Jouw waardeoordeel, niet het mijne. Bij weer wat ik mooi vind hoor je mij niet zeiken.quote:
Van mij mag het nog wel wat warmerquote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Deze hou net zoveel van deze temperatuur als dat ik van kinderen hou.
Veel plezierquote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Pheno het volgende:
Linkerbaan dus, nog 1 avondje genieten van het weer
Dat is wel heel erg veel.quote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
En daarom oefen je ook maar niet?quote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Correctemundo.quote:Op maandag 16 april 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
Bijna terrastijd.
Er is vast wel een appel in de buurt?quote:
ik mot geen appelquote:Op maandag 16 april 2007 16:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is vast wel een appel in de buurt?
zon is goed voor je gezondheidquote:Op maandag 16 april 2007 16:17 schreef bigbird het volgende:
bleh, is het eindelijk mooi weer, zit ik ziek binnen
nee, dat dan weer nietquote:
Deal.quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, dat dan weer niet![]()
nu dan, he, vraag het me over 2 uur nog eens :p
neem lekker festini aardbeienijsjes meequote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens boodschappen doen
How come?quote:Op maandag 16 april 2007 16:23 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ heeft 2 enorme blaren op haar poten.
Het leek me een goed idee om op mijn nieuwe slippertjes naar Nijmegen te wandelen op het heetst van de dag. Alleen de uitwerking was dus wat minder.quote:
En alleen die brug is al zo verrekte lang...quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het leek me een goed idee om op mijn nieuwe slippertjes naar Nijmegen te wandelen op het heetst van de dag. Alleen de uitwerking was dus wat minder.![]()
maar ze stonden vast sexyquote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het leek me een goed idee om op mijn nieuwe slippertjes naar Nijmegen te wandelen op het heetst van de dag. Alleen de uitwerking was dus wat minder.![]()
Linkerrij in de linkerbus.quote:
Alle slippers doen toch flip flopquote:Op maandag 16 april 2007 16:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ze stonden vast sexyen daar gaat het tenslotte om!
of waren het flipflops![]()
alleen als je zweetvoeten hebtquote:
Nou, de laatste 2 kilometer gingen strompelend. Een oud-collega hield me nog staande om te vragen of ik me wel lekker voelde.quote:Op maandag 16 april 2007 16:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ze stonden vast sexyen daar gaat het tenslotte om!
of waren het flipflops![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |