En elke keer als je het erover hebt.. komt hij in beeld..quote:Op maandag 16 april 2007 18:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat het stuk interieur dat lijkt op een fietsende man?
Vreemd genoeg heeft de ratten familie hem niet ingelicht op z`n verjaardig. Misschien waren ze niet op de hoogte?quote:Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
Weet brian al dat Jaap tegen Cora zei dat hij brian laat vallen na 8 juni?
Waarom werkt Palma dan nog wel?quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
Waar hebben ze het over?
Palma heeft toch duidelijk gezegd dat Lieke ontslagen is vanwege haar gedrag gisteren?
Brian en z'n bezoek gingen bewust zwemmen omdat ze dan de zenders af kunnen doen. Wel makkelijk om dan even het hele verhaal door te geven.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft de ratten familie hem niet ingelicht op z`n verjaardig. Misschien waren ze niet op de hoogte?
Ik heb Palma alleen horen roepen dat zij niet goed schoon maakte.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
Waar hebben ze het over?
Palma heeft toch duidelijk gezegd dat Lieke ontslagen is vanwege haar gedrag gisteren?
A. Ze werkt nooitquote:
Ook Huub heeft nog even een 2e back up nodig.quote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub vroeg net of de bewoners anoniem zullen voor stemmen als ze Lieke terug willen halen.
Eric twijfelde. Echt. Onvoorstelbaar. Voor mij had je dan voor goed afgedaan![]()
![]()
A. Vandaar mijn vraag: Wat doet die graf-drag daar nog?quote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
A. Ze werkt nooit![]()
![]()
![]()
B. Organiseer jij een kaartenaktie om die omgebouwde weg te krijgen?![]()
![]()
![]()
N.B. Ik delegeer graag![]()
Dan heb je vanmorgen het 'funtioneringsgesprek' in de gameroom niet gehoord zeker? Want daar ging Palma samen met Herma toch te keer tegen Lieke dat ze zich op het personeelsfeest niet behoorlijk had gedragen en dat ze zich moest schamen en dat ze ook tijd had moeten besteden aan de anderen op het feest ... blablablaquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb Palma alleen horen roepen dat zij niet goed schoon maakte.
Vandaar haar actie om haar te ontslaan.
Maar misschien heeft ze eerst wel gezegd dat het om gisteren ging en dat later veranderd.
Welnee, als Eric weg is dan zal de eerstvolgende nieuwe miljonair weer CP uit mogen delen in plaats van immuniteit. Die immuniteits regel is er alleen maar omdat iedereen 2+ backups heeft en dus geen gevolge heeft. Inmiddels moet het wel duidelijk zijn dat de redaktie er niemand uit WILT hebben, en zeker Huub niet...quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Ook Huub heeft nog even een 2e back up nodig.
Lees maar na. Ze zégt dat het alleen om het schoonmaken gaat, maar gaat daarna verdacht snel en veelvuldig over op haar gedrag gisteren, naar andere mensen, naar Huub of weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze eerst wel gezegd dat het om gisteren ging en dat later veranderd.
En Brainless niet? Die heeft monologen die 3 uur durenquote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef Sporti het volgende:
Na Lieke mag van mij Eric weg...........wat een galbak hij lult echt 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen.
Ze is ontslagen omdat ze niet goed schoonmaakt en omdat ze niet in het team past...quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
Waar hebben ze het over?
Een Westmalle Triple alstublieftquote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
A. Vandaar mijn vraag: Wat doet die graf-drag daar nog?
B. Dat doen de treehuggers maar.
N.B. Biertje?
Als Nicolaas Brian immuun had gemaakt, was er toch echt wel een enorm grote kans geweest om er iemand uit te krijgen hoor. Zowel Jaap als Amanda als Natasia was dan een zeer redelijke optie geweest.quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Welnee, als Eric weg is dan zal de eerstvolgende nieuwe miljonair weer CP uit mogen delen in plaats van immuniteit. Die immuniteits regel is er alleen maar omdat iedereen 2+ backups heeft en dus geen gevolge heeft. Inmiddels moet het wel duidelijk zijn dat de redaktie er niemand uit WILT hebben, en zeker Huub niet...
Ze gebruikte het wel degelijk als argument.quote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nicolaas Brian immuun had gemaakt, was er toch echt wel een enorm grote kans geweest om er iemand uit te krijgen hoor. Zowel Jaap als Amanda als Natasia was dan een zeer redelijke optie geweest.
Netty zal hem wel gewoon altijd Reggie Rat gevoerd hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 18:23 schreef Charmian het volgende:
Zou Brian van mama Netty alleen maar gehaktballen te vreten krijgen? Wie vreet er nu 4 biefstukken weg, overdreven hoor.
Was jij eerder niet enthousiast over de casting?quote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al wordt het echt steeds erger in de gouden kooi. Er zijn een aantal bewoners daar die echt het aankijken nauwelijks nog waard zijn en eigenlijk gewoon freak shows zijn. Nou is vandaag duidelijk geworden (mij tenminste) dat er twee huishoudsters zijn die ook echt zwaar gestoord zijn en niet onder doen voor de andere freak shows. Hoe ze samen tegen Lieke tekeer gingen en haar voor alles en nogwat uitmaakten. Ongelooflijk. En daar zit ik dan nog steeds naar te kijken.
Maar Nicolaas MOEST Huub nomineren, dat heeft ie zelf al toegegeven. Nicolaas zit daar niet als volledige bewoner, die gaat denk ik donderdag al weg. Hij is gewoon ingehuurd om wat verwarring te veroorzaken, dus die immuniteit die hij mocht weggeven kan je niet echt serieus nemen...quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Als Nicolaas Brian immuun had gemaakt, was er toch echt wel een enorm grote kans geweest om er iemand uit te krijgen hoor. Zowel Jaap als Amanda als Natasia was dan een zeer redelijke optie geweest.
ze hebben toch net gegeten?quote:Op maandag 16 april 2007 18:23 schreef Charmian het volgende:
Zou Brian van mama Netty alleen maar gehaktballen te vreten krijgen? Wie vreet er nu 4 biefstukken weg, overdreven hoor.
Boeit niet, daar had scan het niet over.quote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als als als....
De opdracht om Hupert immuun te maken is opgelegd door de redactie![]()
Mijn dank is groot. Proost, op het leven!quote:
Oeverloos gelul over dingen die besloten zijn door de redactiequote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit niet, daar had scan het niet over.
Ja, daar zit wat in. Maar er zitten een aantal mensen in die heel goed zijn voor het programma. Die hebben ze in 6 jaar BB niet kunnen vinden. Helaas zitten er ook een paar echte freakshows in, inclusief huishouding. Dat haalt het programma wat mij betreft een flink stuk naar beneden. Beneden alle peil zelfs.quote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Was jij eerder niet enthousiast over de casting?![]()
Ik kom er nog een keer op terug!
Ook al zou je de perfecte cast hebben, na verloop van tijd gaat alles vervelen. Dat is het grote probleem van een programma dat geen duidelijk einde heeft. Brainless, Jaap, Amanda, Eric en Sylvia hebben allang geen toegevoegde waarde meer voor het programma. De redaktie moet gewoon iets nieuws gaan bedenken om het programma weer interessant te maken, je kan niet elke week met dezelfde dingen gaan komen...quote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef FdW het volgende:
Was jij eerder niet enthousiast over de casting?![]()
Ja Nicolaas heeft zich vandaag versproken...het ging over relaties en hij had zich de eerste keer gerealiseerd dat hem dat veel meer waard is dan die villa...quote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar Nicolaas MOEST Huub nomineren, dat heeft ie zelf al toegegeven. Nicolaas zit daar niet als volledige bewoner, die gaat denk ik donderdag al weg. Hij is gewoon ingehuurd om wat verwarring te veroorzaken, dus die immuniteit die hij mocht weggeven kan je niet echt serieus nemen...
Voor mij is het juist dat gescripte gedoe waar ik niet tegen kon en waarom ik stopte het echt te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ook al zou je de perfecte cast hebben, na verloop van tijd gaat alles vervelen. Dat is het grote probleem van een programma dat geen duidelijk einde heeft. Brainless, Jaap, Amanda, Eric en Sylvia hebben allang geen toegevoegde waarde meer voor het programma. De redaktie moet gewoon iets nieuws gaan bedenken om het programma weer interessant te maken, je kan niet elke week met dezelfde dingen gaan komen...
Dit stukje was wel héél erg gecensureerd. Misschien was het wel een "echte" ruzie en past dat niet in het verhaaltje van de redaktiequote:Op maandag 16 april 2007 18:32 schreef itsme het volgende:
Moet je dit belachelijke gecensuurde berichtje lezen over de ruzie tussen Natasja en Nicolaas.
Heel veel wordt er weggelaten
Je gaat zo langzamerhand echt hopen dat het programma naar de kloten gaat. Het wordt steeds gekker. Mogelijke relaties worden zelfs op het spel gezet, allemaal voor de kijkcijfers. Mensen worden voorgelogen en er worden onjuiste stukjes geschreven. Op TV is de officiele waarschuwing van Natasia totaal weggeknipt. Wanneer zal een actie van de redactie een keer de bekende druppel blijken te zijn? Het wordt echt te gek!quote:Op maandag 16 april 2007 18:32 schreef itsme het volgende:
Moet je dit belachelijke gecensuurde berichtje lezen over de ruzie tussen Natasja en Nicolaas.
Heel veel wordt er weggelaten
17:16 - Een gezellig diner
Nicolaas en Natasia botsen tijdens het avondeten. “Je maakte toen je hier eerst was al geen indruk op me en dat doe je nu nog steeds niet.” De onlangs teruggekeerde Miljonair reageert 'in stijl': “Wat heb je toch ook een grote bek.” “Die heb ik ook. En als het je niet bevalt, dan heb je lekker pech, want ik ben niet van plan om te veranderen”, bijt de diva van zich af.
Nicolaas is blij dat hij weer terug is in de villa. “Ik heb hier zo op gewacht, ik heb dat zo gemist hier. Ik ben speciaal voor jou teruggekomen.” Alles wijst erop dat dit nog een gezellige avond gaat worden!
bron 10
Zelden iemand zó KA-POT gezien.quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze wisten beide niet hoe snel ze Palma moesten knuffelen toen Huub helemaal kapot zat.
idd.... ik vond Lieke geen aanwinst voor het programma... maar van Eric had ik het nog enigszins verwacht dat tie Huub af zou vallen.... maar van Syl valt het me vies tegen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al blijkt Eric toch die valse pisnicht te zijn... en Sylvia die jaloerse vriendin.
Dat hebben mij de reacties van vandaag wel duidelijk gemaakt. Ze wisten beide niet hoe snel ze Palma moesten knuffelen toen Huub helemaal kapot zat.
Gaby is een hoer. Sylvia ziet haar niet zozeer als concurrentie, maar meer als collegaquote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelden iemand zó KA-POT gezien.
Totáál van de wereld was Huub. Het valt me mee dat hij niet meteen zelfmoord pleegde.
Schei toch uit. Huub zélf hing binnen een uur óók al bij Palma om de nek.
En met name Sylvia heeft áltijd al gezegd dat ze Lieke niet vertrouwde.
Tegen Gaby heb ik haar nooit rot zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |