Ja dat dacht ik ook ben dus niet de enigequote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef PICHT het volgende:
[..]
Potdomme, dat dacht ik ook. Leoline en dance. Nouja.
Mensen die geen "nee" kunnen zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 18:44 schreef BonJovi het volgende:
Dat is niet zo ergik heb dat op een bruiloft gehad beetje flirten met een meisje dansen, en nu 4 maanden later ben ik nog steeds niet van haar af en ze wilt dat ik haar zwagers ga ontmoeten en haar moeder kent me zelfs
. Drank en flirten en domme dingen zeggen NOT DONE
Ja ik heb het gezegd je bent net me EX en ik wil geen relatie bla bla maar toch komt ze nog close doen en ik zag toevallig op bruiloft en gingen ze met haar zussen en zwagers en moeder me aanstarenquote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die geen "nee" kunnen zeggen
Pics!quote:Op maandag 16 april 2007 18:37 schreef leolinedance het volgende:
nou, hier het lang verwachtte verslag!
Ben dus net terug. Was erg leuk! Lekker op terras gezeten en gekletst over vanalles en nog wat. Het is niet eens ter sprake gekomen dat ik misschien toch wel een beetje teveel had gezopenBlijkbaar heb ik zaterdag toch niet zoveel dingen gevraagd, ze gaf telkens enthousiast antwoord
Viel heul niet tegen!
Verdere details bespaar ik jullie![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jullie geile bonken lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen he![]()
Ja, maar dalijk zit ze ook op Fok!quote:
hoe is het met jou en IJlien danquote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet wachten. Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Waar woont ze? Hoe ziet ze eruit?
Brechtjequote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dalijk zit ze ook op Fok!![]()
Nee maar gewoon leuk en redelijk knap meisjeMaar eens een 2e date zien te regelen binnenkort
![]()
22 jaar en de rest blijft geheimquote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet wachten. Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Waar woont ze? Hoe ziet ze eruit?
Flauw hoorquote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
22 jaar en de rest blijft geheimEn ik vind natuurlijk dat ze er goed uit ziet. Anders had ik dit niet geregeld vandaag he
![]()
Je hebt het geregeld toen je dronken was, dan regel je wel vaker rare dingenquote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
22 jaar en de rest blijft geheimEn ik vind natuurlijk dat ze er goed uit ziet. Anders had ik dit niet geregeld vandaag he
![]()
hij heeft wel vaker dingen gedaan toen hij dronken wasquote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je hebt het geregeld toen je dronken was, dan regel je wel vaker rare dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |