abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63666027
Zelfoverschatting

RKC is gewoon een eerste divisieclub die jarenlang boven zijn stand heeft geleefd.
- verwijderd door admin -
  maandag 1 december 2008 @ 15:06:08 #152
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63668996
Die 20 jaar boven zijn stand heeft geleefd door middel van goed beleid en steun van regionale sponsers. Na zo'n lange periode is het normaal dat supporters gaan morren als het dan zo slecht gaat. Het is nogal druk met clubs in midden-west Brabant.
#FreeHat
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:05:37 #153
166976 DuvelDuvel
pi_63695307
quote:
RKC gered van de ondergang
RKC Waalwijk heeft het financieel zwaar, maar een faillissement is niet meer aan de orde. Het Brabants Dagblad meldt dat twee investeerders de eerstedivisionist hebben gered.

Daarnaast krijgt de club medewerking van de gemeente Waalwijk, die bereid is om de stadionhuur van 2008 over te hevelen naar 2010. De geldschieters staan op hun beurt garant voor de betaling van de stadionhuur in 2009.

De huurschuld had kunnen leiden tot het faillissement van RKC. De Waalwijkers zijn na de degradatie in 2007 en het net mislopen van promotie dit jaar in de problemen gekomen.

De gemeente lijkt van het stadion af te willen en bovendien voetbalt de club binnen enkele jaren op een andere plaats. RKC-voorzitter Ad Passier bevestigt dat er een "link ligt tussen de huurschuld en een mogelijke verplaatsing van het stadion". "Het is geen sinecure, maar het ziet ernaar uit dat het de goede kant uitgaat. We overleggen met meerdere financiers over het stadion", aldus Passier in de regionale krant.
#FreeHat
pi_69668511
Dood hier

Komen jullie vanavond tot leven?
pi_69668699
Ohja, dit topic

Sorry voor jullie, maar ik zie liever Graafschap in de Ere. Had jullie wel graag ipv Roda erbij gehad maarja dan hadden jullie een plek lager moeten eindigen
pi_69669229
Ik vond RKC altijd zo'n rare ploeg, kan herrineren dat ze moet Adrie Koster een tijdje 1e tm 3e stonden ofzo in 2005?
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:30:30 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_69669809
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik vond RKC altijd zo'n rare ploeg, kan herrineren dat ze moet Adrie Koster een tijdje 1e tm 3e stonden ofzo in 2005?
RKC heeft het toen goed gedaan onder Martin Jol en daarna ook nog wel onder Koeman en Koster. Met Mark Wotte werd het begin van het einde binnengehaald, net als al die paniekaankopen toen in de winterstop (Sektaoui enzo).

Denk dat promotie voor RKC ook wel noodzakelijk is nu. Nog een jaar eerste divisie zullen ze weer terugmoeten in begroting en dan krijg je zelfde verhaal als RBC, dan ben je voorgoed weg.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:33:14 #158
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69669922
Dat niet supporters dit topic omhoog moeten kicken op het moment dat het er om gaat en het stadion niet uitverkocht is geeft al aan wat een aanwinst deze club zal zijn voor de eredivisie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69670040
Is het niet uitverkocht vanavond?
pi_69670102
Ik ben er vanavond bij in Waalwijk. Ben benieuwd, ik denk dat het nek aan nek is. RKC heeft in potentie wel betere spelers alleen Brood is een pannenkoek die er niks bakt en geen lef heeft waardoor RKC dit seizoen ook kampioen der gelijke spelen is geworden!

Belangrijk is ook het wegvallen van Fredje Benson die erg goed speelde afgelopen twee wedstrijden tegen de GRaafschap.

Ik ben erg benieuwd naar de beargementatie van mensen die zeggen dat RKC niets te zoeken heeft in de eredivisie en de Graafschap wel. Enige wat de Graafschap meer heeft zijn seizoenkaarthouders (en momenteel een betere coach dan). RKC heeft een betere selectie (nu al) en in Waalwijk zit veel meer industrie en potentiele sponsors, daarnaast hebben ze nog een suikeroom met Ben Mandermakers die bij promotie er persoonlijk voor zorgt dat er op zijn kosten nog wel een a twee versterkingen komen.

En tja wanneer men niet inventief is (en dat is de graafschap en RKC de laatste jaren niet echt) is geld toch waarom het allemaal draait uiteindelijk...... die 3000 seizoenkaarthouders kunnen daar niet tegenop.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:38:16 #161
166976 DuvelDuvel
pi_69670112
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat niet supporters dit topic omhoog moeten kicken op het moment dat het er om gaat en het stadion niet uitverkocht is geeft al aan wat een aanwinst deze club zal zijn voor de eredivisie.
Dan moet de Graafschap het maar laten zien vanavond
#FreeHat
pi_69670175
Zo ver ik weet is het uitverkocht....
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:45:53 #163
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69670380
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:40 schreef Vandalist het volgende:
Zo ver ik weet is het uitverkocht....
Vanmiddag nog niet...
Het uitvak wel. Uiteraard.
pi_69670381
Als we het dan trouwens over uitsupporters hebben. Heeft iemand het aantal uitsupporters van de Graafschap bekeken bij RKC. Dat was een handje vol. Uitvak was nog niet halfvol.... dus zo spectaculair trouw publiek heeft de Graafschap nu ook weer niet. Zoals ik al zei enige wat ze meer hebben is wat meer seizoenkaarthouders qua publiek.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:50:08 #165
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69670491
Heb je ook gezien wanneer die bus vertrok?
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:54:13 #166
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69670651
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Vandalist het volgende:
Ik ben er vanavond bij in Waalwijk. Ben benieuwd, ik denk dat het nek aan nek is. RKC heeft in potentie wel betere spelers alleen Brood is een pannenkoek die er niks bakt en geen lef heeft waardoor RKC dit seizoen ook kampioen der gelijke spelen is geworden!

Belangrijk is ook het wegvallen van Fredje Benson die erg goed speelde afgelopen twee wedstrijden tegen de GRaafschap.

Ik ben erg benieuwd naar de beargementatie van mensen die zeggen dat RKC niets te zoeken heeft in de eredivisie en de Graafschap wel. Enige wat de Graafschap meer heeft zijn seizoenkaarthouders (en momenteel een betere coach dan). RKC heeft een betere selectie (nu al) en in Waalwijk zit veel meer industrie en potentiele sponsors, daarnaast hebben ze nog een suikeroom met Ben Mandermakers die bij promotie er persoonlijk voor zorgt dat er op zijn kosten nog wel een a twee versterkingen komen.

En tja wanneer men niet inventief is (en dat is de graafschap en RKC de laatste jaren niet echt) is geld toch waarom het allemaal draait uiteindelijk...... die 3000 seizoenkaarthouders kunnen daar niet tegenop.
Je beoordeling van de selectie van De Graafschap is een assumptie die je doet zonder je in de spelersgroep verdiept te hebben. Wij hebben redelijke en jonge talenten waar bij jullie een hoop draait op mensen vanaf 25. Ook bij ons zit redelijk wat industrie, maar net als bij jullie komt dat er niet uit. Bovendien hebben jullie in jullie provincie al een absolute topclub die een hop sponsoren weg trekt. Daar hebben wij geen last van.
Ik zeg niet dat RKC niet in de eredivise kan, maar het voegt niks toe. Weer een grijze muis.
Weer een club met rotzooi van beter clubs.
Wij hebben met Meijer tenminste nog een echte boer uit de regio in de selectie.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:54:34 #167
166976 DuvelDuvel
pi_69670663
Waalwijk is ook maar een kleine stad. Heeft bijna geen achterland en ligt tussen Den Bosch en Tilburg. Daarom is het alleen maar knap wat ze al hebben bereikt. Maar als de Graafschap zoveel meer recht heeft op de eredivisie moeten ze het maar laten zien dan.
#FreeHat
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:55:43 #168
166976 DuvelDuvel
pi_69670711
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Je beoordeling van de selectie van De Graafschap is een assumptie die je doet zonder je in de spelersgroep verdiept te hebben. Wij hebben redelijke en jonge talenten waar bij jullie een hoop draait op mensen vanaf 25. Ook bij ons zit redelijk wat industrie, maar net als bij jullie komt dat er niet uit. Bovendien hebben jullie in jullie provincie al een absolute topclub die een hop sponsoren weg trekt. Daar hebben wij geen last van.
Ik zeg niet dat RKC niet in de eredivise kan, maar het voegt niks toe. Weer een grijze muis.
Wat is dat nou weer voor iets? Alsof je dan meer bestaanrecht hebt. Rkc heeft ook een aantal Waalwijkers in de selectie.
#FreeHat
pi_69670891
quote:
RKC heeft het toen goed gedaan onder Martin Jol en daarna ook nog wel onder Koeman en Koster. Met Mark Wotte werd het begin van het einde binnengehaald, net als al die paniekaankopen toen in de winterstop (Sektaoui enzo).

Denk dat promotie voor RKC ook wel noodzakelijk is nu. Nog een jaar eerste divisie zullen ze weer terugmoeten in begroting en dan krijg je zelfde verhaal als RBC, dan ben je voorgoed weg.
Het vertrek van Marcel Brands is voor RKC de nekslag geweest. Hij heeft in vd Vegt de verkeerde opvolger van zichzelf gehaald. Vd Vegt heeft in zijn eerste 2 seizoenen flink gecashed door de contracten die Brands had afgesloten. Vd Vegt heeft al dat geld verprutst met geariveerde middelmatige spelers (miskopen) die geen fluit meer opleverde. Waar RKC het eerst moest hebben van het inventieve scoutingswerk van jeugdige talenten heeft het sinds het vertrek van Brand op één enkeling na geen fatsoenlijk talent meer binnen weten te halen. Vd Vegt heeft geluk dat Brands destijds er voor gezorgd heeft dat RKC een hele goede jeugdopleiding had waardoor nog enkele jeugdige spelers door zijn gestroomd.

Het allerslechtste wat Vd Vegt heeft gedaan is idd zakkenvuller Wotte binnenhalen. Wie kan zo'n vent nu serieus nemen? Vd Vegt had voor zichzelf de keuze gemaakt of v Hanegem of Wotte.... wat is dat nou voor keuze. Twee totaal verschillende coaches, waar is je visie? Bij het eerste gesprek knapte v Hanegem al af op vd Vegt na de vraag of v Hanegem wel met jongere spelers om zou kunnen gaan........ Dus toen kwam Wotte in beeld. Eerste wat hij deed was de meeste betrouwbare speler, keeper v Dijk eruit gooien om vervolgens Lemmens te kopen die er niks van bakte.
Na Wotte lheeft vd Vegt met tegenzin Petrocvic aangesteld omdat de aanhang dat zo graag wilde. Alleen heeft vd Vegt nooit vertrouwen in hem gehad waardoor dit ook nooit een succes is geworden (heb dan ballen en stel hem dan niet aan), Petrovic was ook niet mijn eerste keuze. Vervolgens heeft vd Vegt de keuze tussen Brands en Brood en kiest hij na diverse gesprekken voor Brood...... wat een laffe hond is met het inzicht van een pinda.
Dus promoveert RKC vanavond is mijn advies Brood eruit knallen en een belletje naar Brands. Dan zijn we iig nog langer te bewonderen in de eredivisie.
pi_69670972
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heb je ook gezien wanneer die bus vertrok?
Ja te laat
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:05:33 #171
166976 DuvelDuvel
pi_69671117
Ik vind Brood een goede trainer. Staat een goed voetballend elftal nu. Spelers staan op de goeie plaats,er is inzet en er is plaats voor nieuwe talenten. Niks mis mee.
#FreeHat
pi_69671361
quote:
Ik denk dat je toch wat beter naar de selectie van RKC zou moeten gaan kijken als jij wilt zeggen dat RKC geen jeugd rond heeft lopen. Benschop, Varela, Snoyl, Pauletta, H Mulder, D Mulder,Mosselveld (waalwijker),Lifondja,v Hout,Gudde, Garcia zijn allemaal jonger dan 25 jaar. Daarnaast heb je inderdaad nog 5 spelers van rond de 25 jaar en vrijwel geen boven de 30 dus ik weet niet waar je het over hebt.

Jullie hebben Meijer joeppie, jullie mogen hem ook houden. Wij hebben Hans Mulder, Varela, Benschop en v Hout rechtstreeks uit de jeugdopleiding gehaald. 3 vd 4 spelen vrijwel altijd... en met Mosselveld hebben we ook een echte Waalwijker.

RKC grijze muis. Graafschap niet omdat jullie jezelf superboeren noemen? doet een naam zoveel wonderen dat je meer recht hebt om in de eredivisie te spelen?

En de sponsormogelijkheden in Waalwijk verkijk je je op. RKC onder Brands en Jol was te klein voor het aantal sponsoren (helaas).
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:17:43 #173
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_69671510
RKC leeft toch erg in Waalwijk e.o. en qua sponsoring zijn er een hoop bedrijven die een steentje bij (kunnen) dragen. Die indruk is toch wel achtergebleven na een (korte) tijd stage in W'wijk bij een krantje.
Love will be my strongest weapon
pi_69671631
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Brood een goede trainer. Staat een goed voetballend elftal nu. Spelers staan op de goeie plaats,er is inzet en er is plaats voor nieuwe talenten. Niks mis mee.
Ik niet, maar dat had je al begrepen. Tis een trainer zonder lef, charisma en inhoud. Met wat grootpraat en zelfoverschatting. Met wat meer lef had RKC ook wat meer gewonnen afgelopen jaar en ook langer mee kunnen doen om het kampioenschap.

Daarnaast heeft hij ongelooflijk domme wissels en doet hij aan vriendjes politiek. Zo heeft hij dit seizoen regelmatig Obodai gepasseerd voor zijn vriendje Maas. Tis maar goed dat die gast altijd geblesseerd is want die kan rechtstreeks naar het bejaardenhuis.
Daarnaast haalt hij met 1 wissel vaak het hele elftal door elkaar. H. mulder van middenveld naar rechtsback. 1 wissel later H. Mulder van R. back naar L. Back etc. Wat dat betreft heeft Kalezic tegen ons het een stuk beter gedaan met logische wissels.
De inbrneg van Voskamp begrijp ik ook niet echt. Graafschap heeft moeite met snelle behendige spelers en wat doet Brood Voskamp brengen.....
Maar goed zo gaat het het hele seizoen al, kweet niet of je er regelmatig zit????? want dan zou je toch mee moeten kunnen praten lijkt me.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:29:38 #175
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69671900
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Acathla het volgende:
RKC leeft toch erg in Waalwijk e.o. en qua sponsoring zijn er een hoop bedrijven die een steentje bij (kunnen) dragen. Die indruk is toch wel achtergebleven na een (korte) tijd stage in W'wijk bij een krantje.
Precies, het leeft erg in Waalwijk.

Waalwijk, een stadje dat in z'n handjes mag knijpen dat er uberhaupt betaald voetbal wordt gespeeld.
Dat meubelboulevard stadion: straalt 1e divisie uit.
De bezettingsgraad door supporters: hoe 1e divisie wil je het hebben met al die lege stoeltjes (ook in de ere destijds?)

Kortom, lekker 1e divisie laten blijven. De underdog small town club rol kunnen ze beter overlaten aan De Graafschap. Dat zijn tenminste nog superboeren.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:35:46 #176
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69672071
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

pi_69672214
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef Stpan het volgende:

[..]

Precies, het leeft erg in Waalwijk.

Waalwijk, een stadje dat in z'n handjes mag knijpen dat er uberhaupt betaald voetbal wordt gespeeld.
Dat meubelboulevard stadion: straalt 1e divisie uit.
De bezettingsgraad door supporters: hoe 1e divisie wil je het hebben met al die lege stoeltjes (ook in de ere destijds?)

Kortom, lekker 1e divisie laten blijven. De underdog small town club rol kunnen ze beter overlaten aan De Graafschap. Dat zijn tenminste nog superboeren.
Dus omdat ze zichzelf de naam SUPERBOER hebben gegeven hebben ze meer recht om in de eredivisie te spelen? Erg logisch. Als dat zo is willen ze bij RKC vast ook wel een of andere leipe naam aan zichzelf geven.
pi_69672353
Zo. Heb t topic wel weer leven ingeblazen he? ---> Discussies

[ Bericht 0% gewijzigd door JeffreyADO op 03-06-2009 19:51:27 ]
pi_69672488
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:21 schreef Vandalist het volgende:

[..]

Ik niet, maar dat had je al begrepen. Tis een trainer zonder lef, charisma en inhoud. Met wat grootpraat en zelfoverschatting. Met wat meer lef had RKC ook wat meer gewonnen afgelopen jaar en ook langer mee kunnen doen om het kampioenschap.

Daarnaast heeft hij ongelooflijk domme wissels en doet hij aan vriendjes politiek. Zo heeft hij dit seizoen regelmatig Obodai gepasseerd voor zijn vriendje Maas. Tis maar goed dat die gast altijd geblesseerd is want die kan rechtstreeks naar het bejaardenhuis.
Daarnaast haalt hij met 1 wissel vaak het hele elftal door elkaar. H. mulder van middenveld naar rechtsback. 1 wissel later H. Mulder van R. back naar L. Back etc. Wat dat betreft heeft Kalezic tegen ons het een stuk beter gedaan met logische wissels.
De inbrneg van Voskamp begrijp ik ook niet echt. Graafschap heeft moeite met snelle behendige spelers en wat doet Brood Voskamp brengen.....
Maar goed zo gaat het het hele seizoen al, kweet niet of je er regelmatig zit????? want dan zou je toch mee moeten kunnen praten lijkt me.
Zo herkenbaar.
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:06:40 #180
73305 Stpan
pi_69672912
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef Vandalist het volgende:

[..]

Dus omdat ze zichzelf de naam SUPERBOER hebben gegeven hebben ze meer recht om in de eredivisie te spelen? Erg logisch. Als dat zo is willen ze bij RKC vast ook wel een of andere leipe naam aan zichzelf geven.
Het is allemaal subjectief. Maar ik vind De Graafschap wel een leuke uitstraling hebben.
Mooi shirt. Leuk stadion. Ziet er altijd vol en gezellig uit daar. Fanatieker publiek. Hogere gunfactor.
Het straalt gewoon meer voetbalsfeer uit daar.

Ik denk niet dat De Graafschap leuker is omdát ze zichzelf een geuzennaam hebben gegeven. Meer dát ze dat doen. En ermee wegkomen. En men het leuk vindt.

RKC straalt meer.... sja. Halfleeg stadion en een halve zool met een luidspreker uit. Maar goed, jij vindt RKC een leuke club en beleeft er ongetwijfeld veel plezier aan. Voor mij als buitenstaander heb ik gewoon liever De Graafschap (of MVV of Emmen of Zwolle of Cambuur of FC Den Bosch of sja.... wie niet?) in de eredivisie.
pi_69673601
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:06 schreef Stpan het volgende:

[..]

Het is allemaal subjectief. Maar ik vind De Graafschap wel een leuke uitstraling hebben.
Mooi shirt. Leuk stadion. Ziet er altijd vol en gezellig uit daar. Fanatieker publiek. Hogere gunfactor.
Het straalt gewoon meer voetbalsfeer uit daar.

Ik denk niet dat De Graafschap leuker is omdát ze zichzelf een geuzennaam hebben gegeven. Meer dát ze dat doen. En ermee wegkomen. En men het leuk vindt.

RKC straalt meer.... sja. Halfleeg stadion en een halve zool met een luidspreker uit. Maar goed, jij vindt RKC een leuke club en beleeft er ongetwijfeld veel plezier aan. Voor mij als buitenstaander heb ik gewoon liever De Graafschap (of MVV of Emmen of Zwolle of Cambuur of FC Den Bosch of sja.... wie niet?) in de eredivisie.
Mag je ook zelf weten natuurlijk. Bij RKC in de eerstedivisie zit het idd niet vol maar in de jaren met Brands en Jol had RKC tegen de 6000 seizoenkaarthouders in een stadion waar iets meer dan 7000 kunnen. Dus het is onzin te zeggen dat het er altijd leeg is.....in de eerste divisie is het wat minder idd maar je wil zeggen dat Den Bosch, Emmen en Zwolle wel volle stadions trekt....

De Graafschap in de eerste divisie trok voorheen ook niet veel supporters dus tis ook een kwestie van op welk niveau speel je.

Ik voel veel voor RKC (en moet zeggen ook meer in de tijd van Brands en de jaren er voor) omdat ze altijd stonden voor attractief en aanvallend voetbal, een creatief inkoopbeleid en met veel talent waarvoor er minimaal 1 ieder jaar verkocht werd om 5 nieuwe talentjes ergens op te halen. Dat is nu wat minder in de tijd v vd Vegt..... maar we moeten het er voorlopig maar mee doen. Misschien trapt Willem II er wel in en halen ze hem bij RKC op.

Tja je hoort het al ik ben geen supporter om de supporters maar om het voetbal en dat is gewoon zelfs in deze tijd beter bij RKC dan bij de Graafschap. Maar goed als RKC niet wint vandaag zie ik het somber in voor ze. Begroting stort in en dan kunnen ze het wel shaken. Daar moeten we maar niet aan denken.

Zo op naar Waalwijk!
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:50:25 #182
73305 Stpan
pi_69674144
Veel plezier! En mocht RKC winnen dan hebben ze het ook gewoon verdiend, laat daar geen misverstand over bestaan.

En over de jaren van Brandts niet meer dan lof natuurlijk, ik was als Sparta-supporter altijd stikjaloers op wat RKC deed met minimale middelen.
pi_69674903
RKC Waalwijk haalt amateur Stans

Aanwinst voor komend seizoen, wel een talentvolle speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69678917
Wordt RKC ergens uitgezonden?
pi_69679080
RTV Gelderland.nl
pi_69679191
Ja verdomme, die heb ik in Brabant natuurlijk niet.
pi_69680927
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja verdomme, die heb ik in Brabant natuurlijk niet.
Omroep Brabant zendt het ook uit

In het licht van de discussie hierboven: zou Brands ooit nog terugkomen? Wat houdt hem in Alkmaar?
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:38:50 #190
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_69683234
JAAAAAAAAAAAA RKC WHOOOOOHOOOOOO *O**O*
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_69683259
Jammer.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:44:08 #192
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69683463
welkom terug
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69683513
gefeliciteerd
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69683550
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Gurby het volgende:

[..]

Omroep Brabant zendt het ook uit

In het licht van de discussie hierboven: zou Brands ooit nog terugkomen? Wat houdt hem in Alkmaar?
Die zender had ik niet eens geïnstalleerd op mijn tv. Wel leuk dat RKC terug is in de ere divisie trouwens.
pi_69690634
Welkom in de Eredivisie.
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:45:12 #196
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69690791
Allereerst, gefeliciteerd op basis van de drie wedstrijden hebben jullie het verdient.
Dan nog een reactie op deze:
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:32 schreef Vandalist het volgende:
De Graafschap in de eerste divisie trok voorheen ook niet veel supporters dus tis ook een kwestie van op welk niveau speel je.
Dat is gelul. Toen De graafschap de laatste keer in de eerste divisie speelde hadden we elke week 8.000 man op de tribunes. Dat kun je niet betitelen als niet veel. Bovendien was het stadion de laatste maanden voor promomtie totaal uitverkocht.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:09:32 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69691252
Onze angstgegner komen we volgend seizoen dus weer tegen...

Congrats
Al heb ik helemaal N I E T S met RKC!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69691674
Mooi dat RKC terug is
pi_69692241
Ik vind het wel grappig dat De Graafschap trainer het schandalig vindt dat het eerste doelpunt van RKC goedgekeurd werd, maar niet hoort over het "buitenspel-doelpunt" wat volgens mij absoluut geen buitenspel was..

Verder vind ik het wel leuk dat RKC terug op het hoogste niveau is.. Heb eerlijk gezegd niet zoveel met De Graafschap, maar heb ook niets tegen ze..
pi_69692648
Welkom terug

Misschien kunnen jullie een aantal spelers van Ajax gaan huren ivm Martin Jol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')