Huub weet van niets Eric en Syl houden hem erbuiten...quote:
de yogajufquote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef carpediem23 het volgende:
Wie is Nancy dan????
Vreselijk en ze doen het ook nog allemaalquote:Op maandag 16 april 2007 16:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer goed op dreef. Ze heeft eten gemaakt en iedereen die binnenkomt krijgt opdracht handen te wassen.
En zo hoort hetquote:Op maandag 16 april 2007 16:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer goed op dreef. Ze heeft eten gemaakt en iedereen die binnenkomt krijgt opdracht handen te wassen.
Dat willen ze iedereen laten geloven, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 16 april 2007 16:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub weet van niets Eric en Syl houden hem erbuiten...
PICSquote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Waar Brian een heeell klein oogje op heeft......was er gisteren ook!
Nauw gisteren op de cos vonden veel haar lelijk en een raar lichaam hebben......Ik ben benieuwd wie het is...iemand foto?quote:Op maandag 16 april 2007 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
PICSDie is knappp/ heerlijk
![]()
![]()
![]()
Syl en Eric hebben dat gezamelijk besproken. Huub hier niet bij betrekken want hij praat zijn mond te snel voorbij.quote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat willen ze iedereen laten geloven, maar dat is niet zo.
2 jaloerse vrouwen vonden haar lichaam raar....quote:Op maandag 16 april 2007 16:59 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw gisteren op de cos vonden veel haar lelijk en een raar lichaam hebben......Ik ben benieuwd wie het is...iemand foto?
Het is vaak zo dat het daar een kwartier of 10 minuten later is.quote:Op maandag 16 april 2007 16:58 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is er loos met de klok daar. Kwart over 5!>???
Sylvia heeft alles met Huub besproken.quote:Op maandag 16 april 2007 17:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Syl en Eric hebben dat gezamelijk besproken. Huub hier niet bij betrekken want hij praat zijn mond te snel voorbij.
wat hebben ze besproken dan????quote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia heeft alles met Huub besproken.
Dat heb ik dan even gemistquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe ze zouden reageren op de acties van Japio, dat ze de zogenaamde ruzie Eric/Sylvia vs Huub zouden volhouden en dat ze dubbele dekking zouden aanhouden.quote:
Lijkt me vrij logisch dat je bedankt voor het eten. Dat handen wassen moeten ze zelf weten maar dank je wel zeggen is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op maandag 16 april 2007 17:02 schreef Katewalker het volgende:
En ze bedanken Natasia ook nog netjes voor het eten..handjes wassen en dank je wel zeggen tegen mamma....zo slaafs...Bah!
Er is wel iets besproken, maar dat is al wel een tijdje geleden. Inmiddels is er van alles gebeurd en misschien dat Sylvia of Eric Huub wel een update heeft gegeven.. maar dat heb ik dan gemist. 'k Zie Eric en Sylvia weinig vertrouwlijke gesprekken voeren met Huub.quote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laatste gesprek was gisteren, nadat Lieke vertrok. Huub en Sylvia op de trap bij de voordeur. In de COS staan meerdere caps van dat moment.quote:Op maandag 16 april 2007 17:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is wel iets besproken, maar dat is al wel een tijdje geleden. Inmiddels is er van alles gebeurd en misschien dat Sylvia of Eric Huub wel een update heeft gegeven.. maar dat heb ik dan gemist. 'k Zie Eric en Sylvia weinig vertrouwlijke gesprekken voeren met Huub.
haha ik hóór het gewoon!!!quote:Op maandag 16 april 2007 17:11 schreef FuTilE het volgende:
"Je llllllult alleen maar onsin, je llllllult alleen maar onsin, je llllllult alleen maar onsin..... Je llllllult alleen maar onsin"
ik niet, ik ben gewoon jaloers op haar figuur, slank met prachtig lange spierenquote:Op maandag 16 april 2007 17:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
2 jaloerse vrouwen vonden haar lichaam raar....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |