Waarom TSP? Daar is niets meer van over...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef maniack28 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Tool en The Smashing Pumpkins beiden op Lowlands stonden
Daarom was het ook een droomquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom TSP? Daar is niets meer van over...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef maniack28 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Tool en The Smashing Pumpkins beiden op Lowlands stonden
ai nachtmerrie!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef maniack28 het volgende:
Ik droomde vannacht dat The Smashing Pumpkins op Lowlands stond
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
ik had vorige week gedroomd dat ik op Lowlands een fluwelen bandje kreeg
En er was ook een truckers café.
Welk programma? D'r zijn een tiental gelekte namen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
TVP ... mmm het proggrama ziet er niet zo heel goed uit..![]()
http://www.brokennewz.com/displaystory.asp_Q_storyid_E_908gayquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
ik had vorige week gedroomd dat ik op Lowlands een fluwelen bandje kreeg
En er was ook een truckers café.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef icebliss het volgende:
[..]
http://www.brokennewz.com/displaystory.asp_Q_storyid_E_908gay
Niet echt een verrassing, geen reden om naar het dichtstbijzijnde voorverkoopadres te rennen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Enter Shikari bevestigd op de Llov-cast
Neh, 't zat er dik in natuurlijk, voor de geruchtenlijst zijn er trouwens de Arctic Monkeys, daar kwam ook een liedje van langs......en dat betekend meestal dat ze ook op Lowlands staan.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing, geen reden om naar het dichtstbijzijnde voorverkoopadres te rennen.
Woohoo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hopelijk rond het middaguur, dat alleen de liefhebbers er hun tent voor uitkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
LCD Soundsystem kan naast de AM op die lijst btwquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, 't zat er dik in natuurlijk, voor de geruchtenlijst zijn er trouwens de Arctic Monkeys, daar kwam ook een liedje van langs......en dat betekend meestal dat ze ook op Lowlands staan.....
Inderdaad, ben blij dat ik me niet tot die groep hoef te rekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Leuk voor onze moshende emo medemens
kans zit er trouwens dik in, gezien het emo-uurtje van vorig jaar om een uur of 14:00quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hopelijk rond het middaguur, dat alleen de liefhebbers er hun tent voor uitkomen.
Kan ik me nog even omdraaien in het gras.
Ik zei het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
LCD Soundsystem kan naast de AM op die lijst btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |