eens zijn, maar dat mogen jullie zelf beslissen.!
met dat roze aan is ie niet meer zo aantrekkelijk, niet ?quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en bij een onwijs sexy man die voor jou staat?
omdat ze smaak hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er mis met roze?
Ik heb 3 roze overhemd/blousedingen. Een roze shirt met korte mouwen, en eentje met lange mouwe.![]()
Maar de mannelijke bevolking van de lokale gay-barren zie ik nooit in het roze lopen eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
gezien de TT eerder een 14.hiv topic.![]()
![]()
...
![]()
![]()
O RLYquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef zainabber het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ik ben dan ook een meisje.
Mensen die in het donker foto's van zichzelf maken onder een zwoele hoek met zonnebril opquote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
en je bent nog wel een meisje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef keepwalking het volgende:
Ramones zijn dan wel weer cool. Jammer dat ik roze een stomme kleur vind.![]()
Ja ik weet het.quote:
kom jij in lokale gay-barren danquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er mis met roze?
Ik heb 3 roze overhemd/blousedingen. Een roze shirt met korte mouwen, en eentje met lange mouwe.![]()
Maar de mannelijke bevolking van de lokale gay-barren zie ik nooit in het roze lopen eigenlijk.![]()
Mwah. Enkele zijn vrij flamboyant, en het toonbeeld van wansmaak.quote:
ik zeg toch niks verderquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik kom daar gewoon met mijn vriendin hoor.
OHOH WE HAVE A WINNERquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Homo's in dit topic met roze: 0
Hetero's in dit topic met roze: 6
tel uit je verlies zainabber
Ach, een van de barmannen heeft 1 keer geprobeerd charmant richting me te doen. Maar hij merkte wel dat ik daar niet van gedient was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik zeg toch niks verder![]()
En je kan ook van 2 walletjes eten![]()
The Sting = kut winkelquote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een roze onderbroek.
Als je dan zo gaat trekken en niet gaat schoonmaken lijkt het net een trekvlek op een roze onderbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |