Het zal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Oorzaak: drank.
Niet van mij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het zal niet.
[TK] Anton Heijboerquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daaraan? Is het mooi? Wat stelt het voor? En hoe duur?
Oh. Sorry.quote:
Kijkquote:(Hoewel ik ook niet helemaal verschoond was van het alcoholische genot.)
Ik hoop dat je het als een investering ziet, want hij is echt gruwelijk.quote:
Ik ben werkelijk een nul in al die Marktplaats-onderhandelingen, en zo. Maar waarom bied je 150 euro als het openingsbod op 100 euro wordt gesteld?quote:
Nee? Ik hou anders soms wel van inkoppertjes, meneer broer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Een schot voor open doel. Jou toch niet helemaal waardig, mevrouw Angel.
Dat is een leugenquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef broer het volgende:
Er is geen ander uur dat ik je ooit spreek.
Moet je nagaan... De verwachtingen, de verwachtingen...
Johquote:
Nou ja, ná één uur, bedoel ik dan. Een tijdstip dat ik niet meer helemaal tof ben. Of het nu vijf over één is of vijf over half vier.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een leugenWe hebben elkaar gisteren veel vroeger gesproken.
Ik moest even checken in mijn pm's, maar het was vóór enen. Is dit nou weer zo'n inkoppertje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Nou ja, ná één uur, bedoel ik dan.
quote:Een tijdstip dat ik niet meer helemaal tof ben.
Ik weet het niet meerquote:(Waar hadden we het ook alweer over?)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest even checken in mijn pm's, maar het was vóór enen. Is dit nou weer zo'n inkoppertje?![]()
Wat? Ben je het ermee eens of vind je dat het nog wel meevalt?quote:![]()
Ik hád willen posten: "Niet mijn smaak, maar wat leuk voor je en veel plezier ermee." Het kwam alleen mijn keyboard niet uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat je het als een investering ziet, want hij is echt gruwelijk.
Vroeger was die zondag van vorige week idd als een zeer warme zomerdag beoordeeld in Juli of Augustus.quote:Op maandag 23 april 2007 01:18 schreef Tijn het volgende:
Ik ging van de week een ventilator kopen, maar dat viel nog niet mee, want geen enkele winkel had het al in het assortiment. "Het is het seizoen nog niet, meneer"... hallo, wel eens buiten geweest lately?
En toen had ik eindelijk een winkel gevonden die ze wel had, zegt de verkoper dat ik beter even kan wachten, omdat ze later meer modellen binnen zullen krijgen. "En het is nu toch nog maar een enkel dagje warm."Dat was maandag, ik ben blij dat ik voet bij stuk heb gehouden en 'em ondanks de gebrekkige keuzemogelijkheden gewoon heb meegenomen, anders was ik nu dood geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |