Nee hoor, ik was ontroerd omdat je zo gruwelijk gelijk had met je post.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat je niet meer op haar zou moeten reageren?
Ik zie ook een bepaalde band met Danny die er soms op lijkt.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat je niet meer op haar zou moeten reageren?
Cool, ik zou nog komen ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:55 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer eens plaatjes ga draaien kom je op de gastlijst
Lamon is echt wijs daar heb ik best al 't nodige van opgestoken.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was ontroerd omdat je zo gruwelijk gelijk had met je post.
Ik zit in een wat minder cultureel verantwoord draaimoment, en ben nu The Cardigans aan het beluisteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen enzo
Ik ben weer in een opera periode. Ben nu de Lakmé aan het draaien, met dat schitterende bloemenduet wat ze ooit gebruikten voor VVN, in zo'n kutreclame waarin een kind onder een auto kwam.
Blijft een mooi duet
We zijn het alweer eens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien zijn 'The Cardigans' geweldig!
Ze hebben de soundtrack van een van mijn favo series (film) gemaakt. Die was geweldig, en toen ben ik verder gaan downloaden neuzen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
We zijn het alweer eens.
Het moet niet gekker worden.
X-files?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ze hebben de soundtrack van een van mijn favo series (film) gemaakt. Die was geweldig, en toen ben ik verder gaan downloaden neuzen.
Uiteraard niet.quote:
Nee? Hoe kom je daaraan? Is het mooi? Wat stelt het voor? En hoe duur?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:20 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat ik een echte Heijboer heb gekocht gisteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |