quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef texelonia het volgende:
Ja klopt maar ik heb geen idee of er dan tegelijkertijd 2 eitjes springen, of dus eerst 1 eitje en een paa dagen later een ander eitje. Of dat allebei mogelijk is.
Met google niet veel verder gekomen, alleen dat het bij paarden wel mogelijk is
quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Trinnnnnnng ik verbaasd de telefoon opnemen wie moet er mij nu bellen...
En krijg een lachende Psycholoog aan de telefoon...
Ik mee dat hij lacht en ik door heb dat hij het is,
OOOOOOOOgh wat erg wat erg...
Ik schiet in de lach...
De psycholoog nou geloof mij ik hoor je nu lachen het gaat beter met je hoor
7 mei leuke data voor nieuwe afspraak?
Ik is goed.
Ahum ik had daar dus om 15 uur moeten zijn
quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Syrena het volgende:
Dat is mij ook al overkomen BarCollega op mijn werk: Ene de Bruin voor jou?! Ik: Waarom belt die me nu?! Ik wist het pas weer toen ik de telefoon aannam en hij vroeg of ik de afspraak vergeten was...
(stond nog op de kalender op 't werk ook).
quote:Op maandag 16 april 2007 16:42 schreef cattie het volgende:
Tex, dat kan hoor, er is zelfs een vrouw bekend die 8eisprongen per cyclus heeft! Dan ben je super vruchtbaar!
Ik ben hyper!!!!![]()
Ik heb net een bod op een huis gedaan zonder dat mijn man het gezien heeft. Het is een geweldig huis(je), mooi grote tuin, Goed onderhouden, alleen wat klein. Maar de zolder is om te bouwen tot kamer en dan heeft het 3 slaapkamers en 1 studeerkamertje en dat is groot genoeg (tenzij er ooit een nr. 3 komt, maar dat duurt toch nog hééél lang).
Nou hopen dat mijn man het ook geweldig vindt...![]()
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Vandaag heb ik branden leren blussen, dat was nog leuker als ik al had gedacht. De hele dag BHV cursus gehad, eerst 's morgens theorie en 's middags hadden we oefening blussen en ontruimen.
We stonden voor een kamer waar een alarm af ging. Mijn collega deed volgens voorschrift de deur open, en ik stormde naar binnen, voor zover dat gaat met zo'n loeizwaar blusapparaat in je handen. Ik was er helemaal klaar voor, sprong in de houding recht voor de brand, begon enthousiast te blussen. Geweldig, wat een kick! Vuur uit, ik helemaal trots tot ik zag dat er nog een slachtoffer lag, vlak bij de brand. Die had de brand waarschijnlijk wel overleefd, als ie echt was geweest, maar die had ik kapot geblust met het blusspul van -80 graden celsius.
![]()
Voel je je nu al veiliger met mij in het gebouw Belana?
quote:
Nog geen nieuws. Hij is vanmiddag opgenomen en ze gaan 'm de komende dagen iig binnenste buiten keren. Geloof dat ie morgen darmonderzoek krijgt. 't Is allemaal nu vooral afwachten, ze hebben 'm opgenomen omdat dat alles wat meer versneld en het hem wat rust geeft, omdat ie anders elke keer speciaal naar het ziekenhuis moest komen voor elk onderzoekje. Mijn moeder werkt daar in het ziekenhuis, dus dat helpt wel qua versnellen, maar 't is voor nu alleen afwachten dus.quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni, hoe is het vandaag met je opa?
Ja, eentje met een hoge zolder, daar waren er maar weinig van (lees 2) dus het is wel heel bijzonder!quote:Op maandag 16 april 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
Ik80, heb je een huis in Veenendael gekocht??
geen van beiden, het is rosendeal. We gingen eerst voor Bellesteyn, maar deze prijzen liggen beter. En we doen er natuurlijk meteen een uitbouwtje aan vast plakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |