quote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
Het ligt niet écht in mijn karakter, maar soms kan je beter citroenen dan eieren klutsen!![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Desii het volgende:
of een your tube-tje om de tijd te doden
http://www.youtube.com/watch?v=9EV3R1p-bPQ&feature=PlayList&p=1D7F965311B23F99&index=0
dus zo ziet sylvia eruit na meer dan 6 maanden zonder sex... patrick moet heel wat bewerkstelligen wil hij weer de glans in haar ogen krijgen....quote:
Zoals zoveel, popje, zoals zoveel...quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]Die uitdrukking zal van voor mijn tijd zijn.
![]()
Wij hebben thuis ook een boilerquote:
Dan moet je a.s. zaterdag op stap gaan in Oldenzaal. Zie je Lieke ook, en Leoni.quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat zijn punten spenderen aan Lieke.
ik wil liever joris eens zien.
Ik ben niet blont en ook niet blond.quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb een groot hart, ze mogen van mij nog wel een tijdje blijven!
Kom je er ook gezellig bij dan?![]()
Ik wil Bart nog graag een keer zien (de Bart van Lesley bedoel ik dus). Ik ben heel benieuwd naar zijn verhaal. Helaas zal dat nooit gebeurenquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat zijn punten spenderen aan Lieke.
ik wil liever joris eens zien.
Geeft niet hoor schatje, je hebt vast wel andere kwaliteiten!quote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben niet blont en ook niet blond.![]()
Nou Lieke en Leoni kunnen me gestolen worden.quote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan moet je a.s. zaterdag op stap gaan in Oldenzaal. Zie je Lieke ook, en Leoni.
Een en ander is te bewerkstelligen via Huub's Magische MSN!
quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil Bart nog graag een keer zien (de Bart van Lesley bedoel ik dus). Ik ben heel benieuwd naar zijn verhaal. Helaas zal dat nooit gebeuren
Bart is Huubfan gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil Bart nog graag een keer zien (de Bart van Lesley bedoel ik dus). Ik ben heel benieuwd naar zijn verhaal. Helaas zal dat nooit gebeuren
Ja 100.quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
Brian krijgt toch nog punten van Huub? Van de weddenschap?
Ze stotteren allemaal, ik heb nou al vijf pagina's geprobeerdquote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef FSR het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook niet helemaal lekker ?
bij mij streamen ze gewoon...quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef FSR het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook niet helemaal lekker ?
Dat is zo!! Stond een interview in laatste DGK Nieuwsbrief. Werkt weer bij Strand Zuid en gaat goed met Lesley en hij. Is hard aan het werk.quote:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog kijkt eigenlijk.quote:
Misschien af en toe een uitzending?quote:Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog kijkt eigenlijk.
Ja, lekker verwarrend. Nu neigt het paard te gaan liggen en besluit Ellen maar even in de buurt te blijven.quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Ellen denkt niet dat Eginia vandaag bevalt.
Nee hoor, ik heb echt geen kwaliteiten.quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor schatje, je hebt vast wel andere kwaliteiten!
Wat is "kegelen" ?quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Er zijn paarden die nooit kegelen, het is niet per se noodzakelijk. Zegt Ellen.
is sinds ze de pot hebben zo.quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat is wat nieuws. Ik hoor nu dat ze geen punten meer mogen lenen of weggeven.
Lenen mocht idd niet meer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Klopt. Toen Amanda die punten mocht verdelen volgens een verdeelsleutel wilde ze Jaap de minste punten en dan van haarzelf er wat punten bij doen en dat mocht ook niet meer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |