Volgens mij bedoel je Transistor?quote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef SCH het volgende:
Formidabele show en een hele strakke band. Heb genoten.
Qua zang is het niet echt je van het, daarom stond het geluid ook niet zo goed afgesteld denk ik maar het gaat om de disco, om georgeous and filthy - en dat was het dan ook
Wat was dat loeiharde nummer nou, tussendoor dat zo lang duurde en erg atypisch was?
Stalk je me ofzo? Eerst zondag en nu weer?!quote:
Och ja, Het Parool. Die snap het geloof ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef dwerg het volgende:
Klik hier voor een matige recensie van het optreden in de HMH.
Army of Lovers heeft het nooit zo ontzettend ver geschopt. Anderhalf Europees hitje (het vasteland van Europa dan), en volkomen onbekend in de USA. Het succes van de Scissor Sisters duurt inmiddels ook al langer, Comfortably Numb is bijna vier jaar oud (wat vond iedereen dat toen een kútnummer), in 2005 stonden ze op Live 8, en vorig jaar hadden ze één van de meestgedraaide singles van het jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Scissor Sisters is toch gewon de nieuwe Army of Lovers?
Maar het blijft foute homo top 100 muziek. Net als Army of Lovers en Color me Bad enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Army of Lovers heeft het nooit zo ontzettend ver geschopt. Anderhalf Europees hitje (het vasteland van Europa dan), en volkomen onbekend in de USA. Het succes van de Scissor Sisters duurt inmiddels ook al langer, Comfortably Numb is bijna vier jaar oud (wat vond iedereen dat toen een kútnummer), in 2005 stonden ze op Live 8, en vorig jaar hadden ze één van de meestgedraaide singles van het jaar.
Gelukkig heb ik geen regenkledingquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aanvangstijden (onder voorbehoud):
20.00 uur: Groove Armada;
21.30 uur: Scissor Sisters
In de directe omgeving van Cultuurpark Westergasfabriek is parkeergelegenheid zeer beperkt: kom daarom met het openbaar vervoer. Klik hier voor meer info.
Let op: dit concert vindt buiten plaats. Hou de weersverwachting in de gaten en neem regenkleding mee. In verband van belemmering van het zicht is het meenemen van paraplu's verboden.
Da's Bas Bron aka Bastian aka Majoor Vlosshart aka de Neger des Heils aka de producer van de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens de site van de HMH is Seymour Bits het voorprogramma, via www.seymourbits.com kun je wat beluisteren en ik vind het heerlijk klinken!
Nou ik niet. Aangezien ik vooraan aan het hek in het midden stond, stond ik midden in de vuurlinie van de spaflesjes van Jake Shears.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo dat was leukEn droog gebleven
Wat een energie heeft die gast zeg.. echt entertaining om naar te kijken
Willeke
Ik zag dat jij het had kunnen zien. Zeg maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |