quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef texelonia het volgende:
Ja klopt maar ik heb geen idee of er dan tegelijkertijd 2 eitjes springen, of dus eerst 1 eitje en een paa dagen later een ander eitje. Of dat allebei mogelijk is.
Met google niet veel verder gekomen, alleen dat het bij paarden wel mogelijk is
quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Trinnnnnnng ik verbaasd de telefoon opnemen wie moet er mij nu bellen...
En krijg een lachende Psycholoog aan de telefoon...
Ik mee dat hij lacht en ik door heb dat hij het is,
OOOOOOOOgh wat erg wat erg...
Ik schiet in de lach...
De psycholoog nou geloof mij ik hoor je nu lachen het gaat beter met je hoor
7 mei leuke data voor nieuwe afspraak?
Ik is goed.
Ahum ik had daar dus om 15 uur moeten zijn
quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Syrena het volgende:
Dat is mij ook al overkomen BarCollega op mijn werk: Ene de Bruin voor jou?! Ik: Waarom belt die me nu?! Ik wist het pas weer toen ik de telefoon aannam en hij vroeg of ik de afspraak vergeten was...
(stond nog op de kalender op 't werk ook).
quote:Op maandag 16 april 2007 16:42 schreef cattie het volgende:
Tex, dat kan hoor, er is zelfs een vrouw bekend die 8eisprongen per cyclus heeft! Dan ben je super vruchtbaar!
Ik ben hyper!!!!![]()
Ik heb net een bod op een huis gedaan zonder dat mijn man het gezien heeft. Het is een geweldig huis(je), mooi grote tuin, Goed onderhouden, alleen wat klein. Maar de zolder is om te bouwen tot kamer en dan heeft het 3 slaapkamers en 1 studeerkamertje en dat is groot genoeg (tenzij er ooit een nr. 3 komt, maar dat duurt toch nog hééél lang).
Nou hopen dat mijn man het ook geweldig vindt...![]()
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Vandaag heb ik branden leren blussen, dat was nog leuker als ik al had gedacht. De hele dag BHV cursus gehad, eerst 's morgens theorie en 's middags hadden we oefening blussen en ontruimen.
We stonden voor een kamer waar een alarm af ging. Mijn collega deed volgens voorschrift de deur open, en ik stormde naar binnen, voor zover dat gaat met zo'n loeizwaar blusapparaat in je handen. Ik was er helemaal klaar voor, sprong in de houding recht voor de brand, begon enthousiast te blussen. Geweldig, wat een kick! Vuur uit, ik helemaal trots tot ik zag dat er nog een slachtoffer lag, vlak bij de brand. Die had de brand waarschijnlijk wel overleefd, als ie echt was geweest, maar die had ik kapot geblust met het blusspul van -80 graden celsius.
![]()
Voel je je nu al veiliger met mij in het gebouw Belana?
quote:
Nog geen nieuws. Hij is vanmiddag opgenomen en ze gaan 'm de komende dagen iig binnenste buiten keren. Geloof dat ie morgen darmonderzoek krijgt. 't Is allemaal nu vooral afwachten, ze hebben 'm opgenomen omdat dat alles wat meer versneld en het hem wat rust geeft, omdat ie anders elke keer speciaal naar het ziekenhuis moest komen voor elk onderzoekje. Mijn moeder werkt daar in het ziekenhuis, dus dat helpt wel qua versnellen, maar 't is voor nu alleen afwachten dus.quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, hoe is het vandaag met je opa?
Ja, eentje met een hoge zolder, daar waren er maar weinig van (lees 2) dus het is wel heel bijzonder!quote:Op maandag 16 april 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
Ik80, heb je een huis in Veenendael gekocht??
geen van beiden, het is rosendeal. We gingen eerst voor Bellesteyn, maar deze prijzen liggen beter. En we doen er natuurlijk meteen een uitbouwtje aan vast plakken.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef ik80 het volgende:
Anitra, heerlijk gevoel moet dat geven, eet je een extra stukje taart?
Dat is toch ook waar M@x eigenlijk tegenover wilde gaan wonen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef Vicky het volgende:
Hmm ik woon wel in een heerlijke buurt... Gister is er een stoffelijk overschot gevonden in een daklozenopvang 2 straten bij mij vandaan.. blijkt dat het een misdaad geweest is...
Bij de buurtsuper is het aan de orde van de dag...
Dat was pal naast dat huis wat ik zo graag wilde kopen maar wat al verkocht bleek te zijn. Het heeft gewoon zo moeten zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef Vicky het volgende:
Het was gezellig met Rijstebuiltje en vriend..
Hmm ik woon wel in een heerlijke buurt... Gister is er een stoffelijk overschot gevonden in een daklozenopvang 2 straten bij mij vandaan.. blijkt dat het een misdaad geweest is...
Wij hadden vandaag een verdacht pakketje in t durrup, maar t bleek loos alarmquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef Vicky het volgende:
Vanwege de medische urgentie mogen we alleen reageren op "vanaf 1e woonlaag met lift begane grond" en op aangepaste woningen. Dit was dus een aangepaste (eensgezins)woning waarbij er vermeld stond dat er medische urgenten op mochten reageren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef poemojn het volgende:
Hahaha LivelinkSucces met 't zoeken!
Jammer Ireth! Komen er niet vaak goede huizen voor jullie vrij? Misschien kun je in een dorpje in de buurt sneller terecht?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Ireth het volgende:
Al gebeld, juiste persoon was niet op zijn/haar plek. Ik wordt dus teruggebeld.
Dan weet ik genoeg. Dank je.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef LadyS het volgende:
volgns mij zijn die helemaal niet zo veilig. Omdat ze spieren gebruiken waar ze eigenlijk nog niet aan toe zijn (zelfde verhaal als dat je ze niet zittend moet neerzetten als ze zelf niet kunnen gaan zitten)
En als ze hard erin gaan (en dat kunnen ze, heb ik aan mijn nichtje gezien) vliegen ze zo over drempel heen (dan klapt dat ding op zijn kant).
Maar ze zijn wel leuk
Mikael heeft er ook een. ik vind er niks mis mee. Hij zit er 15 minutjes in en dan moet ie eruit. Hij kan hier geen kant op omdat ik alle deuren dicht kan doen en hij dus geen drempel over kan. Ik vind het ideaalquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg. Dank je.![]()
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven. Mikael is ook niet zo snel qau zo'n beetje allesquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef bixister het volgende:
mvp, wat spannend, ik hoop op een beter resultaat voor je dit keer!!!
paradijsvogeltje, wat ladyS zegt is ongeveer ook wat de consultatiebureau arts ooit tegen ons zei. maar het hangt wel een beetje af van het kind. Piet was bijvoorbeeld niet zo snel met z'n motorische ontwikkeling en dan is het helemaal af te raden, want dan wordt het mobiel zijn hem te gemakkelijk gemaakt als 't ware, waardoor de motivatie om 't zelf te leren doen zou kunnen verdwijnen. bovendien zou hij z'n spieren dan inderdaad verkeerd leren gebruiken. maar op zich, af en toe es 10 minuutjes in zo'n stoeltje kan niet meteen heel veel kwaad hoor.
Ik zal wat positiviteit jouw kant op stralenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:40 schreef Sugar het volgende:
Oeh, dat klinkt fijn, m@x! Doe je alsjeblieft ietsjes van die positieve energie hierheen? Met dank van mijn kinderen.![]()
is ook heel mooi gedaan jaquote:Op donderdag 19 april 2007 07:44 schreef Sugar het volgende:
Ja, hihi!
Dat heb ik ook gemaild nu, misschien komt er nog wel een nog realistischere versie.Maarik vind het echt zooooo mooi gedaan!
Bij Scapino heb ik ze gezien! In allerlei kleurtjes ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef moussy het volgende:
hellup, ik ben zo vertrut dat ik crocs heb![]()
máár nu willen mijn kinderen ze ook en ik ga écht geen 30 euro voor een paar kleppers voor mijn DNA uitgeven, weet iemand of er ook al kleine neppertjes zijn?
ze zijn eigenlijk ook stom, je hebt er hele stomme brede donald duck voeten in, maar ze lopen erhm zo lekker dat ik mezelf er net op betrapte dat ik ze nog aan had tijdens het boodschappen doenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, ik vond ze eerst heel stom, maar stiekem lijken ze me toch wel heel comfortable dus ik ben aan het twijfelen geslagen.
dat wel, maar ze zaten echt lekkerquote:
heb jij niet eens de mary jane's? Die vind ik wél leuk qua modelquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef m@x het volgende:Crocs
Ik heb ze ook (een paar 'gewone' en een paar teenslippers) en ze zijn dan misschien spuuglelijk maar ze zitten zooooooo lekker.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
heb jij niet eens de mary jane's? Die vind ik wél leuk qua model![]()
![]()
deze;
[afbeelding]
https://www.crocs.eu/shop/step1/details.php?id=10029quote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef Anitra het volgende:
[..]heb je mary janes ervan? Oh die wil ik hebben!!1
Ben al maanden opzoek naar mary janes schoenen maar wist niet dat hun ze ook hadden
* Anitra gaat zoeken
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
heb jij niet eens de mary jane's? Die vind ik wél leuk qua model![]()
![]()
deze;
[afbeelding]
thanks!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
https://www.crocs.eu/shop/step1/details.php?id=10029
Dat vind ik echt heel lief gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef sjak het volgende:
Leuk die huizentocht cattie en wat fijn dat je huis zo snel verkocht is
Dutchie, alles heeft een reden, straks komt er ergens een huisje vrij, aan de rand van het bos, waar je schoffies heerlijk in hun overalletjes met laarzen aan kunnen hutten bouwen terwijl jij in je hangmatje toekijkt. En weet je wat het fijne is aan dit huisje, je hoeft er helemaal niets aan op te knappen, alles was precies zoals jullie het altijd al wilden hebben. Oja en nog leuker, het is nog een stuk goedkoper ook![]()
Mwoah, ik heb laatst serieus overwogen de hele zomer binnen te blijven toen jij hier schreef over wat er tegenwoordig in bikini's wordt gedoogd, dus ja... er zijn verschillen van mening over wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef dutchie het volgende:
Huh Crocs, wat een moodkillers zijn dat zeg. Maar dat heb ik ook met die ballerinaatjes van tegenwoordig, vind ik ook vreselijk. Waarom? Omdat ze werkelijk niks voor je doen als vrouw zijnde (ja je voeten warm en drooghouden), er is niks vrouwelijks aan, je wordt er propperig in en dan god forbid ook nog zo'n legging er boven dragen onder het veel te dikmakende tulpenrokje. Echt dames, sommige trends kunnen we gewoon beter overslaan.
Maar dat is vast het niemand met me eens hier.
Hier nog een hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen Crocs of tulpenrokje of ballerina's nodig om me dik te maken.. hihi
Precies. Lekker smullen van veels te dikke vrouwen met putjes in hun benen in een witte leggingquote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef moussy het volgende:
sinds wanneer zijn ballerina's niet vrouwelijk, ik heb nog nooit een kerel met die dingen gezienIk ben blij dat iedereen nog aantrekt wat ie zelf wil, hoe moet ik anders mensen kijken op terrasjes, dan is er ook geen hol aan
Ja maar, ik mag toch wel zeggen wat ik vind?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb laatst serieus overwogen de hele zomer binnen te blijven toen jij hier schreef over wat er tegenwoordig in bikini's wordt gedoogd, dus ja... er zijn verschillen van mening over wat wel en niet kan.![]()
Nee, ik bedoel het niet rot, maar hij kwam destijds wel degelijk aan, ondanks dat hij vast niet op mij gemikt werd. Dusdanig dat ik het niet kan laten er tóch nog even iets van te zeggen.Sorry, hij zit me echt dwars.
Nogmaals, ik wilde helemaal geen discusie starten of je ergens op aanvallen, maar ik kreeg hem even niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 1 april 2007 13:05 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gelukkig!
Tankini vond ik trouwens ook leuk hoor, maar dan kun je weer net zo goed een badpak aanhebben. (dat is toch die met dat soort hempje boven het broekje?) En die had ik al.
En als ik zie van wie het allemaal nog gedoogd wordt dat ze in bikini lopen, dan mag ik dat ook.
Beetje tegenstrijdig vind je ook niet, jij mag zeggen wat je wil, maar een ander mag niet aantrekken wat ie wil, of het nou onder het mom van trend is of niet, laat ze, dan hebben wij wat te kijken én te mekkerenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:44 schreef dutchie het volgende:
M@x goed bezig vandaag!
[..]
Ja maar, ik mag toch wel zeggen wat ik vind?
Het is ook niet beledigend bedoeld, het is meer dat veel mensen klakkeloos trends volgen terwijl ze beter kunnen kijken wie ze zijn en wat daar bij past. Serieus, ik zie in de modewereld zoveel mensen zo vreselijk slecht gekleed, 'omdat dat dat de trend is'. Flikker op met je trends zeg ik dan, kies je eigen stijl!
Dat is mijn boodschap.![]()
kun je mij nog even quoten over die bikini's, ik ben even kwijt wat ik ookal weer zei.![]()
die zijn ook super!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat is een tulpenrokje????
Volgens mij heb ik en tulpenrokjes en ballerina'swel minstens 4 paar ballerina's heeeeerlijk lopen die, ik heb nu een favoriet paar Ecco ballerina's.
Crocs vind ik er niet uitzien, dus ook niet aan geprobeerd.
Ik weet nog dat ergens vorig jaar er hier een run was op de Dr martens Mary Janes die heel goedkoop waren in een schoenenwinkel, en ik was natuurlijk weer te laat.
Mary janes van Dr martensheb ik nog wel op mn schoenenverlanglijstje staan
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Syrena het volgende:
Ja nu wil ik minstens een keer een paar Crocs passenjullie gemenerds.
Ik heb ook weer een nieuwe tic, ik wil graag zo'n pop uit de Sultana reclame eens maken. Ik heb de website van de maker al gevonden, moet nu alleen nog ergens stof vandaan zien te halen. Mijn moeder heeft thuis nog van die flanellen lakens uit de jaren '70, denk dat ik daar wel een toffe pop uit krijg.
Alleen nog bedenken hoe ik mijn moeder om hulp kan vragen zonder dat ze het project overneemt![]()
ik heb er 1, moest en zou hem hebben toen en in het begin heb ik hem veel gedragen, maar nu bijna niet meerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:06 schreef cattie het volgende:
Die is schattig Syrena!
Over tics gesproken, ik wil eentrollbeads armband. Maar die zijn duur en ik ben blut...![]()
Even sparen dus maar. En een hint geven voor moederdag!
het is de trend hequote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik heb er 1, moest en zou hem hebben toen en in het begin heb ik hem veel gedragen, maar nu bijna niet meer
Syrena die is leuk!!
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:01 schreef m@x het volgende:
Fluf, ik las elders dat jullie lekker op vakantie gaan.Joepie de poepie voor jullie
Uhuh, ik moet in de zomer altijd afscheid nemen van mijn docjes zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
Hoe ze vallen weet ik eigenlijk niet Syrena. Ik loop al een jaar of 16 op Docs en hoef ze eigenlijk niet eens meer te passen. Ze zijn voor mij de standaard en andere schoenen wijken dan weer af qua maat.
Zwaar zijn ze vaak wel, maar ze lopen zo ongelooflijk lekker.
Vroeger als ik rammelende eierstokken had moest ik van mijn man altijd naar dit soort programma's kijken, of een uurtje doorbrengen op de zaterdag in de bart smitquote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb Schatjes aan staan op Nl1, oh mijn hemel...
Constant die bonje in huis.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef m@x het volgende:
Ik heb mijn trollbeadsarmband verkocht. Ik droeg hem nog wel veel maar ik wilde graag een spaarpotje voor straks.
Maryjanes van DM zijn zo(verzendkosten zijn hier maar 2,95, Anitra). Ik ben nog steeds heel gelukkig met de bruine die ik vorig jaar voor een prikkie heb gekocht maar ik wil ook nog een paar zwarte maar ze zijn zo duur
![]()
Ik ga denk ik ook wel aan de legging. Best grappig onder een jurkje. En verder draag ik lekker alleen wat ik zelf mooi vind![]()
Een nare dromen lokdoosje zou nog fijner zijn. Als het geen beren zijn dan zijn het wel slangen of kippen die ik 'weg moet jagen'.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan je ergens een berenlokdoosje neerzetten M@x
http://www.scapino.nl/pro(...)fort/ecco-ballerina/quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
die zijn ook super!En nergens meer te krijgen
Dat zijn schoenen waar ik maanden naar opzoek ben geweest o.a. maar ik vertik het om minstens $25 dollar aan verzendkosten te betalen.
Leggings en tulprokken komen er hier niet in! Ik ben helemaal geen mode mens, ik koop wat ik leuk vind.
Cattie hopenlijk willen ze snel onderhandelen!
Max heeft er volgens mij wat te koop op marktplaats: aanbieding.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:06 schreef cattie het volgende:
Die is schattig Syrena!
Over tics gesproken, ik wil eentrollbeads armband. Maar die zijn duur en ik ben blut...![]()
Even sparen dus maar. En een hint geven voor moederdag!
Kijk maar uit Snoop. De laatste keer dat lief en ik met z'n tweeën naar Brussel gingen kwamen we met z'n drieën terugquote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef snoopy het volgende:
Rare lui BEInmiddels staat er hier voetbal op.
Wij gaan morgen een weekend met z'n tweetjes naar Brussel. Ik heb er zo veel zin in!
Lekker winkelen, op terrasjes zitten en uit eten. En ik heb een schandalig luxe hotel gereserveerd![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Max heeft er volgens mij wat te koop op marktplaats: aanbieding.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit Snoop. De laatste keer dat lief en ik met z'n tweeën naar Brussel gingen kwamen we met z'n drieën terug![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef phluphy het volgende:
Brussel is leuk SnoopVeel plezier
![]()
Geniet lekker van de luxe!! Gaan wij ook doen; we hebben een jaccuzi in de badkamer![]()
![]()
die zijn al een stuk leuker dan de ballerina's alleen wil ik zwart hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef sjak het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/pro(...)fort/ecco-ballerina/
Als het vlakbij was geweest en ik geen koorts had gehad had ik die gok wel gewaagd maar het is bijna een uur met het openbaar vervoer. Daar wordt je niet vrolijk van. Zo maar weer eens bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:22 schreef moussy het volgende:
beterschap m@x, onder het mom van proberen en dan naar huis gaan werkt niet?
Ik vind het ook een schatjequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leukerd, dat huis
daar is zeker wat moois van te maken, en wat een beschaafde vraagprijs
daarmee kom je hier alleen maar in een uitgewoonde kleerkast terecht
Heb je geen voorhoofdsholte-ontsteking Lady? Vooral dat omvallen van moeheid klinkt erg bekend (al had ik kaakholteontsteking zonder koorts). Wel op jezelf letten hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
leuke schoenen jessie.
helaas kan ik zulke modellen niet dragen, maar ik vind ze
ik ben al een paar weken op een irritante manier verkouden.
keelpijn is wel te doen, dat gesnotter ook wel en zelfs het hoesten is geen probleem.
wat ik echt heel naar vind is dat ik af en toe gillende oorpijn heb, stokdoof ben, soms spontaan omval omdat ik mijn evenwicht ineens kwijt ben en ik ben echt gewoom lamlendig van moeheid.
ik kan echt in elke stand slapen, de hele dag lang.
probleem is dat ik vanwege de verhuizing juist heel veel energie nodig heb
iemand een tip om met onmiddellijke ingang fit te worden?
Goedequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef lily het volgende:
Wij zijn ook een tuinmensen, Diaan en hebben toch een tuin van 5 bij 35.
We hebben gekozen voor een stuk betegeling, een stuk houten vlonders en een stuk gras. Verder alleen wat wintervaste struiken.
We hoeven eigelijk alleen het stuk gras te maaien (zelfs dat gaat met tegenzin, dat wel)
Of een bezoekje aan de huisarts kan misschien ook geen kwaad. (* easy-going gaat daar sinds vorig jaar toch wat sneller naar toe)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef phluphy het volgende:
Goed slapen en en goed eten is altijd wel erg belangrijk om fit te zijn lady wrb, maar als je echt iets onder de ledenen hebt is daar natuurlijk geen kruid kruit kruidt gokje: kruid tegen gewassen.
quote:Pink Lady waarschuwt voor gevaarlijke knuffels
Uitgegeven: 20 april 2007 08:14
ALPHEN AAN DEN RIJN - Leverancier Canenco BV waarschuwt consumenten die tussen augustus 2005 en januari 2007 knuffelhondjes van het merk Pink Lady kochten. De knuffels kunnen gevaar voor kinderen opleveren. Dit heeft het bedrijf vrijdag meegedeeld via advertenties in kranten.
De leverancier laat weten dat het mogelijk is dat de oogjes of de neus los kunnen laten. Dit kan gevaar opleveren voor verstikking. Het gaat om een knuffelhond met een klein tasje in zijn bek en een knuffelhond die in een hondentas zit.
Intertoys
Canenco BV adviseert deze artikelen niet meer te gebruiken en buiten het bereik van kinderen te houden. Het product kan worden teruggebracht naar het Intertoys-filiaal waar de knuffel is gekocht. Bij inlevering wordt het aankoopbedrag teruggegeven.
(c) ANP
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet. De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Yoni, wat een klotebericht zeg.Is het al bekend in welk stadium en of het behandeld kan worden?
Voor ons is dat wel heel moeilijk inderdaad. Het is gewoon zo oneerlijk. We hebben eigenlijk altijd zoiets gehad van "Opa wordt 100 en valt gewoon ooit dood neer tijdens het wandelen".quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef phluphy het volgende:
Dat lijkt me wel heel moeilijk voor hem, als hij op deze hoge leeftijd nog zoveel kon. Dat lijkt mij, eerlijk gezegd,moeilijker te verkroppen dan wanneer het geleidelijk aan minder was geworden.
Kloteziekte is het ook!
je bent weer thuisquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:34 schreef kozakken het volgende:
Cattie, wat een mooi nieuws! En dat allemaal gewoon in een week tijd!!
We zaten zondag nog te praten over dat het wel wat tijd kon kosten![]()
![]()
Yoni, wat naar....
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef Ireth het volgende:
Omg! Dit is echt erg! Zo hoor je er niet meer bij te lopen als halve bejaarde naar mijn mening...
Klik en Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |