En dát is meer dan 98quote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
100 kusjes gewoon
Das meer dan 99!
en en en!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die had je niet verwacht he?!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
subtiele kickquote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemiddag
Ik heb nog steeds een naamtopic, falderie faldera
1. hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef cerror het volgende:
M'n lunch wat doe je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pfffffffff tsssss gggquote:
ik vermeld alleen het feit dat ik ooit ook een naamtopic had.quote:Op maandag 16 april 2007 18:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
pfffffffff tsssss ggg
verbagger mn topic niet![]()
Anders ga ik het zeggen!![]()
![]()
ik bedoel al je posts hierquote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vermeld alleen het feit dat ik ooit ook een naamtopic had.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef RickoKun het volgende:
vieze gore pedo dat je bent TS!
Ik heb alles gezien, aber nog nooit zo einer ransuge pedo als gij! hoe durf je tegen iemand van -15 zo een toon aan te slaan, of penisch als jij zwaffelt. (ieder zijn smaak, sjewaitz!)
oh.........mijn........god.quote:Op maandag 16 april 2007 19:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]_!
Besef je hoe oud hij zelf is?
quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
oh.........mijn........god.
Ik dacht zoe vangz: EYYYYYYYYY SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, die brôddah zal vast wel niet ZELF minder dan 15 jaar zijn.
(met -15 bedoelde ik uwer leeftijd (geboortedatum 2017 ofzo) sjewaitz)
Maar goed, één [afbeelding] op het fobo en ich weisse genau!
UBER UND SLAUSSE, MEINER ÜBERLEUTNANT!
Doe nou niet alsof je een hekel aan de aandacht hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heb jij nou op mij gezocht?
Dit topic is zooo oud
Doe maar dicht.
Stalker
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik begin het eng te vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een hekel aan de aandacht hebt.
Het linkje staat in je fotoboek, gekkiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik begin het eng te vinden
Hij moet diep gegraven hebben om dit topic te vinden.
Ohja, gatver.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het linkje staat in je fotoboek, gekkie
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit topic is zooo oud
Doe maar dicht.
Stalker
dat doen knijnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik begin het eng te vinden
Hij moet diep gegraven hebben om dit topic te vinden.
Het is meer de manier waaróp je het doet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom mogen al die mensen boven mij die jou lief vinden het wel laten blijken en ik niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |