Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een prutstechneut. Een beetje technische student zet een veel dodelijker wapen in elkaar.
Nee jij bent snugger.quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de overheid een monopolie op geweld en reken er maar op dat de politie er altijd zal zijn wanneer je ze nodig hebt. Heel snugger.
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.quote:
Net als dat je hier je wiet bij de Walmart kan halen...quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
in USA kan je gewoon op elke straat een wapen kopen
Niemand heeft een wapen nodigquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de overheid een monopolie op geweld en reken er maar op dat de politie er altijd zal zijn wanneer je ze nodig hebt. Heel snugger.
Ik denk dat hij twee paspoorten heeftquote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.
wat probeer je nou, over de rug van 31 slachtoffers je gelijk te halen omdat je zo'n schietgrage kneus bent?quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Niemand heeft een wapen nodig
behalve Politie en veiligheidsmensen
Mij ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...
Indie-rock is tegenwoordig in bij christen-fundamentelisten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie zijn dit keer de klos? De Beatles, Heavy Metal bands, Death Metal, Marilyn Manson, Hip hop?
31 excl of 32 incl daderquote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...
Heb ik laatste weken vaak last van op fokquote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Vaag soms zie ik dit topic in de index en soms niet >> tvp
Nee, het is ook te vroeg met de vinger een bepaalde richting in te wijzen. Er moet de komende uren meer bekend worden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.
ja de meest irritante bug van de laatste tijd...quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Vaag soms zie ik dit topic in de index en soms niet >> tvp
tsja, als ze echt geweld willen gebruiken verzinnen ze wel wat anders dan vuurwapens...quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee jij bent snugger.
Als iedereen een gun heeft dan zou zo'n shooting eerder afgelopen zijn wellicht ja.
Maar het zou daarentegen het aantal shootings enorm verhogen. Dus per geval misschien minder doden, maar wel meer gevallen.
Vuurwapens moeten gewoon afgeschaft worden.
Lijkt me niet want hij ziet er nog erg levend uit daar.quote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] van de fp het is trouwens niet bekend of dit de dader is
quote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef michiel_merk het volgende:
Waarom meer? Zoals ik al aangeef kennen veel Amerikaanse staten een Concealed Carry Permit, en het is niet alsof de mensen met dergelijke vergunningen vaak verantwoordelijk zijn voor dit soort incidenten. Vaak zijn ze degene die het beeindigen. Echter kende deze campus regels die dergelijke vergunningen negeerden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee jij bent snugger.
Als iedereen een gun heeft dan zou zo'n shooting eerder afgelopen zijn wellicht ja.
Maar het zou daarentegen het aantal shootings enorm verhogen. Dus per geval misschien minder doden, maar wel meer gevallen.
Vuurwapens moeten gewoon afgeschaft worden.
Die kerel wordt nu al overal als dader genoemdquote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef michiel_merk het volgende:
die ziet er nog heul levend uit.quote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef michiel_merk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |