En het is evident dat Kaffer meer inzicht heeft in de biologische realiteit dan, oh, honderdduizenden onderzoekers met een wetenschappelijke training.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als Darwin nou gewoon een paar jaar dieren had bestudeerd was hij niet met zo'n stompzinnige theoretische beschouwing gekomen natuurlijk.![]()
Nylon bug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Kaffer het volgende:
Bewijs eens een recent ontstane diersoort
Kom jij dan met een ijsbeer op een meteoriet? Of een aminozuur op een meteoriet? Of een theorie hoe een aminozuur op een meteoriet ervoor kan zorgen dat een diersoort verandert zodat hij goed aangepast is aan zijn omgeving?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Kaffer het volgende:
Bewijs eens een recent ontstane diersoort in plaats van hier steeds af te komen met theorietjes filosofietjes en schemaatjes .
Ik ken die schemaatjes zo onderhand van buiten .quote:Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
http://www.talkorigins.org/faqs/faq-speciation.html#part5
In het begin plantjes, iets naar beneden staat een lijstje met dieren. Ik vraag me af of je de moeite neemt het te lezen.
Ik ken die nylonvretende beestjes onderhand van buiten .quote:
Je hebt niet eens op de link geklikt. Triest.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik ken die schemaatjes zo onderhand van buiten .
Bron? Oh nee, daar deed jij niet aan...quote:De evolutietheorie vindt soorten uit om haar gelijk te bewijzen .
Dawkins en één van zijn vriendjes gingen het eens bewijzen .
Twee hybrides van fruitvliegjes konden na verloop van tijd geen vruchtbare nakomelingen meer krijgen .
Nogal wiedes , 5% van de insecten zijn steriel , ze hadden simpelweg enkel de steriele overgehouden en de rest laten vliegen .
Gelukkig waren er nog wetenschappers om het bedrog te ontmaskeren .
En na families komen....? Toe maar, ga maar even door.quote:Alle insectensoorten zijn reeds lang voor de vogelsoorten ontstaan .
De superfamilies van de insecten ontstonden in het Jura , 195-141 mln.jaar terug , de huidige families ontstonden in het Eoceen .
Lees jouw eigen definitie van soort eens terug. Kijken of je snapt waarom jij jezelf tegenspreekt.quote:Ik heb hier reeds voldoende voorbeelden gegeven , volgens de evolutie zijn eenden verschillende soorten , en ze kunnen kruisen .
Coyotes en wolven zijn ook andere soorten zeggen ze , en ze kunnen kruisen .
90% van wat de evolutie soorten noemt zijn simpelweg aanverwante rassen .
Dankzij hun hebben we nu wel snelwegen. Dus.quote:Welke wetenschap moet nu liegen om haar gelijk te krijgen , het lijken wel Marxisten .
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik ken die nylonvretende beestjes onderhand van buiten .
Vroeger bestond nylon niet dus bacterieen konden geen nylon eten .
Logica .
De huiskat is een mutant van de wilde kat.
Huiskatten eten wel plantaardig voedesel , wilde katten niet .
Is het daarom een nieuwe soort![]()
Biologen doen niets anders dan insecten steriliseren .quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Invictus_ het volgende:
Bron? Oh nee, daar deed jij niet aan...
Ook bacterieen zijn voorspelbaar .quote:Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Petera het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al zei; gewoon suggereren dat het beestje misschien ook al bestond voordat er nylon was. Het wordt voorspelbaar.![]()
Het zou consequenter zijn om ervan te spreken dat de originele bacterie en de bacterie die daarmee 4% verschilt verschillende soorten bacteriën zijn. En dat de bacterie die van beide twee procent verschilt, van dezelfde soort is als de eerste bacterie en ook van dezelfde soort als de tweede bacterie.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ook bacterieen zijn voorspelbaar .
De grens om een bacteriesoort af te bakenen ligt nu op 3% DNA-verschil.
Soms wijzigt zo'n bacterie van 2% naar 4 % DNA verschil .
Dan is het volgens de evolutie een nieuwe soort![]()
Nadien muteert diezelfde bacterie terug naar 2% DNA verschil , en dan is het opeens geen nieuwe soort meer![]()
Rare wetenschap die evolutietheorie , onvoorspelbaar.
Bacterieen muteren heen en terug , soms verschillen ze 1% van de unieke vorm , enkele generatis later 5% , dan weer 1% enz...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Petera het volgende:
[..]
Het zou consequenter zijn om ervan te spreken dat de originele bacterie en de bacterie die daarmee 4% verschilt verschillende soorten bacteriën zijn. En dat de bacterie die van beide twee procent verschilt, van dezelfde soort is als de eerste bacterie en ook van dezelfde soort als de tweede bacterie.
klikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Bacterieen muteren heen en terug , soms verschillen ze 1% van de unieke vorm , enkele generatis later 5% , dan weer 1% enz...
Die 3% DNA verschil is uitgevonden om toch enig onderscheid te maken tussen de warboel die bacterieen zijn .
Hoe zouden bacterieen trouwens tot nieuwe soorten kunnen leiden , ze maken enkel kopietjes van zichzelf![]()
Ik denk dat iets als "Nijntje en Genetica" beter is.quote:
Ik heb nog eens rondgesurft .quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Invictus_ het volgende:
Bron? Oh nee, daar deed jij niet aan...
En weer gemekker in de ruimte. Als je nou eens over de brug komt met die tonnen bewijs die jij meent te hebben... Maar nee, alleen spuien en iedere keer weigeren om ook maar één concreet punt te maken. Details doen er misschien in jouw wereld niet toe, maar verdomd als het niet waar is, in de werkelijk zijn ze rete interessant.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik heb nog eens rondgesurft .
Na Dobshansky en Pavlovski zijn geen wetenschappers er meer in geslaagd steriele nakomelingen zonder menselijke tussenkomst te verkrijgen bij die 2 soorten fruitvliegjes , beetje raar niet?
Zo kan ik het ook , ik kruis poedels en duitse herders , ik steriliseer hun nakomelingen en bewijs : Kijk eens , een nieuwe soort , de evolutie is bewezen .
Een wetenschappelijk experiment is pas bewezen wanneer het oneindig aantal keer herhaald kan worden dit om bedrog uit te sluiten .
Waarover heb je het juist .quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
En weer gemekker in de ruimte. Als je nou eens over de brug komt met die tonnen bewijs die jij meent te hebben... Maar nee, alleen spuien en iedere keer weigeren om ook maar één concreet punt te maken. Details doen er misschien in jouw wereld niet toe, maar verdomd als het niet waar is, in de werkelijk zijn ze rete interessant.
Betere vraag: hoe zou je überhaupt weten of bacteriën van dezelfde soort zijn, behalve door arbitrair een grens te stellen? Als ze enkel zichzelf delen, planten ze zich immers nooit onderling voort. Als ze zich altijd alleen maar delen is er trouwens één grens die NIET arbitrair is (of in ieder geval minder arbitrair dan alle andere grenzen): 0%. Als bacteriën qua DNA onderling verschillen zijn ze van verschillende soorten.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Bacterieen muteren heen en terug , soms verschillen ze 1% van de unieke vorm , enkele generatis later 5% , dan weer 1% enz...
Die 3% DNA verschil is uitgevonden om toch enig onderscheid te maken tussen de warboel die bacterieen zijn .
Hoe zouden bacterieen trouwens tot nieuwe soorten kunnen leiden , ze maken enkel kopietjes van zichzelf![]()
Dus jouw bewijs tegen evolutie is een conserveringsmethode?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Waarover heb je het juist .
Enfin , ik heb hier nog een bron gezocht over die insecten .
zelfs in de voedingsindustrie worden insecten steriel gemaakt , iedereen kan bijgevolg met een klein labje insecten steriliseren om een vermeende nieuwe soort te bewijzen .
0,03-0,2kGy radurisatie is voldoende om insecten te steriliseren.
http://www.aib-vincotte.c(...)q_result.asp?FaqID=7
Ik weet het jong , was wat te vlug geweest .quote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dus jouw bewijs tegen evolutie is een conserveringsmethode?![]()
[edit]Natuurlijk in combinatie met een complottheorie; was ik bijna vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |