quote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben Huub fan maar vind hem erg inkakken.
En ik snap nog steeds niet dat jij dat zomaar even aanneemt omdat toevallig iemand op FOK dat zegt. natuurlijk willen ze Huub er niet uithebben. Dat lijkt me zo duidelijk als wat. Ze kunnen hem gewoon geen permanent alcoholverbod geven, vandaar dat ze het maar weer een keer hebben ingetrokken. Zodra hij weer een risico gaat vormen om fysiek geweld te gebruiken, heeft hij meteen weer (net als alle voorgaande keren) een alcohol restrictie te pakken. En mocht hij wel iets doen wat niet mag, dan passen ze de regels weer aan.... net als voorgaande keren.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.
De week zonder Huub was toch ook zooooo saaiiiiiiii.
Klinkt inderdaad stomquote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
Klinkt stom maar ik wil Jaap weer in beeld.
Schuld van de Febo. Die hebben Lieke in het spel gebracht.quote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben Huub fan maar vind hem erg inkakken.
Helemaal waar!quote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds niet dat jij dat zomaar even aanneemt omdat toevallig iemand op FOK dat zegt. natuurlijk willen ze Huub er niet uithebben. Dat lijkt me zo duidelijk als wat. Ze kunnen hem gewoon geen permanent alcoholverbod geven, vandaar dat ze het maar weer een keer hebben ingetrokken. Zodra hij weer een risico gaat vormen om fysiek geweld te gebruiken, heeft hij meteen weer (net als alle voorgaande keren) een alcohol restrictie te pakken. En mocht hij wel iets doen wat niet mag, dan passen ze de regels weer aan.... net als voorgaande keren.
quote:
Kijk maar eens naar de tv uitzendingen de komende week. Dan zullen we zien hoe veel Huub er wel of niet in voor komt. Alles draait om Huub, hoewel veel fokkers daar niet in willen geloven denk ik. Maar zelfs Nicolaas is constant met Huub bezig. Hij wil alleen maar Eric of Sylvia eruit werken omdat dan Huub's positie zwakker wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
de boel vlot trekken? da's toch het tegenovergestelde van wat Huub voorheen deed (inmiddels is hij daarin niet meer zo vooraanstaand)
Dat denk ik dus ook!quote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub maakte vanavond nog een opmerking richting Nicolaas dat hij zeker wist dat hij die 47.000 Euro niet had gekregen (was toch ook wat mee??) Zou dus heel goed kunnen dat Nicolaas dat bedrag nu moet gaan verdienen door een paar weken een bijdrage aan het programma te leveren.
Neukt hij Huub? Of andersom?quote:Op maandag 16 april 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
Eric ziet een dronken Huub en denkt weer te kunnen scoren vannacht.
Ik neem het niet aan, omdat iemand op FOK het zegt ....quote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds niet dat jij dat zomaar even aanneemt omdat toevallig iemand op FOK dat zegt. natuurlijk willen ze Huub er niet uithebben. Dat lijkt me zo duidelijk als wat. Ze kunnen hem gewoon geen permanent alcoholverbod geven, vandaar dat ze het maar weer een keer hebben ingetrokken. Zodra hij weer een risico gaat vormen om fysiek geweld te gebruiken, heeft hij meteen weer (net als alle voorgaande keren) een alcohol restrictie te pakken. En mocht hij wel iets doen wat niet mag, dan passen ze de regels weer aan.... net als voorgaande keren.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
Eric ziet een dronken Huub en denkt weer te kunnen scoren vannacht.
Zoiets heb ik over Jaap ook gehoord.quote:Op maandag 16 april 2007 00:41 schreef neehe het volgende:
Huub zei vanavond tegen Lieke over Nico : over vier weken zit hij weer thuis.
Ja dat hoorde ik ook, en logisch als hij zich nergens bij aansluit.quote:Op maandag 16 april 2007 00:41 schreef neehe het volgende:
Huub zei vanavond tegen Lieke over Nico : over vier weken zit hij weer thuis.
Zijn we anti-SHE ?quote:Op maandag 16 april 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
als ik Stijn was had ik via achter al lang geregeld dat Eric Sylvia eruit stemt.. voor de show levert Sylvia helemaal niks.. er zijn al cker 100 afleveringen geweest waar Sylvia niet in voorkomt.. voor de rest is het een aardig en sympathiek iemand maar ze frustreert het spel alleen maar..
Ja en Huub trekt aan en hengst op de knoppen alleen voor het plaatje, niet dat ie ook daadwerkelijk weet wat ie doet....quote:Op maandag 16 april 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom nou telkens weer hetzelfde kudt bleep bleep nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |