urrrrr... waar dan?quote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef ffluppestijn01 het volgende:
Voor meer info, vraag gerust of kom langs voor een rondje
Slim...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Croga het volgende:
Ik haak af... heb net voor datzelfde geld een Hyundai Coupe gekocht :p
Waarom is die koppakking nou vervangen?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:12 schreef Stinger666 het volgende:
Koppakking vervangen omdat de motor 'poef' deed of preventief?
Ik weet van meerdere 1.4i's (als dit zo'n blok is) dat dit wel eens gebeurt rond de 170000km wanneer je net koud vol gas gaat, maar bij zo weinig KM al.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Waarom is die koppakking nou vervangen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef ffluppestijn01 het volgende:
Koppakking vervangen omdat bij een beurt bleek dat deze een beetje lekte. Geen poef dus, maar preventief. Auto te bekijken in Tilburg, of ergens op het traject tilburg-delft.
Foto van het volledige interieur heb ik wel op de computer staan, maar niet online, ik wil ze eventueel best mailen ... heb nog wel meer foto's of kan ze maken als iemand iets speciaals wil zien.
Overheen gelezen...quote:
Er past een krat bier inquote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Overheen gelezen...![]()
Maar gelijk een andere vraag dan: hoe zit het met de kofferruimte en de beenruimte achterin?! Kun je daar een beetje fatsoenlijk zitten en als ik nou een kratje bier meeneem uit de super, kan dat dan makkelijk achterin, of zit dan gelijk het kofferbakkie al vol?
stuur die feauteaux eens door naar skabaas [at] gmail [punt] com ajb!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Er past een krat bier in
Er zijn ook foto''s van.
Ik heb ze thuis in mijn mail staan. Misschien dat TS ze wel eerder beschikbaar heeft dan vanavond.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
stuur die feauteaux eens door naar skabaas [at] gmail [punt] com ajb!
laat dat nou net je vraagprijs zijn die hier staat:quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef ffluppestijn01 het volgende:
Een vriend van me heeft z'n auto nog een week te koop, daarna ruilt hij hem in en ik zou die best over willen nemen ... wie biedt? Wat dacht je van 4200?
Sherlock Holmes gesignaleerdquote:Op maandag 30 april 2007 20:55 schreef oordopje het volgende:
[..]
laat dat nou net je vraagprijs zijn die hier staat:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=60072734&p_type_lijst=RL&o_id=4236184
Wegenbelasting voor de Saxo is met LPG en benzine helemaal gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef Croga het volgende:
Met 34000 kilometer per jaar moet je er gewoon LPG in laten bouwen....
Met een G3 installatie is de wegenbelasting nagenoeg hetzelfde als met benzine maar je rijd plotseling wel voor een derde van de brandstof kosten. Uitgaande van 1 op 15 zit je dan rond de 2300 euro per jaar besparing; ergo: In een jaar tijd heb je die G3 installatie er uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |