omdat ze smaak hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er mis met roze?
Ik heb 3 roze overhemd/blousedingen. Een roze shirt met korte mouwen, en eentje met lange mouwe.![]()
Maar de mannelijke bevolking van de lokale gay-barren zie ik nooit in het roze lopen eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
gezien de TT eerder een 14.hiv topic.![]()
![]()
...
![]()
![]()
O RLYquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef zainabber het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ik ben dan ook een meisje.
Mensen die in het donker foto's van zichzelf maken onder een zwoele hoek met zonnebril opquote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met mijn blouse?![]()
en je bent nog wel een meisje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef keepwalking het volgende:
Ramones zijn dan wel weer cool. Jammer dat ik roze een stomme kleur vind.![]()
Ja ik weet het.quote:
kom jij in lokale gay-barren danquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er mis met roze?
Ik heb 3 roze overhemd/blousedingen. Een roze shirt met korte mouwen, en eentje met lange mouwe.![]()
Maar de mannelijke bevolking van de lokale gay-barren zie ik nooit in het roze lopen eigenlijk.![]()
Mwah. Enkele zijn vrij flamboyant, en het toonbeeld van wansmaak.quote:
ik zeg toch niks verderquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik kom daar gewoon met mijn vriendin hoor.
OHOH WE HAVE A WINNERquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Homo's in dit topic met roze: 0
Hetero's in dit topic met roze: 6
tel uit je verlies zainabber
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |