Zal wel lukken, aangezien ik haar thuis op ga halen. Of dalijk loop ik naar haar zusje toequote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Er bestaat natuurlijk ook nog de kans dat je haar helemaal niet herkent.
Of dat ze opeens toch heel lelijk is. Drank, jeweetz
Gewoon de leukste uitkiezenquote:Op maandag 16 april 2007 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal wel lukken, aangezien ik haar thuis op ga halen. Of dalijk loop ik naar haar zusje toe![]()
Dan heb je het nooit goed gehad. Opende ik dan vrouwentopics enzoquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat je een meisje was.
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit goed gehad. Opende ik dan vrouwentopics enzo![]()
![]()
Door die nick hè, Leonie...quote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Ga met de autoquote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Door die nick hè, Leonie...
OT: TS, word gewoon weer ontzettend dronken! Vergeet je weer alles en zo.
Heb al wel picca's gezien en dame in kwestie is vrij goed te pruimenquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef kL0j00h het volgende:
Daarom zorg ik altijd dat ik nooit TE dronken ben. Als ik vaag ben kan ik me alles wel heugen
Potdomme, dat dacht ik ook. Leoline en dance. Nouja.quote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
In dit geval is het dus nog veel erger:quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef PICHT het volgende:
[..]
Potdomme, dat dacht ik ook. Leoline en dance. Nouja.
Je hebt gelijk..meisjes daten geen meisjesquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Cowboy Billy Bob.quote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval is het dus nog veel erger:
Leo LineDance
gay dus...quote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval is het dus nog veel erger:
Leo LineDance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |