Word jij nou niet moe van jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef depax het volgende:
[..]
als jij het zegt schatga jij maar lekker met jedragon ball z spelen dan, als we zo gaan beginnen.
nieuwe dewy footage: ( ook zeker te kinderachtig voor jullie leet gamers)
http://media.wii.ign.com/media/882/882221/vids_1.html
vooral het ineens wisselen van vuur naar ijs bijvoorbeeld ziet er goed uit. De game ziet er in het algemeen goed uit.
Crash was tof hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterOf mag je dat ook niet zeggen?
die gast is een mongool.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Nee, want dit is een volwaardige platformerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef mrdjey het volgende:
lijkt wel weer erg op monkeyball en korponia (ofzo)
Zelda ga ik voorlopig nog niet aan beginnen, daar moet ik echt de tijd voor nemen en dat lukt niet in de zomer. Misschien na de eerste pricedrop als ik mn eigen Wii ga halen die ik niet terug hoef te geven. Voorlopig kan ik me prima vermaken met vooral Wii Sports denk ik, misschien dat ik dan eindelijk die tennis-besturing eens goed onder de knie krijgquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die gast is een mongool.
ren naar de winkel scoor zelda en doe de deur een week op slot.
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Ik wordt moe van mezelf ja. Krijg je door stress en andere dingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Word jij nou niet moe van jezelf?
Dat soort opmerkingen hoeft er toch helemaal niet bij? Je verpest het alleen voor jezelf door je zo te positiioneren als een huilie.
Anyway, Dewy's Adventure lijkt me wel een toffe game. Goeie artstyle en leuke gameplay zo te zien
Mortal Kombat lijkt me dan weer niet zo tof
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?
Die moet ik onthouden lolquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef koei het volgende:
[..]
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console heb
Nope, doet het gewoon bij mij, net gedownloadquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef floppie86 het volgende:
meer mensen bij wie winkelkanaal plat ligt? ik wil Starfox64 verdomme
over 2 maand resident evil 4quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:26 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog een leuk spel uit of toch maar weer tot september wachten? en nee, ik wacht niet op games a la mario.
Ik had er 52 en de leukste heb ik gehouden dus ik denk dat ik zon beetje de leukste wel gehad hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
Of koop Gamecube games voor een paar euro. Je kunt mij niet wijsmaken dat je alle goede Cube games al hebt
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef Young_David het volgende:
Die friendcodes in de wiki zijn volgens mij niet goed. heel veel friend codes zijn 4 cijfers lang.
Precies, doe het gewoon via PM.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.
Dat is niet best nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Euuuhh.. Een RGB kabel heeft de mogelijkheid om je tv automatisch naar 16:9 te schakelen als je wii daarop in gesteld staat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Dat heet nostalgie. Die oude spellen spelen op een tv, met de classic controller. Gewoon keitof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
0, roms zijn gratis te downloaden en te spelen op je pc, waarom zou je voor oude shit gaan betalen
Dat heet met een moeilijk woord 'gemak'. Wie speelt er in vredesnaam NES spellen op de computer? Of op een gemodde Xbox, of wat dan ook. Op de Wii speel je het met de Wii controller (draadloos), lekker op de bank, en om het nog makkelijker te maken heb je een automatische save-state (je kan dus op elk moment je Wii uitzetten en je vooruitgang is automatisch opgeslagen), het spel staat netjes tussen al je kanalen, en om het helemaal af te maken krijg je een handleiding die je op elk moment kan opvragen met de 'home' knop.quote:
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel virtual console hebben jullie inmiddels?
Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 10:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.
Bij mij passen net alle VC games op de 1e pagina, alleen het Disc channel zit er dan nog bij. Op de 2e pagina de dingen die ik minder gebruik, zoals de weather, news, enquete, internet, shop channel etc. Prima zoquote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.
Marktplaats, genoeg te vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
ebay, kapaza, marktplaats enzo. daar heb ik ook games vandaan. en lekker keigoedkoop.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
quote:Op maandag 23 april 2007 09:44 schreef Lexie het volgende:
Is die Piranha RGB-kabel een beetje te pruimen in vergelijking met de officiele van Nintendo? Ik wil wel weer een RGB-kabel namelijk. Niet zozeer voor het beeld, maar vooral omdat ik dan niet meer de TV handmatig op het Wiikanaal hoef te zetten.
quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]! Het is best irritant, want hij staat zelfs automatisch op het wii kanaal als de wii op standby staat wanneer je de tv aanzet.
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 23 april 2007 10:46 schreef Frankeinstein het volgende:
is het internetkanaal trouwens ook naar de volledige versie geupgrade met WiiConnect24? Ik had die namelijk niet zelf gedownload.. 't Zou ook nog kunnen dat iemand anders bij mij thuis hem heeft gedownload natuurlijk
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellenquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef Reintji het volgende:
Iemand Heatseaker al gespeeld? Top of flop?
Op multiplayer drukken in het beginscherm?quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op multiplayer drukken in het beginscherm?
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef reneejepeetje het volgende:
[..]
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2
ja, bij andere spellen en het wii menu wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?
moet je m eerst uitspelen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
En?quote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellen
Mwa, de lol is er al snel af.quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef theemuts1982 het volgende:
Vraagje: ik probeer een berichtje te versturen via de wii naar een vriendin maar kan in het adresboek haar niet selecteren. Terwijl het wii nummer wel correct is en zij ook online is.
Deze functie werkt toch?
Dat heb je met elke WarioWare.quote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zit het met wario ware bij de spelletjes apart eigenlijk?
in wario op ds heb je bijvoorbeeld een 'verhaallijn' die je erdoor heen leidt. die speel je vrij snel uit.
maar daarna zit de replay waarde in het apart spelen van alle spelletjes, die steeds sneller en sneller gaan met de bedoeling een highscore neer te zetten. is dat bij smooth moves ook nog zo?
thankx hij doet het. jeeh!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,
Is dit de vraag over heatseeker? Ik vind het een gaaf spelletje, in het begin heb je zoiets van mwah, maar als je er eenmaal inzit is het gewoon echt lache. Het speelt lekker qua controls. Hoe verder je komt hoe meer wapens en straaljagers je krijgt.quote:
Je mag mijn WiiPlay overnemen? Dus de game, zonder Wiimote (en zonder VIP puntenquote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
quote:Japanese games magazine Famitsu has slated Super Mario Galaxy for an October release in its latest list of release dates.
Now, this list could just be a projection of expected release dates, but when it's Famitsu you're talking about, there's always the suspicion that, as is so regularly the case, they may know something we don't.
If the game does indeed release in Japan in October, we hope Nintendo's translators have got their speed hats on because we're expecting it over here before Christmas. You promised, Nintendo.
Also in the list, courtesy of Kotaku, is Wii Health Pack, which it has down for July. No sign of Metroid Prime 3, though. Hmm...
Great succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
alleen voor world en non random matches.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Dit hebben ze trouwens gedaan, Mii-specifiek, zodat meerdere huisgenoten etc. allemaal een eigen plaats op de leaderboard kunnen hebben. Als je je Wii met meerdere mensen speelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |