Ja haai guys. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik vorig jaar de
DVD van The Oprah Winfrey Show 20th Aniversary Collection gekocht. Heb 'm 1 keer bekeken (wat wil je, zitten
6 dvd's in ![]()
) en 1 keer was dus genoeg. Ze komt al elke dag op de teevee, hoeveel Oprah kan een mens aan?
quote:
'Alle hoogtepunten van 20 jaar Oprah! De sterren, de verhalen, de momenten., met o.a nog nooit eerder vertoonde beelden
![]()
.
Oprah is eerlijk, open en biedt een intieme terugblik op alle onvergetelijke momenten van 20 jaar televisie die de geschiedenis hebben geschreven.
Twintig bijzondere jaren...van Oprah, voor u.
Awww
![]()
.
Box is netjes en compleet, met het inleidende briefje er nog bij! 't Ding heeft me toendertijd 30 euro gekost (zo'n jaar geleden, op de Free Record Shop site vragen ze nog steeds 30 pleuro.),
bieden vanaf 17,50 euro! (Bied trouwens ook even inclusief verzendkosten, die dvd opsturen kost ook een hoop
![]()
)
In datzelfde jaar heb ik ook een
Desperate Housewives dvd op de kop getikt.
Gaat om seizoen 1, is in totaal 2 keer bekeken. Ook deze dvd box is nog helemaal compleet, bestaat overigens uit
6 dvd's met elk 4 afleveringen.
Gaarne bieden vanaf 17,50 euro! (Ook hier inclusief de verzendkosten alstublieft dankjewel.)
En dan wil ik tot mijn grote spijt toch maar deze puike boxen te koop aanbieden:
Seizoen 1 t/m 4 van Will & Grace! Slechts 1 keer door mij bekeken en nu staan ze maar een beetje zielig te doen in mijn DVD kast.
Seizoen 1 heeft een simpele 'papieren' huls en bestaat uit
3 losse dvd's die ook in een aparte hoes zitten.
Seizoen 2, 3 en 4 hebben een kartonnen huls en zitten net als de Oprah dvd in een 'klapboek'. Ohja, ik verkoop ze niet los. Echt niet. Ik ga niet onderhandelen!
In de winkels wil de prijs van de boxen nogal eens varieren, van 15 euro per box, tot 30 euro per box.
Dus bieden op de 4 Will & Grace dvd boxen (bij elkaar) graag vanaf 35 euro inclusief de verzendmeukP.S: De teringzooi op mijn bureau is niet inbegrepen. En klik op de urls om foto's van de boxen te zien.[ Bericht 1% gewijzigd door Skaai op 15-04-2007 22:53:49 ]