abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48390441
Atreyu heeft een nummer (wat geloof ik op hun album 'The Curse' staat) wat zo ongeveer gejat is van In Flames. Het leek in ieder geval wel HEEL erg veel op een nummer van ze.. Weet alleen niet meer welke.. Dus dit is een beetje een zinloze post eigenlijk .
pi_48390563
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Welke achter eenvolgend steeds baggerder werden.
ben daar totaal niet mee eens, maar ieder ze eige smaak eh
  maandag 16 april 2007 @ 20:08:43 #28
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48391766
Jij bent dan ook pas een n00b.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 16 april 2007 @ 20:54:09 #29
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48393620
Ik vind Soundtrack to Your Escape, Reroute to Remain en Clayman eigenlijk alleen te vreten maar die luister ik dan ook weer enorm veel. Hun nieuwste album vind ik weinig waard..
Without order nothing exists... Without chaos nothing evolves...
pi_48393970
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:34 schreef Orbeatle het volgende:
Atreyu heeft een nummer (wat geloof ik op hun album 'The Curse' staat) wat zo ongeveer gejat is van In Flames. Het leek in ieder geval wel HEEL erg veel op een nummer van ze.. Weet alleen niet meer welke.. Dus dit is een beetje een zinloze post eigenlijk .
In Flames - The hive was dat. Die van Atreyu weet ik zo niet.
Atreyu - Right Side Of The Bed
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_48394598
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef crossover het volgende:

[..]

In Flames - The hive was dat. Die van Atreyu weet ik zo niet.
Atreyu - Right Side Of The Bed
.

Te crappy. Maar dat zijn we gelukkig gewend van Agayu.
  maandag 16 april 2007 @ 21:17:33 #32
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48394690
Jup, zo af en toe best lekker
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 16 april 2007 @ 21:19:13 #33
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48394785
Atreyu is een over gehypte Amerikaanse band die alleen hier populair is omdat de hype onder de vele mallcore fags, mallgoths, "emos" en scene kids uit de VS is over gesprongen via de trans-atlantische internetpijp.

Verder totaal geen noemenswaardige band zelfs niet eens voor de ongeïnspireerde doorsnee Amerikaanse Metalcore.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 16 april 2007 @ 21:20:54 #34
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48394891
*grijnscht vermakelijk*

Het is ook niet mijn ding, en blijkbaar ook niet écht jou ding
pi_48394905
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Atreyu is een over gehypte Amerikaanse band die alleen hier populair is omdat de hype onder de vele mallcore fags, mallgoths, "emos" en scene kids uit de VS is over gesprongen via de trans-atlantische internetpijp.

Verder totaal geen noemenswaardige band zelfs niet eens voor de ongeïnspireerde doorsnee Amerikaanse Metalcore.
. Wat mooi verwoord.
pi_48395009
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:

Mja het zal me een worst wezen, ik vind het wel vet zo af en toe.
Maar ze hebben de X factor niet, inderdaad
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_48395049
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef crossover het volgende:

[..]

Mja het zal me een worst wezen, ik vind het wel vet zo af en toe.
Maar ze hebben de X factor niet, inderdaad
Zo, en heb je ze wel eens live meegemaakt? .
pi_48395212
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Nope. Hier verder over Atreyu aub. Toen was ik er nog vol lof over zo te zien
pi_48399119
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb ze een flinke tijd terug live gezien in 013 met Devil Driver in het voorprogramma ( weet niet meer of Caliban toen ook van de partij was) Ik moet zeggen dat ze een vrij saaie live performance weg gaven met als enige hoogtepunt dat hij een shirt van de band door de zaal liet doorgeven naar een persoon met een Iced Earth shirt...dat vond die zanger zo afzichtelijk.
LOL. Wel een coole actie.
Vreemd dat de live performance saai was - op de paar (bootleg)DVD's die ik van hen heb, bruisen ze van de energie.

Anyway, In Flames is cool. Al vind ik lang niet al hun albums even cool.
Love me two times
  maandag 16 april 2007 @ 22:55:19 #40
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48399426
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Als je youtube afzoekt op 'Only for the Weak' -live... jee, Anders Friden heeft driedubbele ADHD, minimaal...

En hij jumpt
pi_48399502
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef Grauen het volgende:

[..]

Als je youtube afzoekt op 'Only for the Weak' -live... jee, Anders Friden heeft driedubbele ADHD, minimaal...

En hij jumpt
Dat ging nog over Atreyu
pi_48399656
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Dat ging nog over Atreyu
Inderdaad . Ik heb In Flames ook live meegemaakt en daar ben ik in ieder geval meer over te spreken dan over Atreyu! Maar, de tering, wat een volume! Ze begonnen te spelen en 't leek echt net alsof je met je kop tegen een muur werd gebeukt.. M'n gehoor heeft er drie nummers over gedaan om de verschillende gitaren te kunnen onderscheiden . Maar 't was wel vet .
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:39:29 #43
168609 InFlames
No Brain No Pain
pi_48418645
In Flames HEILIG!!!!!!!!!!! bij The Unholy Alliance 2 waren ze super super vet!!!!!! *0*
Where my bitches XD
pi_48420075
Ik vind albums als Colony, The jester race en whoracle stukken beter te pruimen dan reroute to remain en wat daarna kwam.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:33:23 #45
168609 InFlames
No Brain No Pain
pi_48421284
Dat is zeker waar Monolith
Where my bitches XD
  woensdag 18 april 2007 @ 00:05:14 #46
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48443339
Een heilige band tijdens een UNholy Alliance tour...
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 00:35:18 #47
159966 lifeblind
pi_48444121
In Flames. Geval apart bij mij. Jaaaren geleden een van de eerste bands waar ik gitaarsolo's kon bij waarderen ( Colony ), later brachten ze ineens ronduit bagger albums uit Nummers hadden ineens een zeer voorspelbare structuur en het leek erop dat alles alleen maar 'catchy' moest zijn ipv dat nummer nog echt een ding op zich waren enzo.

Maar goed, Artifacts of the Black Rain is toch wel een van de meest geniale nummers wat ik ooit gehoord, helaas heb ik 't ze nog nooit live zien spelen.

Live wisselt t ook vind ik, heb ze 3 keer live gezien, een keer in de 013 toen met devildriver enzo, was wel gaaf op zich maar al te lang geleden om me nog goed te herinneren (weet wel dat ik toen ineens vantevoren in die hal een camera in mn gezicht geduwd kreeg en werd geinterviewd ineens, waren een of ander nieuwsitempje aan het maken, stond ik daar met mn mond vol eten ). Graspop 2005 ook live gezien, en man, dat concert was toch een van de betere concerten die ik in mn leven heb gezien (en dat zijn er ondertussen een hoop!). Maar ja, iedere band geeft geweldige concerten op een festival op zaterdagnacht tusse 23:00 en 1:00 zullen we maar zeggen Gelukkig bestond de setlist toen ook uit best wel wat oudere nummers.

Vorig jaar op graspop was een zeer trieste zaak. Okee, het weer was kut en ik had een kater van hier tot tokyo, het klikte gwoon niet. En ze speelde zowat alleen maar nieuwe nummers van die laatste 2, 3 platen. En Anders maar lopen zeuren dat het regende enzo, gast, jullie hebbe een nummer over regen! Speel dat dan!

/rant

Conclusie; ik vind de kwaliteit van de band nogal wisselend (zowel live als op cd)
  woensdag 18 april 2007 @ 01:17:07 #48
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_48444882
Ik vind In Flames wel lekker om af en toe te luisteren, maar ik kan mezelf geen hardcore fan ofzo noemen
Only facts matter...
pi_48447148
The quiet place is toch wel een van mijn favorieten.
Heb ze vorig jaar op graspop gezien.
Was wel een goed optreden.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  woensdag 18 april 2007 @ 08:26:02 #50
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_48447418
Mwah, wel aardig zo af en toe, maar luister toch liever naar hun slechte rip-off ofzo
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')