Nuh-uh. Ska_Boss is óók een schaapquote:
maar daar was afgelopen jaar dus geen sprake van aangezien de poorten meteen open gingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
De rij is gewoon lachen... alleen... één verzoek... BLIJF NOU VERDOMME GEWOON EENS ZITTEN TOT DIE FUCKING POORT OPEN GAAT! Iedere keer is er weer een clubje randdebielen wat een uur voor tijd denkt naar binnen te mogen als ze massaal gaan staan... Op dat soort momenten blijkt dan weer dat de mens een kuddedier is en spontaan gaat iedereen staan én twee meter naar voren... Met als gevolg dat terug gaan zitten godsonmogelijk is en je nog een uur stil staat met je tas op je rug... Lekker zaad...
Ik geloof dat ik het mooi vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
My Brightest Diamond
http://www.myspace.com/mybrightestdiamond
da's dan weer waar, maar dát was volgens mij puur in verband met de slechte weersverwachtingen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar daar was afgelopen jaar dus geen sprake van aangezien de poorten meteen open gingen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef Roellio het volgende:
Het enige dat ik nog weet van Lowlands is dat ik Rubbereend tegenkwam op maandagochtend!
Amen. Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
De rij is gewoon lachen... alleen... één verzoek... BLIJF NOU VERDOMME GEWOON EENS ZITTEN TOT DIE FUCKING POORT OPEN GAAT! Iedere keer is er weer een clubje randdebielen wat een uur voor tijd denkt naar binnen te mogen als ze massaal gaan staan... Op dat soort momenten blijkt dan weer dat de mens een kuddedier is en spontaan gaat iedereen staan én twee meter naar voren... Met als gevolg dat terug gaan zitten godsonmogelijk is en je nog een uur stil staat met je tas op je rug... Lekker zaad...
Ja, want dat wil ik ook echt wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef n0r het volgende:
Zullen we een pact afspreken, dat ongeacht de hoeveelheid mensen die gaat staan, wij blijven zitten? Weet je ook meteen waar andere fokkers zijn
Dat weet je dus niet, want die zie je dan niet meerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef n0r het volgende:
Zullen we een pact afspreken, dat ongeacht de hoeveelheid mensen die gaat staan, wij blijven zitten? Weet je ook meteen waar andere fokkers zijn
daar schijn je ook een meet voor te hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef n0r het volgende:
Die immer falende LL meet.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar schijn je ook een meet voor te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |