want verliefd zijn is veel beterquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. daar ben ik niet bang voor hoor ...![]()
leuker toch???quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
niet altijd Muck...niet altijd....quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
mogguh kuukquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Muck. Leuk weekend gehad?
MPGquote:
Je moet ook niet op een stukje zeep stappen Indiequote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo hups, fris gedouchet en klaar om de zon in te gaan! Lekker genieten van het zonnetje!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
oh kut jaquote:
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.quote:
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
Môge Muckjequote:
ben je chaggie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat heb je dan wel weer goed gezien. Y
true, true...quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet altijd Muck...niet altijd....![]()
ik nie meer weetquote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
ohhh owkey...quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :
Vanaaf ALV van de zwemclub![]()
Binnen zul je blijvenquote:
eeej frutsquote:
oeh, maar shoarma is ook lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |