Verassend..quote:'RKC strikt Porto-speler Barbosa'
In Helder Barbosa lijkt RKC Waalwijk zijn nieuwe linksbuiten te hebben gevonden. Volgens Portugese media komt de aanvaller voor één seizoen op huurbasis over van topclub FC Porto.
De Brabantse promovendus zou daarnaast een optie tot koop hebben bedongen bij Porto. Aldaar komt hij niet in aanmerking voor speeltijd; het afgelopen seizoen werd hij binnen de landsgrenzen verhuurd aan degradant Trofense.
Barbosa gold in zijn vaderland altijd als groot talent en doorliep diverse nationale jeugdselecties. De afgelopen seizoenen liep de loopbaan van de 22-jarige dribbelaar echter niet als gehoopt; Sinds zijn debuut in 2006 speelde hij pas vijf duels voor de hoofdmacht van Porto.
Idd, ken hem verder niet. Wel een linkspoot erbij dat is gunstig. Nu nog een linksback en een linkshalf.quote:
Hoop dat hij het beter doet dan die andere speler die op huurbasis van Porto overkwamquote:
Wotte zijn mattie bedoel je, ik hoop dat dit iets is dan heeft RKC nog iets aan die huur destijds gehad. Hij is iig snel en linksbenig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat hij het beter doet dan die andere speler die op huurbasis van Porto overkwam
Raar dat de rest maar 1 seizoen krijgt. Zijn ze alsnog transfervrij volgend jaar.quote:Van Mosselveld (foto) kan voor twee jaar bijtekenen bij RKC. Mulder, Snoyl en Wevers hebben alleen een aanbieding gekregen voor het komende seizoen
Raar dat de rest maar 1 seizoen krijgt. Zijn ze alsnog transfervrij volgend jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[quote]Van Mosselveld (foto) kan voor twee jaar bijtekenen bij RKC. Mulder, Snoyl en Wevers hebben alleen een aanbieding gekregen voor het komende seizoen
Staat op de Heerenveen site wat over, binnen RKC is het vrij stil. Het is wel duidelijk dat ze nog op zoek zijn naar een centrale verdediger. Dus ik geloof er wel in dat ze geinteresseerd zijn......quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat gehoord over Henrico Drost?
Mooi dat Wevers blijft alleen blijf ik het raar vinden dat het maar een 1-jarig contract is.quote:Promovendus RKC Waalwijk gaat de aflopende contracten van Jurgen Wevers en Frank van Mosselveld verlengen. De spelers tekenen maandag een nieuwe verbintenis, meldt Omroep Brabant.
De dertigjarige doelman Wevers staat vijf seizoenen onder contract in Waalwijk en tekent voor een extra jaar. Hij stond 22 competitieduels onder de lat bij RKC. Van Mosselveld (25) blijft de komende twee jaargangen actief bij de club. Hij heeft er inmiddels drie opzitten.
De contracten van Dustley Mulder en Ferne Snoyl liepen eveneens af aan het einde van het vorige seizoen/ Zij hebben nog geen overeenkomst bereikt met RKC over een langer verblijf met de club. De Waalwijkers willen graag door met het tweetal.
Jij zegt dat van Mosselveld op de foto staat.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is Huntelaar. Vrij duidelijk lijkt me ook.
Die is toch kaal?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij zegt dat van Mosselveld op de foto staat.
Een veld kale mossels :pquote:
Dacht dat je mijn UI bedoelde maar je maakte een grapjequote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij zegt dat van Mosselveld op de foto staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |