mine too!quote:Op maandag 16 april 2007 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal het niet door vertellen hoor. My lips are sealed.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga in het gestrekte vlak... tot morgen....
Zo, da's vroeg?! Slaap lekker buuf.quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga in het gestrekte vlak... tot morgen....
was nog ff de cos aan het bijlezenquote:
Dan hoop ik dat je vannacht lekker kunt doorslapen.quote:Op maandag 16 april 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was nog ff de cos aan het bijlezen![]()
ja, vroeg. kind met griep die een paar nachten gespookt heeft.moeders dus ff bijslapen...
![]()
Same here!quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vannacht lekker kunt doorslapen.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Ctrl zit linksonderin je tobo, (staat ctrl op) en de shift zit daarboven... staat waarschijnlijk een dubbele pijl op... dat is die knop die je gebruikt om 1 hoofdletter neer te zetten
En je hebt ze niet eens een linkje naar ONZ of KLB gegeven??quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, ik heb de libelle mutsen overleefd!![]()
Echt niet...quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
En je hebt ze niet eens een linkje naar ONZ of KLB gegeven??
Alsof dat geen goed advies is...quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
![]()
YW dear... en met dat fucking Fok komt het ook wel weer goedquote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Had even de pijlen door elkaar gehaald, alles weer ok. Nu dat Fucking Fok nog
![]()
Van komen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW dear... en met dat fucking Fok komt het ook wel weer goed
En anders laat je Ian ff komen... die weet er alles van
Sorry, ik val op ouderquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW dear... en met dat fucking Fok komt het ook wel weer goed
En anders laat je Ian ff komen... die weet er alles van
scheelt niet zo veelquote:
Ik heb gisteren bijna een poes dood gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
Ik was bijna m'n kat kwijt! Er staat een steiger voor m'n balkon en daar was dat beest opgeklommen.
Niet zo interessant misschien, maar ik schrok wel even.![]()
Hij komt normaal nooit buiten??quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
Ik was bijna m'n kat kwijt! Er staat een steiger voor m'n balkon en daar was dat beest opgeklommen.
Niet zo interessant misschien, maar ik schrok wel even.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bijna een poes dood gemaakt![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bijna een poes dood gemaakt![]()
Ik zit hier 2 hoog, dus verder dan het balkon kunnen ze niet komen. Als die beesten naar beneden flikkeren, dan vinden ze nooit meer de weg terug naar huis.quote:
Sorry, iemand werd gek van dat beest en kon niet slapenquote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik denk niet dat wij nog hartsvriendinnen kunnen zijn.
![]()
![]()
quote:
Ja lach maar, nu ben ik hem kwijtquote:
Tis sinds vanavond klote hiero met C(HEL)lo. Ik val steeds wegquote:
Jij moet niet zoveel zuipen!quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis sinds vanavond klote hiero met C(HEL)lo. Ik val steeds weg![]()
Ik kom 'm wel helpen zoeken.quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja lach maar, nu ben ik hem kwijt![]()
Die moet nog even zo doorgaan, dan krijgt ze een ban.quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is een beetje een sjaggo Calimero...![]()
Duhhh ik heb alleen maar in het bos gewandeld en dat is alweer een week geleden.quote:
Maar jij bent blauw en zei is zwart, en da's niet eerlijk!quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die moet nog even zo doorgaan, dan krijgt ze een ban.![]()
Hit me baby!quote:Op maandag 16 april 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die moet nog even zo doorgaan, dan krijgt ze een ban.![]()
Heb je mijn blogs gelezen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh ik heb alleen maar in het bos gewandeld en dat is alweer een week geleden.![]()
![]()
Wacht nog steeds op een berichie uit Snitzelland.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |