abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2007 @ 13:46:27 #51
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_48380054
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Dragonfly het volgende:

[..]

klopt...ik lees altijd de helft

maar dat klopt..echter alleen bij gerechtelijke vaststelling...wat dus dan ook moet plaatsvinden via rechter etc...wat weer een heel gedoe is ..etc etc..en daar valt ook weer wat op te verzinnen uiteraard..
lijkt me toch logisch.. Ma wil dat Pa betaald. Pa wil niet betalen. Ma naar rechter...
pi_48380146
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zoals? Een DNA-testje is zo gepiept hoor!
Om DNA te testen moet er achter wel DNA afgenomen worden, met toestemming.
pi_48380202
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Dragonfly het volgende:

[..]

klopt...ik lees altijd de helft

maar dat klopt..echter alleen bij gerechtelijke vaststelling...wat dus dan ook moet plaatsvinden via rechter etc...wat weer een heel gedoe is ..etc etc..en daar valt ook weer wat op te verzinnen uiteraard..
Mwah. Een zgn. 'Vaderschapsactie' pakt vrijwel altijd positief uit voor de moeder. Dwz. gedaagde wordt onderhoudsplichtig naar het kind toe na de uitspraak van de rechter.
Zelfs zonder DNA-test kan de rechter het vaderschap toewijzen aan de gedaagde, vooral als deze dit weigert!
pi_48380284
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mwah. Een zgn. 'Vaderschapsactie' pakt vrijwel altijd positief uit voor de moeder. Dwz. gedaagde wordt onderhoudsplichtig naar het kind toe na de uitspraak van de rechter.
Zelfs zonder DNA-test kan de rechter het vaderschap toewijzen aan de gedaagde, vooral als deze dit weigert!
Toch belachelijk dat je een mensenrecht (integriteit van lichaam) op moet geven om te voorkomen dat iemand je een kind aan kan naaien. (Er vanuit gaande dat je niet de vader bent).
pi_48380294
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef longinus het volgende:
Was er niet een voetballer die gepijpt werd waarbij de vrouw het zaad niet doorslikte en zichzelf ermee bevruchtte
Dat mag dat kippetje bij mythbusters weleens uitzoeken dan
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48380365
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef KlaPMonGooL het volgende:

[..]

Toch belachelijk dat een mensenrecht (integriteit van lichaam) op moet geven om te voorkomen dat iemand je een kind aan kan naaien. (Er vanuit gaande dat je niet de vader bent).
Zolang het nog altijd ontzettend vaak gebeurt dat mannen weglopen van hun verantwoordelijkheden is deze verregaande bescherming van de moeder en het kind nog nodig.
  maandag 16 april 2007 @ 14:00:32 #57
53151 T42
Pinball Wizard
pi_48380468
mijn vriendin zei dat ik papa werd gelukkig was het een 1 april grap
  maandag 16 april 2007 @ 14:02:01 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48380514
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Gezond verstand? Dat de vrouw alles mag bepalen, zelfs als ze leugenachtig is geweest?
De pil is ook niet 100% betrouwbaar, net als een condoom (die kan scheuren).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_48380675
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zolang het nog altijd ontzettend vaak gebeurt dat mannen weglopen van hun verantwoordelijkheden is deze verregaande bescherming van de moeder en het kind nog nodig.
tsja, had die vrouw haar partner maar wat zorgvuldiger uit moeten zoeken. ik vind zulke regelgeving niet meer van deze tijd, aangezien vrouwen prima hun boontjes zelf kunnen doppen. als ik geen kind wil, en door een gescheurd condoom bij een one night stand of iets dergelijks een kind verwek, en zij het besluit te houden, voel ik mij niet verantwoord voor de financiele gevolgen. ik vind het triest dat ik daartoe wettelijk verplicht kan worden.
pi_48380764
ik zou een contract laten opstellen dat in een vroeg stadium al duidelijk is dat X zwanger is en X wil GEEN abortus plegen en Y het kind niet erkend.(uiteraard laten ondertekeken bij een notaris).
en dat in het dan niet hoeft betaald te worden.
dan is het aan de rechter om te zeggen of dat wettig is of niet.

want daarin geeft Y aan dat hij dat kint niet wenst en X wilt het kind wel na dan mag ze zelf voor de gevolgen opdraaien.

[ Bericht 10% gewijzigd door daanski82 op 16-04-2007 14:13:28 (foutjes er uitgehaald) ]
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_48380838
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

tsja, had die vrouw haar partner maar wat zorgvuldiger uit moeten zoeken. ik vind zulke regelgeving niet meer van deze tijd, aangezien vrouwen prima hun boontjes zelf kunnen doppen. als ik geen kind wil, en door een gescheurd condoom bij een one night stand of iets dergelijks een kind verwek, en zij het besluit te houden, voel ik mij niet verantwoord voor de financiele gevolgen. ik vind het triest dat ik daartoe wettelijk verplicht kan worden.
Helaas is er nog altijd een groot aantal vrouwen/meisjes dat niet zo slim en zelfstandig is.....
Overigens vind ik wel dat diezelfde vaderschapsactie ook zou moeten mogen worden opgestart door de vader. Dat mag nu niet, waardoor een vader die wel graag voor zijn kind wil zorgen gewoon kansloos is als de moeder hem niet in haar leven wil en dat van haar kind.
pi_48381001
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef daanski82 het volgende:
ik zou een contract laten opstellen dat in een vroeg stadium al duidelijk is dat X zwanger is en X wil GEEN abortus plegen en Y het kind niet erkend.(uiteraard laten ondertekeken bij een notaris).

want daarin geeft Y aan dat hij dat kint niet wenst en X wilt het kind wel na dan mag ze zelf voor de gevolgen opdraaien.
Je bedoelt al vóór het feest-avondje?

Achteraf lijkt me (buiten het feit dat de wet boven zo'n contract gaat) het niet toepasbaar, X zal immers het contract niet willen ondertekenen in dit geval.
  maandag 16 april 2007 @ 14:40:47 #63
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48381618
Je gooit een euro in een automaat en er komt een flesje cola uit, van wie is het flesje cola?
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_48381648
na dan zal dat genoteerd worden en dan zou ik GEEN enkel cent aan haar uitgeven.
tot de rechter geoordeeld heeft ze heeft wel een lekker geil avond gehad meer geen verandwoordelijkheid nemen is geen optie
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_48381829
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef daanski82 het volgende:

. Dat zal ze leren.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_48381955
Nou, ik moet zeggen, kennende enkele voorbeelden van "man erin geluisd door vrouw" en horende de grapjes van vrouwen over "als ik op m'n 35e nog geen partner heb luis ik er eentje in en dan word ik alleenstaand moeder met financiele steun van de vader", vind ik het nog bepaald niet zo hevig de verantwoordelijkheid van de man. Als een vrouw liegt over haar pilgebruik naait ze zo'n man nogal, dan neem je het risico dat je door die man wordt teruggenaaid door je geen cent te geven, hoor.
pi_48382123
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Basp1 het volgende:
Een collega van mij ligt in scheiding, deze mag per kind 200 euro per maand gaan ophoesten, dus begin maar vast te sparen.
O, 200,= per maand is niks. Dan mag ze het wel houden
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_48382176
--

[ Bericht 99% gewijzigd door InAmsterdamseArmen op 16-04-2007 15:04:13 ]
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_48382199
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef thaleia het volgende:
Nou, ik moet zeggen, kennende enkele voorbeelden van "man erin geluisd door vrouw" en horende de grapjes van vrouwen over "als ik op m'n 35e nog geen partner heb luis ik er eentje in en dan word ik alleenstaand moeder met financiele steun van de vader", vind ik het nog bepaald niet zo hevig de verantwoordelijkheid van de man. Als een vrouw liegt over haar pilgebruik naait ze zo'n man nogal, dan neem je het risico dat je door die man wordt teruggenaaid door je geen cent te geven, hoor.
Maar, nogmaals: die hele alimentatie van die vader is toch geen vetpot lijkt me ? Als je even de kosten van een kind tegen die (klaarblijkelijk) 200 euro per maand afzet, dat dekt toch bij lange na de kosten niet ? Ik snap die overweging van die vrouwen niet. Het is toch niet alsof ze een goudmijn aangeboord hebben ofzo ?

Of is het puur uit nesteldrang en tikkende baarmoederitis, waarbij die 200 euro mooi meegenomen is ?
pi_48382258
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Bron?
Dit is nogmaals maar een deel van het verhaal.
Als zij een vaderschapsactie opstart bij de rechter ben je alsnog ws. de sigaar als man.
pi_48382285
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of is het puur uit nesteldrang en tikkende baarmoederitis, waarbij die 200 euro mooi meegenomen is ?
Voor de gemiddelde alleenstaande moeder maakt 200 euro meer of minder een wereld van verschil

En daarnaast is het vaak ook een poging om de betreffende man aan zich te binden. Tenminste, in de gevallen die ik ken was dat de belangrijkste reden en de financiele ondersteuning hooguit een nevenmotief.
pi_48382309
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef sanger het volgende:

[..]

De pil is ook niet 100% betrouwbaar, net als een condoom (die kan scheuren).
True, maar die kans is 0,02. In zo'n geval ben ik niet van de voordeel van de twijfel...
Goede muziek luisteren?
KLIK
  maandag 16 april 2007 @ 15:07:10 #73
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_48382334
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef Byte_Me het volgende:
maar goed, stel dat je als man wel condooms gebruikt, en dus in feite alles doet wat je kunt doen om zwangerschap te voorkomen (sterilisatie daargelaten). Condoom scheurt en de dame wordt zwanger. Jij wilde geen kind, anders had je geen condoom gebruikt. De dame in kwestie wil dat wel en besluit het te houden. Dan moet je dus nog steeds betalen. Deze wetten zijn gewoon ouderwets, uit de tijd dat vrouwen nog niet voor zichzelf konden zorgen. Tijd voor nog wat emancipatie.
Zie het als een cola-automaat... Als je daar een muntje in gooit... En er komt een blikje uit... Van wie is dan het blikje?
censuur :O
pi_48382471
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef daanski82 het volgende:
na dan zal dat genoteerd worden en dan zou ik GEEN enkel cent aan haar uitgeven.
tot de rechter geoordeeld heeft ze heeft wel een lekker geil avond gehad meer geen verandwoordelijkheid nemen is geen optie
De verantwoordelijkheid zou omdat jij afziet van condoomgebruik OOK (deels) aan jou toe zijn te rekenen.

En nogmaals, je kan wel een contract opstellen o.i.d., maar als dat in strijd is met de wet heeft dat geen zin. Het contract zal nietig worden verklaard, het wordt dus geacht nooit te hebben bestaan. Daarbij komt nog dat als die vrouw het opzettelijk zo heeft gepland, zij dat contract natuurlijk nooit zal tekenen.
pi_48382596
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

True, maar die kans is 0,02. In zo'n geval ben ik niet van de voordeel van de twijfel...
0.02 is ook een kans.

Van de 10.000 neukende stellen zijn er dan 2 waarbij de anticonceptie niet werkt. En laat dat nou net jij en jouw vriendinnetje zijn.
pi_48382681
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef thaleia het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde alleenstaande moeder maakt 200 euro meer of minder een wereld van verschil

En daarnaast is het vaak ook een poging om de betreffende man aan zich te binden. Tenminste, in de gevallen die ik ken was dat de belangrijkste reden en de financiele ondersteuning hooguit een nevenmotief.
Okee. Duidelijk. . Maar wat voor verknipt persoon moet je zijn om zoiets te doen ? Echt serieus te waus dat mensen zoiets doen.

Maar, nog even terug naar die abortusclausule van eerder: Ook al zijn de beweegredenen van de vrouw niet zuiver, desondanks moet de man de vrouw niet tot abortus moeten kunnen dwingen, lijkt me. Alles leuk en aardig, maar een vrouw kan nog altijd zelf beschikken over haar eigen lichaam, ook al betekent dat dat ze door liegen etc. iemands kind kan baren of die persoon wil of niet. En in dat geval, als de vrouw kiest voor een kind, het zij zo. Klote voor die man, maar anders zou het hek echt van de dam zijn. Het feit dat sommige mensen liegen, en daar kinderen uit voortkomen, en dat dat ertoe leidt dat sommige mannen alimentatie betalen voor een kind dat ze niet gewild hadden mag er wat mij betreft niet toe leiden dat vrouwen in het algemeen gedwongen zouden mogen worden om abortus te plegen als mannen de verwekte baby niet zouden willen.

Dan gooi je de baby met het waswater weg, har har har. .
pi_48382820
Hm. Ik lees het nog eens terug, en misschien was het wat onduidelijk. Wat ik vooral bedoelde was het volgende:

Kinderen zijn nu eenmaal een 'risico' van seks. Als mannen en vrouwen neuken is dat risico gewoon daar, ongeacht de bescherming. Als er dan op een gegeven moment inderdaad een vrouw zwanger is, ben je daar dan ook samen verantwoordelijk voor, ook als de zwangerschap "oneerlijk" tot stand is gekomen als de vrouw loog over pilgebruik. De enige manier waardoor je als man niet verantwoordelijk zou zijn voor dat kind, is als er geen kind is, namelijk door abortus. Maar vrouwen kan je niet dwingen tot abortus, dat zou ik persoonlijk nooit kunnen accepteren als dat mogelijk zou zijn. Dus, ben je (voor sommigen helaas om lullige redenen) als neukend stelletje ook verantwoordelijk voor het eindproduct.
pi_48382985
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hm. Ik lees het nog eens terug, en misschien was het wat onduidelijk. Wat ik vooral bedoelde was het volgende:

Kinderen zijn nu eenmaal een 'risico' van seks. Als mannen en vrouwen neuken is dat risico gewoon daar, ongeacht de bescherming. Als er dan op een gegeven moment inderdaad een vrouw zwanger is, ben je daar dan ook samen verantwoordelijk voor, ook als de zwangerschap "oneerlijk" tot stand is gekomen als de vrouw loog over pilgebruik. De enige manier waardoor je als man niet verantwoordelijk zou zijn voor dat kind, is als er geen kind is, namelijk door abortus. Maar vrouwen kan je niet dwingen tot abortus, dat zou ik persoonlijk nooit kunnen accepteren als dat mogelijk zou zijn. Dus, ben je (voor sommigen helaas om lullige redenen) als neukend stelletje ook verantwoordelijk voor het eindproduct.
aangezien de vrouw die keuze in haar eentje maakt, mag ze ook in haar eentje opdraaien voor de financiele gevolgen. maar goed, dat is mijn mening.
pi_48383005
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ook al zijn de beweegredenen van de vrouw niet zuiver, desondanks moet de man de vrouw niet tot abortus moeten kunnen dwingen, lijkt me.
Dat lijkt mij ook. Stel je voor

Ik ben er wel voor dat de vader geen onderhoudsverplichting heeft, dat vind ik echt niet meer van deze tijd. Ik vind dat alles bij de vrouw ligt. De vrouw mag bepalen of het kind wel of niet geboren wordt, dan mag de vrouw er ook zelf voor betalen. En wil de man dan graag mee opvoeden en meebetalen, prachtig natuurlijk, en in de meeste gevallen zal het gelukkig ook zo gaan.
  maandag 16 april 2007 @ 15:30:02 #80
65960 sanger
pi_48383009
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Als de kans bestaat moet je die accepteren als het zo uitkomt.

Als je zeker wilt weten dat ze niet zwanger wordt moet je via andere wegen naar binnen.
pi_48383076
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Stel je voor

Ik ben er wel voor dat de vader geen onderhoudsverplichting heeft, dat vind ik echt niet meer van deze tijd. Ik vind dat alles bij de vrouw ligt. De vrouw mag bepalen of het kind wel of niet geboren wordt, dan mag de vrouw er ook zelf voor betalen. En wil de man dan graag mee opvoeden en meebetalen, prachtig natuurlijk, en in de meeste gevallen zal het gelukkig ook zo gaan.
Dit is net zo goed dwingen abortus te plegen. Helemaal in geval van verkrachting. Slechte zaak.
pi_48383116
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dit is net zo goed dwingen abortus te plegen. Helemaal in geval van verkrachting. Slechte zaak.
Het gaat hier niet over verkrachting. Het gaat over het geval waar de vrouw tegen de zin van de man in besluit om het kind te houden.
pi_48383128
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Als de kans bestaat moet je die accepteren als het zo uitkomt.

Als je zeker wilt weten dat ze niet zwanger wordt moet je via andere wegen naar binnen.
Ja, gelukkig voor mij that is wasn't me... Maar na dit verhaal ga ik toch voortaan maar een rubbertje gebruiken. Al ben ik daarvan eigenlijk geen voorstander.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_48383276
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat een onzin
Omdat die arme hulpeloze vrouw zonder die 200 euro onmogelijk rondkomt? Echt niet meer van deze tijd! Zelfs voor die vrouwen die niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen om een diploma te halen en werkervaring op te doen, bestaan er van overheidswege nog allerlei financiele vangnetten.

Nee hoor, ieder heeft de verantwoordelijkheid voor zichzelf en heeft de gevolgen te dragen van zijn eigen keuzes. Als een vrouw zelf kiest voor onveilig vrijen EN ervoor kiest om het kind te houden, mag ik toch hopen dat je daar anno 2007 dan ook zelf je verantwoordelijkheid voor neemt. We zijn geen arme zielige vrouwtjes meer die nooit de kans hebben gehad te studeren of werken of op welke manier dan ook te leren onszelf te redden.
pi_48383291
Of je begint een politieke lobby: "Jullie Zijn Toch Zo Geemancipeerd ? Betaal Je Eigen Kind Dan, Wijf !" Met name gezien het huidige politieke klimaat voorspel ik een rooskleurige toekomst voor de JZTZGBJEKDW. (Rouvoet: "Mannen zijn geen melkkoeien ! Weg met de vagina dentata !")

.
  maandag 16 april 2007 @ 15:41:23 #86
65960 sanger
pi_48383327
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over verkrachting. Het gaat over het geval waar de vrouw tegen de zin van de man in besluit om het kind te houden.
Nog niet helemaal goed.....de vrouw vertelt de man dat zij aan de pil is, terwijl dit niet zo is.

Buiten dat is het het goed recht van een vrouw om een kind te behouden
  maandag 16 april 2007 @ 15:41:48 #87
65960 sanger
pi_48383341
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Ja, gelukkig voor mij that is wasn't me... Maar na dit verhaal ga ik toch voortaan maar een rubbertje gebruiken. Al ben ik daarvan eigenlijk geen voorstander.
Dat hoeft nog niet zo zeer als je de andere ingangen neemt
pi_48383380
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef thaleia het volgende:

[..]

Wat een onzin
Omdat die arme hulpeloze vrouw zonder die 200 euro onmogelijk rondkomt? Echt niet meer van deze tijd! Zelfs voor die vrouwen die niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen om een diploma te halen en werkervaring op te doen, bestaan er van overheidswege nog allerlei financiele vangnetten.

Nee hoor, ieder heeft de verantwoordelijkheid voor zichzelf en heeft de gevolgen te dragen van zijn eigen keuzes. Als een vrouw zelf kiest voor onveilig vrijen EN ervoor kiest om het kind te houden, mag ik toch hopen dat je daar anno 2007 dan ook zelf je verantwoordelijkheid voor neemt. We zijn geen arme zielige vrouwtjes meer die nooit de kans hebben gehad te studeren of werken of op welke manier dan ook te leren onszelf te redden.
Hear, hear. Of om Aretha Franklin en Annie Lennox nog maar eens te citeren: the sisters are doing it for themselves, en dat kunnen ze prima. .

Al blijf ik me afvragen wat er moet gebeuren dat vrouwen denken: "Ah. Hij houdt niet meer van me. Als ik zijn wurm uitpoep zonder hem dat van tevoren te vragen komt het vast weer goed." .
  maandag 16 april 2007 @ 15:43:13 #89
65960 sanger
pi_48383397
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef thaleia het volgende:

[..]

Wat een onzin

Maar dan nog moet ook de man zijn verantwoording nemen, en voor de opvoeding van zijn kind betalen.....
pi_48383432
Overigens zou voor mij wel gelden: niet betalen, dan kind ook niet zien. Ik weet niet of je DAAR door de rechter nog toe gedwongen kunt worden, dat het kind eens per twee weken een weekend naar z'n vader moet ofzo? Want dan zou ik wel geld willen zien. Wil je de financiele lasten van het kind niet in je leven, dan ook het kind niet in je leven wmb
pi_48383512
Daarom is het ook goed dat die wetgeving er is. Dan kunnen beide partijen inspraak houden als ze dat willen.

Al vind ik dan wel weer dat moeders soms automatisch teveel invloed krijgen, maar dat is weer een heel ander verhaal.
  maandag 16 april 2007 @ 15:48:34 #92
65960 sanger
pi_48383570
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef thaleia het volgende:
Overigens zou voor mij wel gelden: niet betalen, dan kind ook niet zien. Ik weet niet of je DAAR door de rechter nog toe gedwongen kunt worden, dat het kind eens per twee weken een weekend naar z'n vader moet ofzo? Want dan zou ik wel geld willen zien. Wil je de financiele lasten van het kind niet in je leven, dan ook het kind niet in je leven wmb
De vader zal vrijwel altijd moeten betalen. Een omgangsregeling is daarin geen zekerheid.

Mijn schoonzusje heeft een soortgelijk iets bij de hand.
pi_48383586
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat hoeft nog niet zo zeer als je de andere ingangen neemt
Maar mij lijkt het niet zo fris om die weg onbeschermd te berijden...
Goede muziek luisteren?
KLIK
  maandag 16 april 2007 @ 16:06:18 #94
65960 sanger
pi_48384166
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Maar mij lijkt het niet zo fris om die weg onbeschermd te berijden...
Ach, zolang ze verzorgt is, maar das offtopic
pi_48385067
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog niet helemaal goed.....de vrouw vertelt de man dat zij aan de pil is, terwijl dit niet zo is.

Buiten dat is het het goed recht van een vrouw om een kind te behouden
Prima hoor, maar dan mag ze ook zelf betalen.

Dan vertrek ik wel naar bv Brazilie ofzo. Laat die meid dan nog maar eens geld van mij los zien te peuteren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 16 april 2007 @ 16:41:35 #96
65960 sanger
pi_48385131
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Prima hoor, maar dan mag ze ook zelf betalen.

Dan vertrek ik wel naar bv Brazilie ofzo. Laat die meid dan nog maar eens geld van mij los zien te peuteren
Daar hoef je niet per se voor te emigreren hoor
pi_48385161
Better safe than sorry
vosss is de naam,
pi_48385187
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
Better safe than sorry
En daar bedoel ik dus niet neuken met condoom mee
vosss is de naam,
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2007 @ 16:44:08 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48385219
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef thaleia het volgende:
Hoe naief ben je dan als vent in de 30 als je haar geloofd op haar trouwe pijpoogjes?
Bottomline, als jij geen kinderen wil, moet jij maatregelen nemen en als je dat niet doet moet je de consequenties aanvaarden... simpel.
pi_48385268
En wat nou als je wel een rubber gebruikt Swets? Dan heb je toch maatregelen getroffen?

Of wil je soms zeggen dat die maatregelen bestaan uit alleen maar anale, orale of helemaal geen sex?
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')