Zwaar gestoord is nog netjes uitgedrukt!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Bah, ga ik tóch weer zitten lezen. En dat terwijl ik dat helemaal niet wil. Dat mens is zwaar gestoord, dat viel me al op toen ze na een lange periode opeens weer terugkwam in het Dagboek van een kindermeisje-topic.
Je hebt alweer gelijk. Moet ik dus ook maar doen.quote:Vanaf nu ga ik alle topics waar zij in langskomt gewoon weer negeren. Anders erger ik me weer dood en ik zit hier nu juist voor mijn lol.
En had ze daar ook met iedereen ruzie?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik vind het moeilijk om zo heftig over Larissa te praten. Ze was toevallig op die ene meet waar ik geweest ben.
Moet je inderdaad ook niet doen. Ik zeg ook, het ligt aan mij! Ik ga vrijwillig die discussies in, onder het mom van effe lekker rellen. Amusant enzo. Maar ja, dat kun je met haar niet. Dat is gewoon hard tgen hard. Is niets leuks aan om met haar te rellen.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
Ik vind het moeilijk om zo heftig over Larissa te praten. Ze was toevallig op die ene meet waar ik geweest ben, en alhoewel ik geen woord met haar gewisseld heb, wordt een user dan toch een mens. En dan voel ik me toch gek als ik daar heel hatelijk op in ga hakken.
Dat is wel 'the story of her life' Want op elk forum waar ze komt heeft ze ruzie en wordt ze regelmatig gebanned. Ik heb Larissa overigens ook gezien, hoewel zij dat niet weet.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
En had ze daar ook met iedereen ruzie?![]()
Het helpt natuurlijk ook dat ze me voor geen reet boeit, overigens net als iedereen op dit forum die ik persoonlijk echt niet trek.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je inderdaad ook niet doen. Ik zeg ook, het ligt aan mij! Ik ga vrijwillig die discussies in, onder het mom van effe lekker rellen. Amusant enzo. Maar ja, dat kun je met haar niet. Dat is gewoon hard tgen hard. Is niets leuks aan om met haar te rellen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk ook dat ze me voor geen reet boeit, overigens net als iedereen op dit forum die ik persoonlijk echt niet trek.
Als ik meer dan 4 of 5 keer een vervelende response krijg, is mijn discussie met de desbetreffende user afgelopen voor eeuwig en altijd.
Dat is juist het mooie van een forum, hoe dom en irritant je iemand ook vindt, uiteindelijk kun je ervoor kiezen het af te kappen, een luxe die je in het dagelijkse leven niet altijd hebt.
Soms is 't handig als je niet teveel te googlen bent.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef svann het volgende:
Nog al een, sig?
I knowquote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef svann het volgende:
Hi, ER.
Je bent bijna in disguise met zo'n heel ander icon.
Zoals mij.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Wel redelijk wat Fokkers op andere manieren ontmoet
Ik ook. Maar een paar fokkers ontmoet, en degenen die ik ontmoet heb zijn nu nog vrienden.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals mij.
Kort maar zeer aangenaam trouwens.
Ik kan de plek waar je woont meteen weer terugvinden ondanks een nogal selectief geheugen.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals mij.
Kort maar zeer aangenaam trouwens.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik Sig op die andere manier die hij bedoelt een keer ontmoet heb.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook. Maar een paar fokkers ontmoet, en degenen die ik ontmoet heb zijn nu nog vrienden.
Ik ben ZOOOH benieuwd naar Arcee, als we die deel 100 meet echt gaan houden moet hij echt komen.quote:Arcee heb ik ook ontmoet, maar da's geen vriend geworden. Wel een ardige man hoor overigens.
Nee hoor, ik was ontroerd omdat je zo gruwelijk gelijk had met je post.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat je niet meer op haar zou moeten reageren?
Ik zie ook een bepaalde band met Danny die er soms op lijkt.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat je niet meer op haar zou moeten reageren?
Cool, ik zou nog komen ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:55 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer eens plaatjes ga draaien kom je op de gastlijst
Lamon is echt wijs daar heb ik best al 't nodige van opgestoken.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was ontroerd omdat je zo gruwelijk gelijk had met je post.
Ik zit in een wat minder cultureel verantwoord draaimoment, en ben nu The Cardigans aan het beluisteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen enzo
Ik ben weer in een opera periode. Ben nu de Lakmé aan het draaien, met dat schitterende bloemenduet wat ze ooit gebruikten voor VVN, in zo'n kutreclame waarin een kind onder een auto kwam.
Blijft een mooi duet
We zijn het alweer eens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien zijn 'The Cardigans' geweldig!
Ze hebben de soundtrack van een van mijn favo series (film) gemaakt. Die was geweldig, en toen ben ik verder gaan downloaden neuzen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
We zijn het alweer eens.
Het moet niet gekker worden.
X-files?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ze hebben de soundtrack van een van mijn favo series (film) gemaakt. Die was geweldig, en toen ben ik verder gaan downloaden neuzen.
Uiteraard niet.quote:
Nee? Hoe kom je daaraan? Is het mooi? Wat stelt het voor? En hoe duur?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:20 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat ik een echte Heijboer heb gekocht gisteren ?
Het zal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Oorzaak: drank.
Niet van mij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het zal niet.
[TK] Anton Heijboerquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daaraan? Is het mooi? Wat stelt het voor? En hoe duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |