Euh, Golfer, ik dacht dat jij nog niet dood over het hek wou hangen bij een aldi?quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Het is dat we er geen 1 in de buurt hebben (Bloemendaal valt blijkbaar niet in hun doelgroep..) maar sommige producten zijn dus echt goed.
Lidl is kennelijk wèl van Bloemendaalse klassequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, Golfer, ik dacht dat jij nog niet dood over het hek wou hangen bij een aldi?
Vergeet de keurslager plastic tas voor het vlees niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef Klonk het volgende:
En met een paar tassen van AH is de schande voor de buurt ook een stuk minder
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
Bovendien heet het programma Keuringsdienst van Waarde en door de naam 'Keuringsdienst van Waren' te gebruiken zet je mensen op het verkeerde been.
Dat verhaal van die woordvoerster is een verhaal van 4 mei 2006 waarin werd toegegeven dat ze wel dat vlees gebruikt hebben maar er dus mee gestopt zijn. De uitzending was in 2004 en het door jou gequote bericht was (als ik het goed onthouden heb) uit 2005quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef schatje het volgende:
En wat betreft veroudere informatie. Waarom zou ik een woordvoerster van AH geloven als leveranciers van het vlees wat anders zeggen? Recentelijk ook nog het Halal vlees dat volgens een persverklaring van AH wel verdoofd wordt geslacht terwijl een leverancier tegenover een medewerker van Radar zei dat het niet het geval was.
Maar die AH hamburgers zijn wel heel erg lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo bevatten de tartaartjes en de hamburgers maar 92% rundvlees. De rest is dus dextrose, kruiden en andere meuk.
Als er één winkel is die standaard allerlei vleessappen, open verpakkingen en verrot vlees in de vitrines heeft liggen dan is het de C1000 wel.. yuckquote:C1000, traditioneel gezien sterk in vlees, scoort een 22ste plaats (eindcijfer 6,9)
Denk dat dit per C1000 dan nogal verschilt want bij de C 1000 waar ik nog wel eens kwam hadden prachtig vlees, vooral de vette runderlappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef jellyrose het volgende:
Als er één winkel is die standaard allerlei vleessappen, open verpakkingen en verrot vlees in de vitrines heeft liggen dan is het de C1000 wel.. yuck![]()
Goh, ik ben juist een paar weken geleden gestopt met het eten van gehakt van de c1000, omdat er zo'n vieze zurige lucht vanaf komt als je het bakt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat dit per C1000 dan nogal verschilt want bij de C 1000 waar ik nog wel eens kwam hadden prachtig vlees, vooral de vette runderlappen.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef beunkster het volgende:
Zie ook dit artikel: http://www.meatandmeal.nl(...)es-uit-botswana.html
Yeah rightquote:Dit vanwege een schaarste aan vlees in het Afrikaanse land. 'Het vlees gaat nu naar de lokale bevolking', aldus Mes.
Neequote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
bron
Ze mengen hier in Nederland vet toe omdat het vlees te mager is.
Die in Groningen een mager 6 je http://www.ad.nl/gehakttest/?plaatsnaam=Groningen. Je kan hier http://www.ad.nl/gehakttest/ de resultaten bekijken.quote:Op maandag 16 april 2007 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Groene Weg eco slagers niet getest? Die waren een paar jaar geleden nog verschrikkelijk laag geeindigt omdat er paardenvlees in het rundergehakt zat..
Ik heb ook nog maar 1x gehakt bij de Aldi gehaald en dat was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef du_ke het volgende:
De aldi kwam overigens vrij slecht uit de test een 4.4
C1000 winkels hebben meestal een eigen winkelslager in dienst en die bepaald waar hij vlees inkoopt en waar hij het verwerkt. het is dus per winkel verschillend hoe de kwaliteit is. je kan echte ouderwetse vaklui treffen maar ook slagers die alles kant en klaar inkomen en gewoon alles alleen maar op schaaltjes leggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat dit per C1000 dan nogal verschilt want bij de C 1000 waar ik nog wel eens kwam hadden prachtig vlees, vooral de vette runderlappen.
dit topic gaat over de lidlquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ga graag naar de Aldi voor vele boodschappen, het is inderdaad jammer dat ze niet alles hebben. Sommige dingen hebben zij ook weer minder dan de gewone supermarkt. Maar dat is bij iedereen zo. Het vlees kun je zoals gezegd in de diepvries kopen (gemarineerd) maar ze hebben ook veel vers vlees in de koeling, en dat is ook goed te doen.
Golden ShowerPower ,tsjaquote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
En de toetjes banaan en vanille met een apart bakje spikkels. Daarnaast is ook de Golden ShowerPower, Tiramisu, groeten & fruit zeer puik![]()
De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Dat eeuwige verhaal over de Ah en het vlees uit Botswana... wie zegt er dat het slecht vlees is puur en alleen omdat het uit Afrika komt en omdat het ingevroren geweest is ? Niets mis met goed ingevroren waar wat mij betreft. En wie zegt er dat andere supermarkten/slagers al hun vlees uit Nederland halen ?
Ik heb het ook helemaal niet over de keuringsdienst van Waarde, ik vond die aflevering prachtig. Ik heb het over de mensen die maar eeuwig dit verhaal als een oude ingevroren koe uit Botswana uit de sloot halen en dan doen alsof de kwaliteit zowat levensbedriegend slecht is ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Keuringsdienst van Waarde klaagde dan ook niet over de kwaliteit van het vlees, maar wel dat a) het als vers werd aangeprezen terwijl het dus al maanden in de diepvries kan hebben gelegen, b) niet op het etiket stond waar het vandaan kwam en de AH dat ook niet wilde doen met een of ander lulsmoesje dat dat zogenaamd niet mogelijk zou zijn.
Ik ken alleen het tijgerbrood van de Lidl, maar daar is helemaal niks mis mee. Altijd vers en smaakvol en blijft dat ook erg lang. Prima brood, helemáál vergeleken met wat je in andere supermarkten voor dezelfde prijs krijgt (79 cent). De ijsthee vind ik ook prima te drinken, maar daarbij heb ik niet echt referentiemateriaalquote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Oksel het volgende:
Overigens is het bullshit dat alles lekker is van de Lidl. Brood is ranzig. De wijnen, tja.. allemaal zo makkelijk dat iedereen ze lust. Ze smaken allemaal nogal chemisch. De Ice T is echt te ranzig voor woorden. Groente is okay, maar fruit is vaak smaakloos (mandarijntjes). Spareribs zijn ook érg vies trouwens. Tomaten zijn ook zo smaakloos als de pest.
5 euro per kilo maar????quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef cinnamongirl het volgende:
De Lidl verse varkenshaas is ook super, en kost maar 5 euro per kilo.
Slager kost het dubbele en andere supermarkten zitten ertussenin qua prijs.
per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.quote:
dacht al vond ut ook wel erg goedkoopquote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
per halve kilo, bij de aldi ook voor die prijs een halve kilo. zo goedkoop kun je het nie krijgen hoor voor 5 euro per kilo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |