abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48387263

Geen super kwaliteit foto, maar je krijgt een idee

De DVD's

Pirates of the caribbean ](the curse of the black pearl)
2 disc-speciale uitvoering... Met o.a 10 uur aan extra's

FRS prijs: 9,99
Vraagprijs: 5 euro

Craddle 2 the grave
quote:
Cradle 2 the Grave is een ultracoole adrenalinestoot: een keiharde martial arts film in de traditie van actie thrillers als Romeo Must Die en Exit Wounds. Een professionele dievenbende heeft een partij 'zwarte diamanten' buitgemaakt. Dat is niet naar de zin van inspecteur Su (Jet Li), maar nog veel minder naar de zin van de sadistische maffiabaas Ling (Mark Dacascos), die prompt de dochter van bendeleider Fait (rapper DMX) laat kidnappen. Tot overmaat van ramp worden de gestolen diamanten... gestolen. Nu moeten Fait en zijn voormalige achtervolger Su de handen in elkaar slaan om in een race tegen de klok de diamanten, zijn dochter en misschien wel de wereld te redden. Explosieve actie, halsbrekende toeren, humor en een denderende soundtrack met nummers van o.a. Eminem en DMX.
FRS prijs: 7,99
Vraagprijs: 3,50

Edit: Zie net dat er een krasje op de cover zit.. 2,50 dus.

Once upon a time in America
2-disc special editions

FRS prijs: 12,99
Vraagprijs: 6 euro

De 3 dvd's samen voo : 15 euro

Boek:

Terrace legends

quote:
Meet the men who, for decades, have ruled the football terraces. They are the faces behind the biggest firms in football history; behind the rucks, the rules and the respect. They have caused chaos for the public and the press and struck fear into rival fans that have crossed their path. In this ground-breaking book, the men behind the mobs have joined forces to reveal their experiences as key figures in the most notorious terrace fights. Never before has such a wide-ranging book on this phenomenon appeared because never before have the men of violence been prepared to co-operate. From the bovver boys of the sixties and seventies to the football casuals of the eighties, the names central to the biggest firms - the names that were to become the stuff that terrace legends were made of - have all been tracked down and interviewed. They tell their stories in this essential book.
Winkelprijs: 13,99
Vraagprijs : 7,50

Prijzen zijn excl. verzenden
Contact via PM
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:01:15 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48528933
all het offtopic verwijderd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48578350
Schop.
Secrets never die. Only people.
pi_48578492
Boek valt af, al verkocht aan een kennis.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_48578567
Jammer man.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:13:13 #6
131420 JacsReality
Wie dit leest heeft een snor..
pi_48671897
Op hoeveel komt POTC incl verzendkosten? eventueel samen met Cradle 2 the grave als dat makkelijker is.
pi_48676989
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef JacsReality het volgende:
Op hoeveel komt POTC incl verzendkosten? eventueel samen met Cradle 2 the grave als dat makkelijker is.
Samen 7,50
Alleen 6 euro
pi_48679944
6,50 euro incl verzenden voor POTC geboden
Ik ben een meisje =)
pi_48680360
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef Dupje het volgende:
6,50 euro incl verzenden voor POTC geboden
Staat genoteerd
pi_48680395
Jeej
Ik ben een meisje =)
pi_48681695
Once Upon a Time is verkocht.

Als er verder niemand bied voor POTC vanavond, PM ik morgen Dupje even over verdere afhandeling .
pi_48683617
Ok!
Ik ben een meisje =)
  woensdag 25 april 2007 @ 08:03:52 #13
131420 JacsReality
pi_48693551
9.50 euro voor POTC met C2TG erbij
pi_48693646
Sorry, heb net Dupje een PM gestuurd.

Maar mocht het op een of andere manier afketsen, laat ik het weten.
pi_48694028
Wat ga je met al het geld doen ?
  woensdag 25 april 2007 @ 09:16:59 #16
131420 JacsReality
pi_48694895
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:11 schreef Superheld het volgende:
Sorry, heb net Dupje een PM gestuurd.

Maar mocht het op een of andere manier afketsen, laat ik het weten.
Ik hoor het wel

Hoe groot is het krasje in cradle 2 the grave? Hoeveel incl verzendkosten?
  woensdag 25 april 2007 @ 10:02:54 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48696187
TT aangepast
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48714059
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat ga je met al het geld doen ?
Beleggen .
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:16 schreef JacsReality het volgende:

[..]

Ik hoor het wel

Hoe groot is het krasje in cradle 2 the grave? Hoeveel incl verzendkosten?
In het hoesje zit een krasje van ik denk 1 cm.

3,50.
pi_48939308
Bij Dupje is POTC goed aangekomen, dus alles prima in orde .
pi_48968069
Jeej
Ik ben een meisje =)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')