Dat zijn handen. Vuisten komt later pas. Ik ben er voor om ijzer mee naar de les te nemen. Als ze er maar geen wapen van maken.quote:Op maandag 16 april 2007 19:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom? Als je als leraar op een universiteit een student verwijderd ben je toch ook niet bang dat je een slag op je bek krijgt? Mensen dragen hun vuisten ook mee naar de les.
Ja sorry hoor, ik heb liever mot met 10 gasten die me met hun vuisten te lijf willen dan met 1 knulletje met een 9 milimeter in zijn knuistjes.quote:Op maandag 16 april 2007 19:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom? Als je als leraar op een universiteit een student verwijderd ben je toch ook niet bang dat je een slag op je bek krijgt? Mensen dragen hun vuisten ook mee naar de les.
Ik weet niet of het hier ergens tussen staat maar die zaken zijn wel te googlen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant, heb je een website waar deze info staat?
Dat krijgen de moordenaars in Virginia ook...quote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik kreeg wel wat ik wilde: reacties.
quote:Campus Carnage
Updated: 18:18, Mon Apr 16
A man is arrested after a mass shooting at a US college campus leaves more than 20 dead.
Is allemaal nog onduidelijk. Maar er is iemand doodgeschoten. Later kwam er een email dat er misschien meer mensen waren met die bedoeling en dat scholen hun ramen en deuren dicht moeten houden.quote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
2 Schutters?
(van Nu.nl)quote:Bush was "met afschuw vervuld", liet zijn woordvoerder weten.
Me tooquote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb liever mot met 10 gasten die me met hun vuisten te lijf willen dan met 1 knulletje met een 9 milimeter in zijn knuistjes.
Weer?quote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef popolon het volgende:
Virginia Tech weer.
Ik ook hoor, maar dat neemt niet weg dat het vreemd is om aan te nemen dat iemand met een vuurwapen je zal neerschieten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb liever mot met 10 gasten die me met hun vuisten te lijf willen dan met 1 knulletje met een 9 milimeter in zijn knuistjes.
Alleen bij de NOS? SKY news heeft het nog steeds over 22 doden...quote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef MikeAtTilburg het volgende:
[..]
Als je pagina 1 leest zie je constant nieuwe updates.. inmiddels worden er 25 doden gemeld
quote:
quote:Virginia campus al eerder getroffen
` Het is de tweede keer binnen een jaar
dat er is geschoten op de Virginia Tech
University.In augustus kwam één man om.
In de afgelopen jaren waren er geregeld
schietpartijen op scholen in de VS.De
bekendste was in Littleton,Colorado,op
de Columbine High School in '99.Twee
leerlingen schoten daar 13 mensen dood.
Daarna pleegden ze zelfmoord.Dat was de
basis voor de bekroonde film 'Bowling
for Columbine' van Michael Moore,over
wapenbezit in Amerika.
In 1966 was er een schietpartij in
Austin,Texas,waarbij 15 mensen werden
gedood.Toen schoot een man vanaf de 27e
etage op leerlingen op een plein.
Heeft die nerd teveel CS gespeeld ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)0000-1260911,00.html
[..]
[afbeelding]
NOS ook 22 nu.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Alleen bij de NOS? SKY news heeft het nog steeds over 22 doden...
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
Liveleak zal wel veel hits krijgen komende dagen met al die cameras op telefoons tegenwoordig...
quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(van Nu.nl)
flikker toch op. Hoeveel doden Bush zelf wel niet op z'n geweten heeft
.
Ja. Weer.quote:
De acties van Marcus Vick worden al een stuk logischer...quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja. Weer.
't Is een actieve universiteit zullen we maar zeggen.
Ehh. Ja.quote:Op maandag 16 april 2007 19:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dan had ie wel een zwaard ofzo gebruikt.
Als ie nou WoW speelde, kwam ie tenminste met een toverstafje aanzetten ofzo.quote:Op maandag 16 april 2007 19:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heeft die nerd teveel CS gespeeld ofzo?![]()
bijgevolgd door yeehaa kreetquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Je had liever gehoord dat "Bush van extase meteen zijn Smith&Wesson pakte en 5-maal in de lucht schoot"?
Sorry hoor, maar je opmerking hoort niet echt thuis in dit topic. Open maar een anti Bush topic in POL
quote:Op maandag 16 april 2007 19:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De acties van Marcus Vick worden al een stuk logischer...
Tja, ik vind het een beetje cliché worden allemaal. Duh dat Bush met afschuw vervuld is. Moet dat erbij komen te staanquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Je had liever gehoord dat "Bush van extase meteen zijn Smith&Wesson pakte en 5-maal in de lucht schoot"?
Sorry hoor, maar je opmerking hoort niet echt thuis in dit topic. Open maar een anti Bush topic in POL
http://en.wikipedia.org/wiki/Bath_School_disasterquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Welke dan wel? Die van Martin Bryant? Dat was niet op een school.
Technische uni he. Allemaal nerdjes....quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)0000-1260911,00.html
[..]
[afbeelding]
Bath School disaster. 45 doden.quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Welke dan wel? Die van Martin Bryant? Dat was niet op een school.
Ja hoor, het was gewoon een kwestie van tijd voor er weer zo'n anti Bush dorpsgek dingen ging roepen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(van Nu.nl)
flikker toch op. Hoeveel doden Bush zelf wel niet op z'n geweten heeft
.
Uhh hij is nog altijd de presidentquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het een beetje cliché worden allemaal. Duh dat Bush met afschuw vervuld is. Moet dat erbij komen te staan.
Dat was een bomaanslag, dat telt nietquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef CeeJee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bath_School_disaster
bron?quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef MikeAtTilburg het volgende:
NU 29 DODEN
Zijn PR miep beantwoordde een aantal vragen in relatie tot het wapenbeleid in de VS. Dus op zich wel relevant (wel erg clichématig)quote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het een beetje cliché worden allemaal. Duh dat Bush met afschuw vervuld is. Moet dat erbij komen te staan.
jezus zeg die waren allemaal erg jongquote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat was een bomaanslag, dat telt niet
Blegh, het moet een nachtmerrie zijn geweest. Zeker als je leest dat studenten uit angst uit ramen sprongen of zich in hun campus opsloten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef MikeAtTilburg het volgende:
NU 29 DODEN
Bron?quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef MikeAtTilburg het volgende:
NU 29 DODEN
Weer een gek die elke kans grijpt om op amerika te bashen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef floris.sp het volgende:
gaat lekker daar in amerika het voorbeeld voor de rest van de erled tuurlijk.
quote:Aim convo with my brother:
ME (1:08:03 PM): so he came into your class?
Bro(1:08:08 PM): yeah
Bro(1:08:17 PM): i didnt think there was any way id live
Bro(1:08:52 PM): he finally left, and me and the one other guy that wasnt shot ran to the door and held it shut
Bro(1:09:04 PM): and he tried to come back in and was shooting through the door
me(1:09:27 PM): holy shit
me(1:09:48 PM): what kind of gun was it
Bro(1:09:55 PM): pistol
Me(1:09:52 PM): and did he line people up
Bro(1:10:08 PM): no just shooting at people on the ground
En 2 bomb threats in de afgelopen twee weken.quote:Op maandag 16 april 2007 19:34 schreef Roi het volgende:
Tweede schietpartij op de school dit schooljaar !!!!
quote:Op maandag 16 april 2007 19:34 schreef Roi het volgende:
Tweede schietpartij op de school dit schooljaar !!!!
CNN, Sky en Fox hebben het nog steeds over minstens 20 doden.quote:
29 valt ook binnen 'minstens 20'quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
CNN, Sky en Fox hebben het nog steeds over minstens 20 doden.
http://abcnews.go.com/US/story?id=3045574quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
CNN, Sky en Fox hebben het nog steeds over minstens 20 doden.
Lijkt me echt en hellquote:Op maandag 16 april 2007 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blegh, het moet een nachtmerrie zijn geweest. Zeker als je leest dat studenten uit angst uit ramen sprongen of zich in hun campus opsloten.![]()
quote:He reportedly lined up students and opened fire at them. He was said to be a young Asian.
Zou die dikke agent die ik nu al 3 keer bij 't RTL nieuws door 't beeld zag 'rennen' daar ook bij horen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |