quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Ringo het volgende:
Ok, een gebakken ei.Maar dat bedoel ik niet.
Ik had weinig in huis en geen zin om naar de winkel te gaan. Dus:pasta koken (al dente) teentje knoflook fijnhakken olie in een pan, knoflook fruiten gekookte pasta erbij peper en zout erdoor & een lepel rozenjam beetje husselen, op je bord, en klaar. ![]()
(...)
Meer suggesties?
Smaakmaker, met de knoflook. Te koop in elke Turkse toko, erg lekker (ook op brood).quote:
Mja, zoetigheid.quote:Op maandag 16 april 2007 21:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Smaakmaker, met de knoflook. Te koop in elke Turkse toko, erg lekker (ook op brood).
Shoarma, champignonsoep en prei, hoe bedenk je 't.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
- half pak spaghetti
- pak shoarma (hangt er vanaf moet heoveel personen je bent)
- blik champignonsoep
- 1 prei
bak de shoarma en kook de spaghetti al dente
als dit beide klaar is gooi je de gesneden prei (beetje groen mag er nog bij. niet teveel!) en het blik champignonsoep en de shoarma bij de afgegoten pasta in de pan en zet weer op het vuur
zorg dat het tegen kookpunt aan komt weer et voila
beetje peper er nog over heen (vers gemalen)
Beter idee: diepvriessateetjes!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Witte rijst en een blik gehaktballen in satésaus.
das ook mijn favoriet!! behalve dan dat ik geen geitekaas maar parmesan gebruikquote:Op maandag 16 april 2007 23:47 schreef chibibo het volgende:
Ingredienten:Pasta Rucola Geitenkaas Pesto Pijnboompitten
Bereidingstijd: ca. 10 minuten (afhankelijk van de kooktijd van de pasta)
Pasta koken en pijnboompitten roosteren. Als de pasta klaar is, roer dan de geitenkaas (1 a 2 eetlepels per persoon), pesto (1 a 2 theelepels per persoon) en pijnboompitten er doorheen. Serveer het mengsel op een bedje van rucola. Eventueel op smaak brengen met wat zwarte peper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |