Gelijk heeft hij, het is tyfus heet...quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Zo, Huub slaat die pilsjes lekker naar achteren .
Altijd weer grappig die opmerkingen hoor je ook vaak op de sportschool, worden meestal gemaakt door vrouwen die zelf compleet zijn ingezaktquote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda moet oppassen dat ze niet fatsig wordt. Zo te zien heeft ze aanleg. Pas maar op met het krijgen van een buikje en cellulitis.
Jij bent een wijf met kloten en bovendien nog een goeie mening!quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik erger me vandaag echt kapot aan Syl en Eric.
Echte vrienden hoor.
Heb Syl nog nooit grapjes horen maken over rat enzo.
Dan is ze muisstil.
Maar Lieke is zo passé.quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke is gewoon lief! En leuk, en lekker, en zo!
Ik kan niet beloven dat ze altijd in dat plekje in mijn hart kan blijven wonen, maar voorlopig mag ze daar lekker blijven.
Lieke is oké, olé olé!![]()
O ja, en Sylvia is een hoer!![]()
edit: en Eric is een pisnicht!
Iemand storen bij en sekspartij dat gaat een te ver, en het was ook nog niet eens de eerste keer dat Palma dat deed.quote:Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen in die villa is dat het gaat alleen wel een beetje erg ver om er dan bij te gaan liggen neuken
Totdat hij vanavond voor de zoveelste keer zwaar bezopen onzin loopt uit te kramen.quote:
Liefde is blind he.....quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat hij vanavond voor de zoveelste keer zwaar bezopen onzin loopt uit te kramen.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat hij vanavond voor de zoveelste keer zwaar bezopen onzin loopt uit te kramen.
Waar ze werkt komen kennelijk alleen oude uitgezakte nichten die 'misschien zo'n oude travestiet nog zien zittenquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Iemand storen bij en sekspartij dat gaat een te ver, en het was ook nog niet eens de eerste keer dat Palma dat deed.
Ze zal thuis wel niet aan haar trekken komen.
Ik vond sylvia altijd anders dan de anderen maar bekijk haar nu al een tijdje met andere ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik erger me vandaag echt kapot aan Syl en Eric.
Echte vrienden hoor.
Heb Syl nog nooit grapjes horen maken over rat enzo.
Dan is ze muisstil.
Ik ben gewoon niet iemand die no matter what iemand wel leuk vindt, zoals Scan al zegt, Nico kan zwaar bezopen onzin uitkramen, daaaaar hou ik dus helemaal niet van.quote:
Weet ik, daarom deed ik ook PI enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die no matter what iemand wel leuk vindt, zoals Scan al zegt, Nico kan zwaar bezopen onzin uitkramen, daaaaar hou ik dus helemaal niet van.
Meestal vind ik m leuk maar soms ook niet, das toch niet zo raar?? Ik blijf gewoon kritischquote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat bij de terugkomst van Sint Nicolaas je van je stoel gleed...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, daarom deed ik ook PI enzo.
Terecht, sommige vrouwen kunnen zich dat permitterenquote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meestal vind ik m leuk maar soms ook niet, das toch niet zo raar?? Ik blijf gewoon kritisch![]()
Ik weet niet of de redactie hem echt zo graag wil houden voor dat huwelijk. . .ze zullen een exit stemming voor Jaap denk ik niet tegenhouden.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt waanzinnig dat die Jaap daar nog zit. Hij doet echt niets. Je ziet hem gewoon de hele dag niet. Hij is altijd aan het fitnessen of aan het schrijven. Sylvia doet ook niets, maar die is nog de backup van Huub. Jaap is daar echt niets. Het is zó enorm jammer dat de redactie hem waarschijnlijk wil houden vanwege dat schijnhuwelijk.
Nicolaas gaat vanavond nog een gesprekje met Brian houden om hem er uit te stemmen.quote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch echt waanzinnig dat die Jaap daar nog zit. Hij doet echt niets. Je ziet hem gewoon de hele dag niet. Hij is altijd aan het fitnessen of aan het schrijven. Sylvia doet ook niets, maar die is nog de backup van Huub. Jaap is daar echt niets. Het is zó enorm jammer dat de redactie hem waarschijnlijk wil houden vanwege dat schijnhuwelijk.
Ik ben bang van wel... en dat Nicolaas daarom de zeer onlogische keuze heeft gemaakt om Huub immuun te maken ipv Brian.quote:Op maandag 16 april 2007 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of de redactie hem echt zo graag wil houden voor dat huwelijk. . .ze zullen een exit stemming voor Jaap denk ik niet tegenhouden.
Ja maar dat komt van hogerhand. Ze voelt dat zij daar goed zit, zij hoort daar te zijn. Dat hebben de kaarten haar zelf verteld.quote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vond sylvia altijd anders dan de anderen maar bekijk haar nu al een tijdje met andere ogen.
Ik vind haar zelfs arrogant en ook zij is mediageill net zoals iedereen in DGK.
zoals gisteravond dan is het echt een uilebal hooquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die no matter what iemand wel leuk vindt, zoals Scan al zegt, Nico kan zwaar bezopen onzin uitkramen, daaaaar hou ik dus helemaal niet van.
Niet Jaap maar de briljante scripteasers vinden deze interessante lijntjes.quote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef Metal_Mania het volgende:
waarschijnlijk heeft die stomme jaap die cora gewoon gehuurd om dat schijnhuwelijk aan te gaan, en is dat zijn tactiek om niet voor een bepaalde tijd de kooi uit gelazerd te worden!!
Die kaarten moeten gaan rellen of hun bek houden.quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat komt van hogerhand. Ze voelt dat zij daar goed zit, zij hoort daar te zijn. Dat hebben de kaarten haar zelf verteld.![]()
Jaap wordt donderdag weg gestemd, let maar opquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel... en dat Nicolaas daarom de zeer onlogische keuze heeft gemaakt om Huub immuun te maken ipv Brian.
Ik ook.quote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef Dogga het volgende:
ik baal da tik de ruzie van nico en natasja heb gemist
Al vanaf het moment dat Lieke de villa verlaten heeft wil hij aan de drank.. zal vanavond zijn verdriet wel verdrinkenquote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Zo, Huub slaat die pilsjes lekker naar achteren .
Zou mooi zijn, maar Brian laat Jaap nooit gaan, die is bang dat hij niet genoeg backup heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 18:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap wordt donderdag weg gestemd, let maar op
Ja ik ook.quote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef Dogga het volgende:
ik baal da tik de ruzie van nico en natasja heb gemist
Brain en Jaap is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 16 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar Brian laat Jaap nooit gaan, die is bang dat hij niet genoeg backup heeft.
Hij wil alleen maar zakelijk zijn als er iemand iemand van SHE er word uitgestemd.
Zal wel komen omdat het hem gelukt is om weer terug te komen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:04 schreef Barbiepopje het volgende:
Weet iemand waarom iedereen in de redactie en in dat huis zo'n hekel heeft aan Huub?
Weet brian al dat Jaap tegen Cora zei dat hij brian laat vallen na 8 juni?quote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain en Jaap is ook niet meer wat het geweest is.
Weet niet of het waar is maar indien dat het geval is zal het te maken hebben met zijn arrogante houding, zonder hem geen show, en zonder hem kan de redactie WW aanvragen...zoietsquote:Op maandag 16 april 2007 18:04 schreef Barbiepopje het volgende:
Weet iemand waarom iedereen in de redactie en in dat huis zo'n hekel heeft aan Huub?
Geen idee. Maar hopelijk komt dat voor donderdag nog even uit.quote:Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Weet brian al dat Jaap tegen Cora zei dat hij brian laat vallen na 8 juni?
Zodra Brian dat hoort is het gedaan met Jaap.quote:Op maandag 16 april 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Weet brian al dat Jaap tegen Cora zei dat hij brian laat vallen na 8 juni?
Wie is Jaap?quote:Op maandag 16 april 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodra Brian dat hoort is het gedaan met Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |