Zou die dikke agent die ik nu al 3 keer bij 't RTL nieuws door 't beeld zag 'rennen' daar ook bij horen?quote:
Ja, de dader op de foto zag Chinees of Koreaans uit.quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30000-1260892,00.html :
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Natuurlijk is Amerika een groter land, met relatief meer inwoners en dus kansen dat er rare dingen gebeuren. Maar door die wapenwet kan wel iedere idioot over een pistool beschikken waar de idioten hier meestal het nog met hun vuisten en een mes doen....
Dat boeit niemand wat, dat is Afrika...quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n item over Darfur bij 't RTL Nieuws zet dit dan toch weer in perspectief .........
Dader is dood, dus dat zal wel niet dezelfde zijn, die ze daar arresteren ...quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, de dader op de foto zag Chinees of Koreaans uit.
Ik denk dat er geen ander motief is dan dat de dader(s) geestelijk zwaar in de rats zaten, zieke minds.quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef T1andonly het volgende:
Er zullen vast nog wel een aantal studenten zwaargewond zijn en binnen nu en een uur bezwijken aan hun verwondingen. Zoiets kan overal gebeuren, de motieven van de dader ben ik wel benieuwd naar.
hadden ze het niet over 2 schutters?quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dader is dood, dus dat zal wel niet dezelfde zijn, die ze daar arresteren ...
Ow , is dat nu al de dader??????quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, de dader op de foto zag Chinees of Koreaans uit.
Mag toch echt hopen van niet zegquote:
jezusquote:
quote:Bush Said Shocked at College Shootings
President Bush Described As 'Horrified' by Shootings at Virginia Tech
Politics Headlines
* Rap Mogul Takes On Obama
* State of Disunion: Republicans Beat Up on Bush After Speech
Discussion
* Talk Politics: Join the Debate
By DEB RIECHMANN
WASHINGTON Apr 16, 2007 (AP)— President Bush was described Monday as shocked and saddened by the mass shooting at Virginia Tech, the deadliest incident of campus violence ever in this country.
"He was horrified and his immediate reaction was one of deep concern for the families of the victims, the victims themselves, the students, the professors and all the people of Virginia who have dealt with this shocking incident," White House deputy press secretary Dana Perino said. "His thoughts and prayers are with them."
"The president believes that there is a right for people to bear arms, but that all laws must be followed," Perino said, noting that Bush and Education Secretary Margaret Spellings held a conference on school gun violence last October. "Certainly, bringing a gun into a school domitory and shooting … is against the law and something someone should be held accountable for," Perino said.
A gunman opened fire in a dormitory and classroom at Virginia Tech, situated in the city of Blacksburg in southwest Virginia, killing at least 21 people. The gunman was killed but it was unclear whether he was shot by police or took his own life. After the shootings, all entrances to the campus were closed and classes were canceled through Tuesday.
The university reported shootings at opposite sides of the 2,600-acre campus first at about 7:15 a.m. at a coed residence hall that houses 895 people and about two hours later at an engineering building. One student was killed in the dorm and the others were killed in a classroom, according to Virginia Tech Police Chief W.R. Flinchum.
She said that federal assistance is available if Virginia authorities request help. Perino said it was premature to discuss whether Bush would travel to the Blacksburg area.
Bull, maar dat heb ik eerder in dit topic al uitgelegd.quote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad.
Veel te veel wapens in omloop daar.
Die hadden een paar weken geleden daar nodig. Vielen daar niet 2 doden bij een schietpartij?quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
Een medewerker van een beveiligingsbedrijf zit nu al te promoten voor proffesionele (en dure en winstgevende) beveiliging op CNN![]()
Welke ze?quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:mensen toch, ze hebben weinig geleerd van Columbine
Maar ze gaan wel om 8 uur openquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jezus! Het wordt steeds gruwelijker.
Volgens nu.nl is de dader van Aziatische afkomst en stelde hij de studenten in rijen op om ze vervolgens met zware munitie af te knallen.
Idd, er vallen nu veel meer dodenquote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:mensen toch, ze hebben weinig geleerd van Columbine
Vraag me af of die twee niet een verband hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Evil_Jur het volgende:
En het is dus wel de 2e schietpartij op campus in een jaar, maar ook in sinds het campus bestaat ongeveer.
Ziekquote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
Een medewerker van een beveiligingsbedrijf zit nu al te promoten voor proffesionele (en dure en winstgevende) beveiliging op CNN![]()
ohquote:
cnn geeft helemaal geen aantallen meer aanquote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
CNN doet er wel lang over om ook naar de 32 te gaan...
www.cbsnews.com meld nu ook zeker 30 doden.. volgens Fox News zijn het er 33quote:Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
cnn geeft helemaal geen aantallen meer aan
Duidelijk was er iets aan het broeien daar op die schoolquote:On April 13, the campus closed three of its academic halls after they received a letter stating that explosive devices were in the building. Classes were canceled for the remainder of the day. A bomb threat was also made against Torgerson Hall on April 2.
"For some reason, this just seemed a little different … it was more than just a sick joke someone was playing," one student told FOX News about those bomb threats.
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEADquote:
Breaking News is toch vrij standaard in de USA, dat gebruiken zoveel zenders.quote:Op maandag 16 april 2007 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEAD
Ik weet niet hoor maar dat komt niet echt respectvol en meelevend over.
Mwah. of dat sensatie is of puur het weergeven van feiten ... denk vooral dat tweede. En dan mag dat best met hoofdletters geschreven worden.quote:Op maandag 16 april 2007 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEAD
Ik weet niet hoor maar dat komt niet echt respectvol en meelevend over.
Ik heb al berichten gehoord dat er zeker slachtoffers zijn gevallen in het kruisvuur.quote:Op maandag 16 april 2007 19:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als je die ene video ziet trouwens, waarbij agenten gewapend binnen gaan en dan veel schoten hoort vraag je je wel af of de politie zelf niet random is gaan schieten op alles wat een verkeerde beweging maakt..
Volgens Fox news was dit een reporter die zijn werk iets te doordringend deed. Hij is opgepakt omdat hij lastig deed, hij heeft niets met de schietpartij te maken.quote:
ik hoorde het ook ja.quote:Op maandag 16 april 2007 19:59 schreef Bullebak het volgende:
2 vuistvuurwapens, 9 mm.
Da's vrij normaal.quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf, een uni met een eigen vliegveld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |