Beter dan de rest van de mensheid??? Dan leg ik het moede hoofd in de schoot... Je zal vast érgens gelijk hebben!quote:Op maandag 16 april 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, wij weten beter.
In dit geval beter, ik gun haar dit uitje ook niet.
Blijkbaar gebeurde er iets op een andere stream wat de overgrote meerderheid trokquote:Op maandag 16 april 2007 20:53 schreef demins het volgende:
[..]
Beter dan de rest van de mensheid??? Dan leg ik het moede hoofd in de schoot... Je zal vast érgens gelijk hebben!![]()
Wie is Reneeeee (ik doe gezellig mee!quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Demins
Hee, daar hebben we Reneeeeee
Wat is een lazy dagje? Ze mag de hele dag op bed liggen? Voor je het weet staat ze weer te poetsen in de keuken.quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft vanochtend gezegd dat ze echt niet mee mag. Ter compensatie mag ze een lazy dagje nemen, omdat ze opgescheept zit met Niels en Jaap.
Ton was er waarschijnlijkquote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
Komt Natas nu pas van achter??
Jij ook al....?quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef demins het volgende:
[..]
Wie is Reneeeee (ik doe gezellig mee!)
Raar zinnetjequote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
Komt Natas nu pas van achter??
Inderdaad, eruit met Rene en tijd voor de pp en het verdelen van de cp'enquote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef blomst het volgende:
Natasia ie er ook, Renee snel naar huis en gooi de popupol er maar in![]()
En maar mopperen dat ze in eerste instantie wél mocht, dat heb je toch ook gehoord?quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft vanochtend gezegd dat ze echt niet mee mag. Ter compensatie mag ze een lazy dagje nemen, omdat ze opgescheept zit met Niels en Jaap.
Melissa, Nena en Lieke hebben een warm plaatsje in mijn hart gevonden hoor!quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent erg makkelijk met het inruilen van je blondjes.![]()
neujjjj.... ze vond dat ze er recht op had, omdat ze zo vaak getraint heeft in de fitness...quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
[..]
En maar mopperen dat ze in eerste instantie wél mocht, dat heb je toch ook gehoord?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
[..]
En maar mopperen dat ze in eerste instantie wél mocht, dat heb je toch ook gehoord?![]()
Vertel, hoeveel uur?quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
In een ver DGK verleden heb ik de babbeltijd van die media geile motoreikel eens geklokt. Dat was schrikken
Het ligt niet écht in mijn karakter, maar soms kan je beter citroenen dan eieren klutsen!quote:
Kan Brainless niet geweest zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef kybe het volgende:
Even off topic:Op een technische universiteit in virginia heeft een idioot 31 studenten doodgeschoten.
Echtniet...quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, wat kan tie wel
oeps.. .beetje grof misschien
Mwoa...quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, wat kan tie wel
oeps.. .beetje grof misschien
De dader was een Aziatische jongen, dus zijn broer kan het ook niet zijnquote:
Meestal langer dan 45 minutenquote:
Precies, sylvisaai.quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks zo saai als anekdotes...![]()
Edit: iets waar Sylvia ook BIJZONDER GOED in is.
...en weer verloren zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Melissa, Nena en Lieke hebben een warm plaatsje in mijn hart gevonden hoor!![]()
en ik had eens een auto van mijn broer geleend, die had hij geleend van zijn werk, maar hij zei je rijdt goed dus neem maar mee, dus ik haal hem op van schiphol en ik parkeer zo buffer de bufferquote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dus ik zeg nog, doe het niet, dus toen deed ik, toen zei hij dus, ik helemaal bleek en toen dus niet gedaan, weet je wel, dus en toen ben ik dus, ja ik ken het, goh dat is dus echt kut, ja inderdaad ik, dus toen zei hij, wat deed je dan, dus toen ging het, jeetje joh, echt........ enz
Zet dan gewoon de streams uitquote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Van ellende zou ik nog bijna overschakelen naar Brian en Amanda![]()
Je hebt verslaggevers die verder gaan dan de heilige plicht van hen eist! Dát zijn de ware helden!quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dus ik zeg nog, doe het niet, dus toen deed ik, toen zei hij dus, ik helemaal bleek en toen dus niet gedaan, weet je wel, dus en toen ben ik dus, ja ik ken het, goh dat is dus echt kut, ja inderdaad ik, dus toen zei hij, wat deed je dan, dus toen ging het, jeetje joh, echt........ enz
Dat zat ik net te overwegen, kan ze natuurlijk ook gewoon UIT zetten.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dus toen stond er zoveel euro op de teller, hahahahaha, ja taxis zijn niet goedkoop, erg duur, dus toen zei hij, jemig joh echt waar en toenging ik dus, vind je het erg, nee joh , goh, voorberieden, dus toen, hahahahaha
Is dat ook een optie?quote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Van ellende zou ik nog bijna overschakelen naar Brian en Amanda![]()
Ik heb een groot hart, ze mogen van mij nog wel een tijdje blijven!quote:
Watr zál Amanda er stuk van zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |