Ja en ook een kanonquote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
in USA kan je gewoon op elke straat een wapen kopen
Mijn hemel, wat verschrikkelijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef Meki het volgende:
In the deadliest mass shooting in U-S history, 31 people are now confirmed dead in a shooting that began this morning at Virginia Tech.
Jij weet niets.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
"Asian" is bijzonder breed. Van Irakees tot Indiër en van Chinees tot Indonesiër.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Soul79 het volgende:
Bij 'Aziaat' denk ik aan Japanners, Chinezen en Koreanen e.d.
Maar ik begrijp dat het heel goed een Afghaan of Pakistaan kan zijn geweest![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk diepe haatquote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat verschrikkelijkWat bezielt zo iemand.
Om daar -legaal- een wapen te kunnen kopen, moet je eerst door een hele papierwinkel heen, kan een paar weken duren voordat je een vergunning (kan) krijgen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Vergeet die oude Oost-Europese tanks niet.quote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef Bullebak het volgende:
[..]Ja, en 2 kilo coke en een gestolen Apache.
Ja hoor, geef de overheid een monopolie op geweld en reken er maar op dat de politie er altijd zal zijn wanneer je ze nodig hebt. Heel snugger.quote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef Re het volgende:
[..]
iedere burger die een gun heeft mogen ze van mij opsluiten, dan voel ik me veiliger...
In Amerika maken ze wel degelijk onderscheid in aanduiding van een type 'chinees' of een 'afghaan'.quote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
"Asian" is bijzonder breed. Van Irakees tot Indiër en van Chinees tot Indonesiër.
Wie zijn dit keer de klos? De Beatles, Heavy Metal bands, Death Metal, Marilyn Manson, Hip hop?quote:
Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een prutstechneut. Een beetje technische student zet een veel dodelijker wapen in elkaar.
Nee jij bent snugger.quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de overheid een monopolie op geweld en reken er maar op dat de politie er altijd zal zijn wanneer je ze nodig hebt. Heel snugger.
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.quote:
Net als dat je hier je wiet bij de Walmart kan halen...quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Niemand heeft een wapen nodigquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de overheid een monopolie op geweld en reken er maar op dat de politie er altijd zal zijn wanneer je ze nodig hebt. Heel snugger.
Ik denk dat hij twee paspoorten heeftquote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.
wat probeer je nou, over de rug van 31 slachtoffers je gelijk te halen omdat je zo'n schietgrage kneus bent?quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Niemand heeft een wapen nodig
behalve Politie en veiligheidsmensen
Mij ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...
Indie-rock is tegenwoordig in bij christen-fundamentelisten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie zijn dit keer de klos? De Beatles, Heavy Metal bands, Death Metal, Marilyn Manson, Hip hop?
31 excl of 32 incl daderquote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, 31 of 32 doden lijkt mij toch wel dodelijk genoeg hoor...
Heb ik laatste weken vaak last van op fokquote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Vaag soms zie ik dit topic in de index en soms niet >> tvp
Nee, het is ook te vroeg met de vinger een bepaalde richting in te wijzen. Er moet de komende uren meer bekend worden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een Afghaan zou inderdaad door getuigen beschreven worden als 'Arab'. Anderzijds zijn Amerikanen nogal politiek correct met dit soort dingen, dus je weet nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |