abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 10:35:49 #41
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_48451312
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja als Darwin nou gewoon een paar jaar dieren had bestudeerd was hij niet met zo'n stompzinnige theoretische beschouwing gekomen natuurlijk.
En het is evident dat Kaffer meer inzicht heeft in de biologische realiteit dan, oh, honderdduizenden onderzoekers met een wetenschappelijke training.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_48452858
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Kaffer het volgende:
Bewijs eens een recent ontstane diersoort
Nylon bug.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:34:35 #43
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_48456444
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Kaffer het volgende:
Bewijs eens een recent ontstane diersoort in plaats van hier steeds af te komen met theorietjes filosofietjes en schemaatjes .
Kom jij dan met een ijsbeer op een meteoriet? Of een aminozuur op een meteoriet? Of een theorie hoe een aminozuur op een meteoriet ervoor kan zorgen dat een diersoort verandert zodat hij goed aangepast is aan zijn omgeving?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_48469977
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

http://www.talkorigins.org/faqs/faq-speciation.html#part5

In het begin plantjes, iets naar beneden staat een lijstje met dieren. Ik vraag me af of je de moeite neemt het te lezen.
Ik ken die schemaatjes zo onderhand van buiten .
De evolutietheorie vindt soorten uit om haar gelijk te bewijzen .
Dawkins en één van zijn vriendjes gingen het eens bewijzen .
Twee hybrides van fruitvliegjes konden na verloop van tijd geen vruchtbare nakomelingen meer krijgen .
Nogal wiedes , 5% van de insecten zijn steriel , ze hadden simpelweg enkel de steriele overgehouden en de rest laten vliegen .
Gelukkig waren er nog wetenschappers om het bedrog te ontmaskeren .
Alle insectensoorten zijn reeds lang voor de vogelsoorten ontstaan .
De superfamilies van de insecten ontstonden in het Jura , 195-141 mln.jaar terug , de huidige families ontstonden in het Eoceen .
Ik heb hier reeds voldoende voorbeelden gegeven , volgens de evolutie zijn eenden verschillende soorten , en ze kunnen kruisen .
Coyotes en wolven zijn ook andere soorten zeggen ze , en ze kunnen kruisen .
90% van wat de evolutie soorten noemt zijn simpelweg aanverwante rassen .
Welke wetenschap moet nu liegen om haar gelijk te krijgen , het lijken wel Marxisten .

[ Bericht 9% gewijzigd door Kaffer op 18-04-2007 18:29:32 ]
pi_48470082
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef onemangang het volgende:

[..]

Nylon bug.
Ik ken die nylonvretende beestjes onderhand van buiten .
Vroeger bestond nylon niet dus bacterieen konden geen nylon eten .
Logica .
De huiskat is een mutant van de wilde kat.
Huiskatten eten wel plantaardig voedesel , wilde katten niet .
Is het daarom een nieuwe soort
  woensdag 18 april 2007 @ 18:33:36 #46
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_48471736
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Ik ken die schemaatjes zo onderhand van buiten .
Je hebt niet eens op de link geklikt. Triest.
quote:
De evolutietheorie vindt soorten uit om haar gelijk te bewijzen .
Dawkins en één van zijn vriendjes gingen het eens bewijzen .
Twee hybrides van fruitvliegjes konden na verloop van tijd geen vruchtbare nakomelingen meer krijgen .
Nogal wiedes , 5% van de insecten zijn steriel , ze hadden simpelweg enkel de steriele overgehouden en de rest laten vliegen .
Gelukkig waren er nog wetenschappers om het bedrog te ontmaskeren .
Bron? Oh nee, daar deed jij niet aan...
quote:
Alle insectensoorten zijn reeds lang voor de vogelsoorten ontstaan .
De superfamilies van de insecten ontstonden in het Jura , 195-141 mln.jaar terug , de huidige families ontstonden in het Eoceen .
En na families komen....? Toe maar, ga maar even door.
quote:
Ik heb hier reeds voldoende voorbeelden gegeven , volgens de evolutie zijn eenden verschillende soorten , en ze kunnen kruisen .
Coyotes en wolven zijn ook andere soorten zeggen ze , en ze kunnen kruisen .
90% van wat de evolutie soorten noemt zijn simpelweg aanverwante rassen .
Lees jouw eigen definitie van soort eens terug. Kijken of je snapt waarom jij jezelf tegenspreekt.
quote:
Welke wetenschap moet nu liegen om haar gelijk te krijgen , het lijken wel Marxisten .
Dankzij hun hebben we nu wel snelwegen. Dus.

[edit]
Ik krijg het vermoeden dat Kaffer er alles aan doet om van dit topic iets WFL-erigs te maken. Misschien meer iets voor ONZ of mag fundamentalistische panspermie ook in TRU?

[ Bericht 4% gewijzigd door Invictus_ op 18-04-2007 18:38:38 ]
pi_48472038
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Ik ken die nylonvretende beestjes onderhand van buiten .
Vroeger bestond nylon niet dus bacterieen konden geen nylon eten .
Logica .
De huiskat is een mutant van de wilde kat.
Huiskatten eten wel plantaardig voedesel , wilde katten niet .
Is het daarom een nieuwe soort

Zoals ik al zei; gewoon suggereren dat het beestje misschien ook al bestond voordat er nylon was. Het wordt voorspelbaar.
pi_48472533
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Invictus_ het volgende:

Biologen doen niets anders dan insecten steriliseren .
Als men een insectensoort wil decimeren stuurt men er simpelweg een paar miljoen steriele mannetjes op af die de vrouwtjes schijnbaar bevruchten .
Zie je , iedereen kan in zijn lab steriele insecten maken zoveel men wil .
Dat is toch algemene kennis
Insectensoorten zijn al tientallen miljoenen jaar oud en 2 paljassen gaan tussen 1958 en 1963 een nieuwe soort ontwikkelen in een lab
Wat sommige mensen toch uitsteken om hun gelijk te bewijzen .
pi_48472812
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Petera het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; gewoon suggereren dat het beestje misschien ook al bestond voordat er nylon was. Het wordt voorspelbaar.
Ook bacterieen zijn voorspelbaar .
De grens om een bacteriesoort af te bakenen ligt nu op 3% DNA-verschil.
Soms wijzigt zo'n bacterie van 2% naar 4 % DNA verschil .
Dan is het volgens de evolutie een nieuwe soort
Nadien muteert diezelfde bacterie terug naar 2% DNA verschil , en dan is het opeens geen nieuwe soort meer
Rare wetenschap die evolutietheorie , onvoorspelbaar.
pi_48473084
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Ook bacterieen zijn voorspelbaar .
De grens om een bacteriesoort af te bakenen ligt nu op 3% DNA-verschil.
Soms wijzigt zo'n bacterie van 2% naar 4 % DNA verschil .
Dan is het volgens de evolutie een nieuwe soort
Nadien muteert diezelfde bacterie terug naar 2% DNA verschil , en dan is het opeens geen nieuwe soort meer
Rare wetenschap die evolutietheorie , onvoorspelbaar.
Het zou consequenter zijn om ervan te spreken dat de originele bacterie en de bacterie die daarmee 4% verschilt verschillende soorten bacteriën zijn. En dat de bacterie die van beide twee procent verschilt, van dezelfde soort is als de eerste bacterie en ook van dezelfde soort als de tweede bacterie.
pi_48473928
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Petera het volgende:

[..]

Het zou consequenter zijn om ervan te spreken dat de originele bacterie en de bacterie die daarmee 4% verschilt verschillende soorten bacteriën zijn. En dat de bacterie die van beide twee procent verschilt, van dezelfde soort is als de eerste bacterie en ook van dezelfde soort als de tweede bacterie.
Bacterieen muteren heen en terug , soms verschillen ze 1% van de unieke vorm , enkele generatis later 5% , dan weer 1% enz...
Die 3% DNA verschil is uitgevonden om toch enig onderscheid te maken tussen de warboel die bacterieen zijn .
Hoe zouden bacterieen trouwens tot nieuwe soorten kunnen leiden , ze maken enkel kopietjes van zichzelf
pi_48474098
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Bacterieen muteren heen en terug , soms verschillen ze 1% van de unieke vorm , enkele generatis later 5% , dan weer 1% enz...
Die 3% DNA verschil is uitgevonden om toch enig onderscheid te maken tussen de warboel die bacterieen zijn .
Hoe zouden bacterieen trouwens tot nieuwe soorten kunnen leiden , ze maken enkel kopietjes van zichzelf
klik
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 18 april 2007 @ 19:28:20 #53
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_48474184
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

klik
Ik denk dat iets als "Nijntje en Genetica" beter is.
pi_48474187
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Invictus_ het volgende:

Ik heb nog eens rondgesurft .
Na Dobshansky en Pavlovski zijn geen wetenschappers er meer in geslaagd steriele nakomelingen zonder menselijke tussenkomst te verkrijgen bij die 2 soorten fruitvliegjes , beetje raar niet?
Zo kan ik het ook , ik kruis poedels en duitse herders , ik steriliseer hun nakomelingen en bewijs : Kijk eens , een nieuwe soort , de evolutie is bewezen .
Een wetenschappelijk experiment is pas bewezen wanneer het oneindig aantal keer herhaald kan worden dit om bedrog uit te sluiten .
  woensdag 18 april 2007 @ 19:32:37 #55
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_48474374
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Ik heb nog eens rondgesurft .
Na Dobshansky en Pavlovski zijn geen wetenschappers er meer in geslaagd steriele nakomelingen zonder menselijke tussenkomst te verkrijgen bij die 2 soorten fruitvliegjes , beetje raar niet?
Zo kan ik het ook , ik kruis poedels en duitse herders , ik steriliseer hun nakomelingen en bewijs : Kijk eens , een nieuwe soort , de evolutie is bewezen .
Een wetenschappelijk experiment is pas bewezen wanneer het oneindig aantal keer herhaald kan worden dit om bedrog uit te sluiten .
En weer gemekker in de ruimte. Als je nou eens over de brug komt met die tonnen bewijs die jij meent te hebben... Maar nee, alleen spuien en iedere keer weigeren om ook maar één concreet punt te maken. Details doen er misschien in jouw wereld niet toe, maar verdomd als het niet waar is, in de werkelijk zijn ze rete interessant.
pi_48474603
Als diersoort die er 10 miljoen jaar geleden nog niet bestond zou ook de chimpansee als voorbeeld kunnen dienen.

Natuurlijk was er wel een voorouderlijke primaat, een voorouderlijke primaat die wel veel van zijn genen heeft doorgegeven, maar toch een met een genetische signatuur zoals die nu niet meer in zijn totaliteit bestaat.

Wat betreft de genen die hij heeft doorgegeven aan al zijn nakomelingen kunnen dat ook stukjes niet-coderend DNA zijn met kleine foutjes. Een mutatie door een virusinfectie. Zo'n foutje op een specifieke plaats in het dna kan dan bij al zijn nakomelingen herkend worden. Of die nakomelingen tegenwoordig nou tot 1 soort behoren of meerdere.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_48474919
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

En weer gemekker in de ruimte. Als je nou eens over de brug komt met die tonnen bewijs die jij meent te hebben... Maar nee, alleen spuien en iedere keer weigeren om ook maar één concreet punt te maken. Details doen er misschien in jouw wereld niet toe, maar verdomd als het niet waar is, in de werkelijk zijn ze rete interessant.
Waarover heb je het juist .
Enfin , ik heb hier nog een bron gezocht over die insecten .
zelfs in de voedingsindustrie worden insecten steriel gemaakt , iedereen kan bijgevolg met een klein labje insecten steriliseren om een vermeende nieuwe soort te bewijzen .
0,03-0,2kGy is voldoende om insecten te steriliseren.
pi_48475103
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Betere vraag: hoe zou je überhaupt weten of bacteriën van dezelfde soort zijn, behalve door arbitrair een grens te stellen? Als ze enkel zichzelf delen, planten ze zich immers nooit onderling voort. Als ze zich altijd alleen maar delen is er trouwens één grens die NIET arbitrair is (of in ieder geval minder arbitrair dan alle andere grenzen): 0%. Als bacteriën qua DNA onderling verschillen zijn ze van verschillende soorten.

Maar ik neem aan dat die grens voor jou onacceptabel zou zijn aangezien je dan inmiddels impliciet zou toegeven dat dioor evolutie nieuwe soorten kunnen ontstaan.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:49:08 #59
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_48475122
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Waarover heb je het juist .
Enfin , ik heb hier nog een bron gezocht over die insecten .
zelfs in de voedingsindustrie worden insecten steriel gemaakt , iedereen kan bijgevolg met een klein labje insecten steriliseren om een vermeende nieuwe soort te bewijzen .
0,03-0,2kGy radurisatie is voldoende om insecten te steriliseren.
http://www.aib-vincotte.c(...)q_result.asp?FaqID=7
Dus jouw bewijs tegen evolutie is een conserveringsmethode?

[edit]Natuurlijk in combinatie met een complottheorie; was ik bijna vergeten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Invictus_ op 18-04-2007 19:55:36 ]
pi_48475575
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Dus jouw bewijs tegen evolutie is een conserveringsmethode?

[edit]Natuurlijk in combinatie met een complottheorie; was ik bijna vergeten.
Ik weet het jong , was wat te vlug geweest .
Whatever , op het net is er weinig over te vinden of ik zou op de engelstalige pagina's moeten zoeken , maar daar heb ik nu geen tijd voor .
Ik denk dat iedereen al een reportage gezien heeft over het steriliseren van insecten om hun verspreiding tegen te gaan , of moet ik naar een universitaire biob gaan crossen en een hele nacht wetenschappelijke werken lezen .
Ik kan toch geen links blijven zoeken , er is toch ook zoiets als algemene kennis .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')