abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48797453
Ik haal gehakt meestal bij Hoogvliet (nr. 4 in de test) en het valt me op dat deze met ¤ 2,98 per kilo wel heel goedkoop is. Ook zelfs goedkoper dan de Lidl (¤ 4,18 /kilo).
pi_48808725
Gehakt is sowieso niet te eten
  maandag 30 april 2007 @ 18:50:40 #78
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_48867746
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef LENUS het volgende:

[..]

En de toetjes banaan en vanille met een apart bakje spikkels. Daarnaast is ook de Golden ShowerPower, Tiramisu, groeten & fruit zeer puik
Golden ShowerPower ,tsja
Klaar?
Ik niet!
  maandag 30 april 2007 @ 22:09:31 #79
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_48873364
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Dat eeuwige verhaal over de Ah en het vlees uit Botswana... wie zegt er dat het slecht vlees is puur en alleen omdat het uit Afrika komt en omdat het ingevroren geweest is ? Niets mis met goed ingevroren waar wat mij betreft. En wie zegt er dat andere supermarkten/slagers al hun vlees uit Nederland halen ?
De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.
pi_48883931
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Zelva het volgende:

[..]

De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.
Ik heb het ook helemaal niet over de keuringsdienst van Waarde, ik vond die aflevering prachtig. Ik heb het over de mensen die maar eeuwig dit verhaal als een oude ingevroren koe uit Botswana uit de sloot halen en dan doen alsof de kwaliteit zowat levensbedriegend slecht is ofzo.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:13:19 #81
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_48890662
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Oksel het volgende:
Overigens is het bullshit dat alles lekker is van de Lidl. Brood is ranzig. De wijnen, tja.. allemaal zo makkelijk dat iedereen ze lust. Ze smaken allemaal nogal chemisch. De Ice T is echt te ranzig voor woorden. Groente is okay, maar fruit is vaak smaakloos (mandarijntjes). Spareribs zijn ook érg vies trouwens. Tomaten zijn ook zo smaakloos als de pest.
Ik ken alleen het tijgerbrood van de Lidl, maar daar is helemaal niks mis mee. Altijd vers en smaakvol en blijft dat ook erg lang. Prima brood, helemáál vergeleken met wat je in andere supermarkten voor dezelfde prijs krijgt (79 cent). De ijsthee vind ik ook prima te drinken, maar daarbij heb ik niet echt referentiemateriaal
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
pi_49103489
Ik heb gisteren een heerlijk wit wijntje geslobberd uit een pak van de Lidl...was niets mis mee. Ideaal voor een drukke verjaardag. Heb me wel eens suf betaald aan flessen bij Albert en die was ook niet super van smaak

Verder vraag ik me af; hoe is de shoarma van de Lidl? Als je die van AH bakt druipt het vet nog uit je broodje erg ranzig.
pi_49109238
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef cinnamongirl het volgende:
De Lidl verse varkenshaas is ook super, en kost maar 5 euro per kilo.
Slager kost het dubbele en andere supermarkten zitten ertussenin qua prijs.
5 euro per kilo maar????
  maandag 7 mei 2007 @ 18:13:42 #84
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_49109507
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

5 euro per kilo maar????
per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_49109618
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.
dacht al vond ut ook wel erg goedkoop .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:57:20 #86
62964 Little_Acorn
You would know
pi_49141970
oe, de kipschnitzels van de Lidl zijn ook heel lekker en zeer knapperig!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:44:46 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49146557
misschien ligt het aan mij, maar het enige wat echt lekker van de lidl is, is die kip mild in die zakken. Het gehakt is IMHO helemaaaal niet lekker
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:22:18 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49148109
Overigens is de uitslag van de test redelijk overtrokken. Zo is er maar 1 Lidl filiaal getest. De ervaring in de slagerswereld leert dat de kwaliteit van dag tot dag kan verschillen.

Niettemin heb je bij de Lidl geen slechte koop. Wel jammer dat de slager bij mij om de hoek niet getest is, was wel benieuwd naar de uitkomst
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')