Word jij nou niet moe van jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef depax het volgende:
[..]
als jij het zegt schatga jij maar lekker met jedragon ball z spelen dan, als we zo gaan beginnen.
nieuwe dewy footage: ( ook zeker te kinderachtig voor jullie leet gamers)
http://media.wii.ign.com/media/882/882221/vids_1.html
vooral het ineens wisselen van vuur naar ijs bijvoorbeeld ziet er goed uit. De game ziet er in het algemeen goed uit.
Crash was tof hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterOf mag je dat ook niet zeggen?
die gast is een mongool.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Nee, want dit is een volwaardige platformerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef mrdjey het volgende:
lijkt wel weer erg op monkeyball en korponia (ofzo)
Zelda ga ik voorlopig nog niet aan beginnen, daar moet ik echt de tijd voor nemen en dat lukt niet in de zomer. Misschien na de eerste pricedrop als ik mn eigen Wii ga halen die ik niet terug hoef te geven. Voorlopig kan ik me prima vermaken met vooral Wii Sports denk ik, misschien dat ik dan eindelijk die tennis-besturing eens goed onder de knie krijgquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die gast is een mongool.
ren naar de winkel scoor zelda en doe de deur een week op slot.
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Ik wordt moe van mezelf ja. Krijg je door stress en andere dingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Word jij nou niet moe van jezelf?
Dat soort opmerkingen hoeft er toch helemaal niet bij? Je verpest het alleen voor jezelf door je zo te positiioneren als een huilie.
Anyway, Dewy's Adventure lijkt me wel een toffe game. Goeie artstyle en leuke gameplay zo te zien
Mortal Kombat lijkt me dan weer niet zo tof
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?
Die moet ik onthouden lolquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef koei het volgende:
[..]
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console heb
Nope, doet het gewoon bij mij, net gedownloadquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef floppie86 het volgende:
meer mensen bij wie winkelkanaal plat ligt? ik wil Starfox64 verdomme
over 2 maand resident evil 4quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:26 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog een leuk spel uit of toch maar weer tot september wachten? en nee, ik wacht niet op games a la mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |