En komt veel vaker voor en is ook nog veel triester. Wordt altijd gedaan door niet-engelsen. "Give me you're pen"quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Andersom is anders ook vervelend hoor.
volgens mij maken native engelsen die fout ook ziekelijk vaak. En dan typen ze niet youre, ipv you're, maar echt your.quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef NZYM het volgende:
Serieus, mensen die, zoals in YOU ARE, "your" zeggen ipv "you're".
Vandaag
Zag een plaatje van iemand met een tattoo met de text "Papa Your Forever In My Heart"
zOMG TEH NOOBZ!!!!!11!!!einz1!!!!
Klacht: Is duidelijk![]()
Idd, ik sta er echt van te kijken hoe vaak dat fout wordt gedaan, terwijl ik het dan wel goed doe...quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij maken native engelsen die fout ook ziekelijk vaak. En dan typen ze niet youre, ipv you're, maar echt your.
kijk maar eens op engelse fora, of praat eens met engels vrienden via msn oid.
Yeah, they scuk!quote:
Dat komt omdat ze daarmee opgegroeid zijn, qua spreken. Dan schrijf je 't ook sneller als 'your' ipv 'you're', net als dat wij 'zo'n' zeggen en schrijven ipv 'zo een'. Sommige mensen maken de fout en schrijven 'zoon'.quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij maken native engelsen die fout ook ziekelijk vaak. En dan typen ze niet youre, ipv you're, maar echt your.
kijk maar eens op engelse fora, of praat eens met engels vrienden via msn oid.
`quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef SevenWonders het volgende:
Ja, daar erger ik me ook wel is aan :-)
liever "es" dan "is" iddquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
`
Eens als "is" schrijven is 100000 keer erger.
LOLLERWTFquote:
Color ipv colourquote:Op zondag 15 april 2007 21:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Engelsen doen dat ook megavaak
Of zo'n Canadese die zei dat het tounge was ipv tongue.
Dat is inderdaad Brits en Amerikaans.quote:Op zondag 15 april 2007 21:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Color ipv colour
Die 'u' wordt er vaak uitgewipt. Wie weet is het ene Brits-Engels en het andere Amerikaans-Engels?
De versie met u is brits engels, de versie zonder u amerikaans engels.quote:Op zondag 15 april 2007 21:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Color ipv colour
Favorite ipv favourite
Die 'u' wordt er vaak uitgewipt. Wie weet is het ene Brits-Engels en het andere Amerikaans-Engels?
quote:
Nee, let even goed op hoe ik t schrijf:quote:Op zondag 15 april 2007 21:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Color ipv colour
Favorite ipv favourite
Ik ken die verschillen welquote:Op zondag 15 april 2007 21:34 schreef tslh het volgende:
De meeste mensen beheersen de Nederlandse taal al nauwelijks: je stelt wel hoge eisen als je verwacht dat ze dan wel engels goed kunnen lezen/schrijven![]()
Wie kent er tegenwoordig nog het verschil tussen:
jou/jouw
hen/hun
kunnen/kennen
etc. etc.
Of mensen die denken 'konden' de verleden tijd is van 'kennen'.quote:Op zondag 15 april 2007 21:34 schreef tslh het volgende:
De meeste mensen beheersen de Nederlandse taal al nauwelijks: je stelt wel hoge eisen als je verwacht dat ze dan wel engels goed kunnen lezen/schrijven![]()
Wie kent er tegenwoordig nog het verschil tussen:
jou/jouw
hen/hun
kunnen/kennen
etc. etc.
Ik snap je nu.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, let even goed op hoe ik t schrijf:
Het is: Tongue
Zij zegt Tounge, (dus uitgesproken Tounsj)??
Color is Am Engels
Colour normaal Engels
?quote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef pingu_ het volgende:
Presentation vs. presentation, laboratory vs. laboratory en nog wat andere woorden.
quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
er staan wel meer fouten in deze foto
wtf, dat ik die dude niet heb gezienquote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar is het partyflock logo heenquote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |