quote:Op maandag 16 april 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moeten die beesten niet opgehokt worden ivm de vogelgriep![]()

Ze gaan heel snel irriterenquote:Op maandag 16 april 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Vind je ze niet leuk?

Kolere, mannen mogen geil worden en vrouwen nietquote:Op maandag 16 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Okay, het is nu dus zo ver dat ik onder de term "chicklit" in de COS maar een verklarend linkje gezet heb...![]()

Neuh, ik had meer zo iets van: als mensen dan al niet weten waar O RLY voor staat, dan zal een term als "chicklit" ook wel te moeilijk zijnquote:Op maandag 16 april 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kolere, mannen mogen geil worden en vrouwen niet![]()

Dan moet je lekker in de COS de professor uit gaan hangen!quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Neuh, ik had meer zo iets van: als mensen dan al niet weten waar O RLY voor staat, dan zal een term als "chicklit" ook wel te moeilijk zijn

Slaap je normaal met de ramen dicht dan??quote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je lekker in de COS de professor uit gaan hangen!![]()
Straks weer naar bed met open ramen.![]()
Jammer van die koeienstrontgeur omdat ik overal gestrooid heb.

Ohh komt die lucht van jou vandaanquote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je lekker in de COS de professor uit gaan hangen!![]()
Straks weer naar bed met open ramen.![]()
Jammer van die koeienstrontgeur omdat ik overal gestrooid heb.

In de libelle staat een goeie tip tegen gestrooide strondlucht. Maar daar moet ik me morgen even in gaan verdiepenquote:

Als het een graad of 5 is wel ja, dan laat ik het raam in de badkamer open.quote:Op maandag 16 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Slaap je normaal met de ramen dicht dan??![]()

Waar zijn we tegenwoordig zonder Googlequote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik had meer zo iets van: als mensen dan al niet weten waar O RLY voor staat, dan zal een term als "chicklit" ook wel te moeilijk zijn

Als je bed onder je raam staat kan ik het me voorstellen... dan valt het een beetje erg koud op je schouders enzo.quote:Op maandag 16 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Als het een graad of 5 is wel ja, dan laat ik het raam in de badkamer open.
Maar mijn bed staat onder de -lage- slaapkamerramen, vandaar mijn vreugde.

Ik had er in de COS gelijk al een link van gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Waar zijn we tegenwoordig zonder Google![]()

watjequote:Op maandag 16 april 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je bed onder je raam staat kan ik het me voorstellen... dan valt het een beetje erg koud op je schouders enzo.
Met een graad of 5 zit ik trouwens ook niet op een openstaand bovenluikje te wachten....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |