Het was iets van: "Van harte geluk gewenst met de geboorte van een nieuw prinsesje. We wensen jullie alle goed en veel geluk met dit moois." Ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Q. het volgende:
Was het van het zelfde niveau als die kaartjes die ik heb gehad?
Shit, ik heb echt zúlke mooie foto's gemaakt, maar nu ben ik benieuwd naar de artiesten erachterquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor zover ik weet niet Burdie.
Oh goeie! Ik ga trouwens mijn foto's even online zetten bij flickr utrechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef TwistedDarling het volgende:
http://dompics.schippie.nl/?p=33
Misschien weet die gast wel iets. Ik ga ook even zoeken.
Ja, maar wie weet werken ze met emailadressen waar niet hun naam in staat enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik ben hard aan het zoeken. Maar die lui willen natuurlijk ook anoniem blijven he.
Mja, ik vind het eigenlijk uberhaupt wel mooi, mits goed geplaatst. Tags vind ik niet heel erg interessant, maar vooral afbeeldingen zijn enorm gaaf. De mooiste afbeeldingen komen nog online, eventjes geduldquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
Vind die "archimedeslaan1" ook wel wat hebben. Het gekalk met grote letters vind ik wat minder.
quote:
Mja, zo was er in het dorp ook een tijd een houten wand waar een geweldige gave graffiti-tekening op te zien was; geloof dat die man er een halve dag aan had gewerkt ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het eigenlijk uberhaupt wel mooi, mits goed geplaatst. Tags vind ik niet heel erg interessant, maar vooral afbeeldingen zijn enorm gaaf. De mooiste afbeeldingen komen nog online, eventjes geduld.
Welk geneuzelquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik snap er geen kut van. Geneuzel.
Mocht je nog meer willen zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat stats-gezeik
Dit is nog EX singles!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef TwistedDarling het volgende:
weuw
Misschien moet ik het al TwistedDarling wat rustiger aan gaan doen. Dan mag ik nu wel stoppen.
Duiken in Egypte..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
Iemand een idee wat te doen als je 2 maanden vrij hebt?
Die heeft tegen die tijd ook vrij. Of indien contract verlengd dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Duiken in Egypte..maar dan moet _Arual _ natuurlijk ook vrij hebben.. Alleen gaan is niet gezellig..
Canarisch gerecht is trouwens prima bevallen..![]()
nah, dat is niet nodig. Ik ben niet gelovig. Ik schrijf op mijn werk al, dus ook die valt af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Burdie het volgende:
Je huis verbouwen? Naar een klooster? Een boek schrijven?
je poes heeft een muis opgegetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Burdie het volgende:
Waarom ruiken mijn vingers naar dode muis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |