Awwwquote:'Alle hoogtepunten van 20 jaar Oprah! De sterren, de verhalen, de momenten., met o.a nog nooit eerder vertoonde beelden.
Oprah is eerlijk, open en biedt een intieme terugblik op alle onvergetelijke momenten van 20 jaar televisie die de geschiedenis hebben geschreven.
Twintig bijzondere jaren...van Oprah, voor u.
Zeg, heeft iemand je W&G zooi al gekocht?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef Skaai het volgende:
Zeg internet junks, leest er dan niemand meer of kijkt niemand tv?
Nope. Zonde !quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, heeft iemand je W&G zooi al gekocht?
Ha die teringzooi is opgeruimd! Je bent net te laat, maar anders TEABquote:
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
37.5 w en grace inc verz
Niiiiice!quote:
Dat stond er niet!quote:
Het nadeel met dit boek is dat het volgens mij dus niet door de gewone brievenbus past. Ik ga vanavond even kijken hoe het in te pakken is. Moet nu rennen want ik moet beroerd vroeg beginnenquote:Saskia Noort, Nieuwe Buren. Kostdat?: 7,50 exclusief verzendkosten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:53 schreef Tim86 het volgende:
indien Will&Grace s 1-4 nog niet is verkocht bied ik 40 inclusief
Helaas kippegaasquote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niiiiice!
Will&Grace is dus verkocht, pakje gaat zaterdag op de bus!
Als je nog steeds interesse hebt:quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef DvDongeren het volgende:
Marbo Borsato's Zien: 5 inc. geboden.
Mail verstuurd + nieuw bodquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je nog steeds interesse hebt: [afbeelding]
Mail terug gestuurd!quote:
ja ik laat t je natuuurlijk ff weten... ik had de stille hoop gisteren misschien al... maar t zal vandaag wel worden...quote:Op maandag 30 april 2007 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mail terug gestuurd!
Marco Borsato is bij deze dus ook verkocht!
mrSPLIFFY, Will & Grace is zaterdag op de bus (nouja in een doos op het postkantoor afgegeven) gegaan, laat je het weten als je ze binnen hebt gehad?
![]()
Huh heb je ze nog niet gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik laat t je natuuurlijk ff weten... ik had de stille hoop gisteren misschien al... maar t zal vandaag wel worden...
maar tis natuurlijk wel zo netjes om je even te mailen, dus dat doe ik ook altijd!
we wachten hier met spanning af!!
Is het wat, die Oprah-box?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Skaai het volgende:
Ik haat topics kicken, maar ik doe het lekker toch!![]()
Ohja ik heb nog een Red Hot Chili Peppers cd liggen, Stadium Arcadium. CD 1 is 1 keer geluisterd, CD 2 nog nooit. 5 euro inclusief verz. kosten!
En Desperate Housewives seizoen 1 en Oprah Winfrey's 20th Anniversary DVD zijn nog steeds in de bonus hoor!
15 euro inclusief verzendkosten..
Geen complete afleveringen, wel speciale specialsquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:40 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Is het wat, die Oprah-box?
Nouja, wat ik eigenlijk me vooral afvraag: zijn het allemaal complete afleveringen, allemaal specials, of allemaal iritante fragmentjes die je stuk voor stuk moet openen vanuit het menu?
Thanx! Veel plezier ermee!quote:
Bijna!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze heeft het zeker in een lushdoos verstuurd..?![]()
Teeeenks, heb je betaling binnen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef DvDongeren het volgende:
DVD binnen! Ervaring gepost: [V&A][EV] Ervaringen
Verder; zie mail!
Bedankt!
U heeft meel terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Tokay het volgende:
Hoi Skaai,
Ik wil graag de DVD-box van het eerste seizoen Desperate Housewives voor 15 euro incl. verzendkosten. Ik mail je even!
Groetjes, Tokay
voor 5 incl doe me die cd maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Skaai het volgende:
Ik haat topics kicken, maar ik doe het lekker toch!![]()
Ohja ik heb nog een Red Hot Chili Peppers cd liggen, Stadium Arcadium. CD 1 is 1 keer geluisterd, CD 2 nog nooit. 5 euro inclusief verz. kosten!
En Desperate Housewives seizoen 1 en Oprah Winfrey's 20th Anniversary DVD zijn nog steeds in de bonus hoor!
15 euro inclusief verzendkosten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |