Een paar jaar geleden had ik kool- en pimpelmeesjes getrained om vogelvoer te eten op de vensterbank naast mijn hoofd. Dan werd ik wakker met vogeltjes op 30cm afstand.quote:Op maandag 16 april 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Als je bed onder je raam staat kan ik het me voorstellen... dan valt het een beetje erg koud op je schouders enzo.

lekker warm onder dekbed kruipen en alleen je neus erbovenquote:Op maandag 16 april 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... het verschil tussen helemaal stijf wakker worden en nog wel wat kunnen bewegen hè

Wat blijkt je toch af en toe de heerlijke romanticus te zijn die ik echt niet achter je zochtquote:Op maandag 16 april 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik kool- en pimpelmeesjes getrained om vogelvoer te eten op de vensterbank naast mijn hoofd. Dan werd ik wakker met vogeltjes op 30cm afstand.![]()
Ga ik dit jaar weer proberen.![]()

Neuh.. daar slaap ik te onrustig voor, dus ik wil graag een aangename temperatuur in de slaapkamer.quote:Op maandag 16 april 2007 02:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
lekker warm onder dekbed kruipen en alleen je neus erboven

Kijk nou maar uit, daar gaat je image!quote:Op maandag 16 april 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik kool- en pimpelmeesjes getrained om vogelvoer te eten op de vensterbank naast mijn hoofd. Dan werd ik wakker met vogeltjes op 30cm afstand.![]()
Ga ik dit jaar weer proberen.![]()

quote:Op maandag 16 april 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Wat blijkt je toch af en toe de heerlijke romanticus te zijn die ik echt niet achter je zocht![]()

Neuh, daar komt mijn image!quote:

Terrasman was het?quote:Op maandag 16 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, daar komt mijn image!![]()
Ik ben het hele weekend met mijn dakterras bezig geweest.![]()

Ik in de tuin en heb genoten moet ik zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, daar komt mijn image!![]()
Ik ben het hele weekend met mijn dakterras bezig geweest.![]()

Slaap lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
2 uur geweest alweer...
Ik ben naar mijn nest.
Met mijn raam open.

Nee, door de heerlijk botte manier waarop je dat kunt doenquote:Op maandag 16 april 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik af en toe over het niveau van een aantal COS-Josti's klaag?![]()

Truste dear....quote:Op maandag 16 april 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
2 uur geweest alweer...
Ik ben naar mijn nest.
Met mijn raam open.

Slaap lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste dear....![]()
WTF... ik ga met je mee.... Truste all dus![]()
![]()

Je bent nooit alleen als je samen met jezelf bentquote:

klopt!quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen als je samen met jezelf bent![]()

Wat heeft je doen besluiten voor jouw libelle quote te gaan ?quote:Op maandag 16 april 2007 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt!
jij hebt de sig die ik vanochtend ook overwogen heb...![]()
![]()
![]()

heyquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten voor jouw libelle quote te gaan ?![]()
![]()

Die is toch dood ?quote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey![]()
Geen grappen over Bram Vermeulen...![]()
en ik kon niets creatievers bedenken

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |