Golden ShowerPower ,tsjaquote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
En de toetjes banaan en vanille met een apart bakje spikkels. Daarnaast is ook de Golden ShowerPower, Tiramisu, groeten & fruit zeer puik![]()
De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Dat eeuwige verhaal over de Ah en het vlees uit Botswana... wie zegt er dat het slecht vlees is puur en alleen omdat het uit Afrika komt en omdat het ingevroren geweest is ? Niets mis met goed ingevroren waar wat mij betreft. En wie zegt er dat andere supermarkten/slagers al hun vlees uit Nederland halen ?
Ik heb het ook helemaal niet over de keuringsdienst van Waarde, ik vond die aflevering prachtig. Ik heb het over de mensen die maar eeuwig dit verhaal als een oude ingevroren koe uit Botswana uit de sloot halen en dan doen alsof de kwaliteit zowat levensbedriegend slecht is ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.
Ik ken alleen het tijgerbrood van de Lidl, maar daar is helemaal niks mis mee. Altijd vers en smaakvol en blijft dat ook erg lang. Prima brood, helemáál vergeleken met wat je in andere supermarkten voor dezelfde prijs krijgt (79 cent). De ijsthee vind ik ook prima te drinken, maar daarbij heb ik niet echt referentiemateriaalquote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Oksel het volgende:
Overigens is het bullshit dat alles lekker is van de Lidl. Brood is ranzig. De wijnen, tja.. allemaal zo makkelijk dat iedereen ze lust. Ze smaken allemaal nogal chemisch. De Ice T is echt te ranzig voor woorden. Groente is okay, maar fruit is vaak smaakloos (mandarijntjes). Spareribs zijn ook érg vies trouwens. Tomaten zijn ook zo smaakloos als de pest.
5 euro per kilo maar????quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef cinnamongirl het volgende:
De Lidl verse varkenshaas is ook super, en kost maar 5 euro per kilo.
Slager kost het dubbele en andere supermarkten zitten ertussenin qua prijs.
per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.quote:
dacht al vond ut ook wel erg goedkoopquote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |