Kan wel zijn dat dat zo, is het blijft een externe relatie met een accountant en ik vind dat nogal afbreuk doen aan de kwaliteit van het bedrijfquote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boeie of daar spelfouten in zitten...
Administratie is intern en wordt meestal alleen bekeken door een accountant.
Die snap echt wel dat Krediteuren hetzelfde is als Crediteuren of dat er met Televoonkosten hetzelfde wordt bedoelt als Telefoonkosten
Het wordt pas problematisch als brieven moet gaan schrijven/typen!
Zoals gezegd.... boeiequote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Motionblur het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat dat zo, is het blijft een externe relatie met een accountant en ik vind dat nogal afbreuk doen aan de kwaliteit van het bedrijf
ja ok het imago dan dat bedoelde ik ook eigenlijk, my badquote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals gezegd.... boeie
Het doet overigens geen afbreuk aan de kwaliteit, eerder aan het imago...
De kwaliteit van het "product" kan door een spelfout meestal niet wijzigen natuurlijk.
Maar ja dan moet je kijken of het interessant is dat je imago in twijfel wordt getrokken door een instantie wat zelf het stoffigste imago heeft van alle beroepen...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Motionblur het volgende:
[..]
ja ok het imago dan dat bedoelde ik ook eigenlijk, my bad![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ja dan moet je kijken of het interessant is dat je imago in twijfel wordt getrokken door een instantie wat zelf het stoffigste imago heeft van alle beroepen...
True true, al ben ik heel eerlijk van mening dat ze een spelfout niet uitgebreid zullen bespreken, tenslotte zijn ze een soort van vertrouwenspartner van hun klanten/opdrachtgevers!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef Motionblur het volgende:
[..]
zit wat in maar die mensen hebben net zo goed een mond en een netwerk...je weet nooit waar een roddel/gerucht terecht kan komen
![]()
dat klopt maar misschien, heeeel mischien is de accountant dermate gefrustreerd dat hij er toch per ongeluk iets over laat ontglippen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
True true, al ben ik heel eerlijk van mening dat ze een spelfout niet uitgebreid zullen bespreken, tenslotte zijn ze een soort van vertrouwenspartner van hun klanten/opdrachtgevers!
Kun je beter zo zeggen: In mijn vorige functies heb ik hoofdzakelijk de volgende werkzaamheden verricht: correspondentie, telefoonbehandeling, postbehandeling, coderen en inboeken van facturen, aanmaken van klantenbestanden, behandelen van problematische betalingen, en het archiveren en notuleren van betalingen(?).quote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef Janena het volgende:
In mijn vorige functies verrichtte ik verschillende werkzaamheden waaronder correspondentie, telefoonbehandeling, postbehandeling, coderen en inboeken van facturen, aanmaken van klantenbestanden, behandelen van problematische betalingen, archiveren en notuleren.
Zo'n taalkundige ramp ben ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Motionblur het volgende:
ik heb helemaal geen zin om me hier in te mengen maar ik vraag me slechts 1 ding af:
hoe heb je in hemelsnaam al administratief werk gedaan en ben je ondanks dat toch slecht in spellen, ik persoonlijk zou het heeeeel vervelend vinden als er spel- en taalfouten in mijn administratie zitten.
Goeie, bedankt!quote:Op maandag 23 april 2007 00:12 schreef JoeDank het volgende:
Logopedie heeft toch te maken met mensen te helpen met hun stemgebruik / beheersing?
Ik zou wat neerzetten over het sociale aspect / functie van die hulp voor de patienten. Enige maatschappelijke betrokkenheid laten zien.
Iets als:
Het werken bij een bedrijf als het uwe spreekt mij in het bijzonder aan vanwege het sociale karakter van de hulp aan de patient.
Daar had ik ook een moeite mee en zou ik ook weghalen (vooral omdat je meerdere keren noemt). Een baan hoeft ook helemaal niet uitdagend te zijn om voor jou aantrekkelijk te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 00:27 schreef djenneke het volgende:
De functie klinkt niet erg uitdagend (no offence), en als dat ook inderdaad niet het geval is, zou ik dat ook niet vermelden.
Eruit. Als je niet 's morgens beschikbaar bent, zou je hier toch niet op solliciteren!quote:Op maandag 16 april 2007 22:18 schreef Janena het volgende:
Er word specifiek gevraagd om iemand die sochtends beschikbaar is, dus ik twijfel of het eruit kan...
aan de andere kant zou ik ook niet solliciteren als ik niet in de ochtenden zou kunnen natuurlijk.
Ik gok dat TS de brief al lang verstuurd heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Eruit. Als je niet 's morgens beschikbaar bent, zou je hier toch niet op solliciteren!
Ja, had niet naar de datum gekeken.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gok dat TS de brief al lang verstuurd heeft![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |