Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Nextquote:Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ook al lees ik de Elsevier soms wel
quote:
RELLUHquote:
Ter vervanging van?quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Next![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:10 schreef 1900 het volgende:
haha nog gefeliciteerd damzkieee met heracles
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook watquote:Op maandag 16 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ter vervanging van?![]()
Hmm, nouja. Wij hebben de NRC Next ook, en sinds kort ook weer de Volkskrant
quote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook wat
Die vind ik zo ehh, onoverzichtelijkquote:Op maandag 16 april 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Next vind ik echt geen donder aan. Liever AD![]()
NRC Next heb ik een jaar gehad, vanaf nummer 10 was ik verkocht.quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Next![]()
AD is best een aardige krant met een goede sportbijlage. Jammer dat de oplage van AD zo hard terugloopt..quote:Op maandag 16 april 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Next vind ik echt geen donder aan. Liever AD![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
NRC Next heb ik een jaar gehad, vanaf nummer 10 was ik verkocht.
Nu is 't geloof ik 169 euri (ik heb 69 betaald). Nog ff over nadenken.
En dan kom ik met een abonnement op de Donald Duckquote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook wat
Hier in de regio hoor je echt heel veel mensen klagen dat ze er flink op achteruit zijn gegaan van Rotterdam Dagblad -> Algemeen Dagblad.quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die vind ik zo ehh, onoverzichtelijk
Studentenabbo of niet?quote:
Ik had vroeger de Haagsche Courant, is opgegaan in de AD.. De Sport bijlage is inderdaad goed, de rest stukken minderquote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
AD is best een aardige krant met een goede sportbijlage. Jammer dat de oplage van AD zo hard terugloopt..
Ahh, vandaarquote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, uitwonend. Ik ben nog thuiswonend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |