If you buy a Range Rover, buy a proper one.quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
Net in de stad een Range Rover sport met een lier voorop en een roofscoop
En dan chicks oppikkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
If you buy a Range Rover, buy a proper one.
Nee, staat dezelfde boete voor als voor het voeren van neon-verlichting onder je auto. (heb het gechecked)quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
En dat je gegarandeerd je rijbewijs in kan leveren als ze dat zien.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
"Ja de rest van het jaar ben ik in Afrika en die lier is om Gnoe's van de weg te trekken, en met die roofscoop kan ik onder water rijden"
5 euro dat hij nooit verder dan het grasveld komt om te parkerenquote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan chicks oppikken
"Ja de rest van het jaar ben ik in Afrika en die lier is om Gnoe's van de weg te trekken, en met die roofscoop kan ik onder water rijden"
5 euro dat dat ding nooit door een plas gaat rijden die uberhaupt tot de treeplank komt
Die krijg je dan van mij!quote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik later een W123 heb wil ik er wel een taxi bord op hebben
tenzij ze je zien dat je achter een andere auto ineens die lichten aandoetquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, staat dezelfde boete voor als voor het voeren van neon-verlichting onder je auto. (heb het gechecked)
Het wordt natuurlijk een héél ander verhaal als je een lichtkrant met STOP-POLITIE gebruikt , of je op een
andere manier als politie-agent voordoet (met politie-kleding, politie-ID of politie-stickers op de auto ofzo).
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'nquote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
5 euro dat hij nooit verder dan het grasveld komt om te parkeren.
Die mennekes zijn zelf vaak heel klein, of hebben heul kleine piemelkes.
Mn vriendin zit allang niet meer op de middelbare school, maar k weet t alquote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vraag aan je vriendin? Die weet vast wel wanneer ze vakantie heeft.
Koop dan gewoon een dikke Benz of bimmerquote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'n
Range Rover Sport (arden) niet op de oprit zou willen hebben..![]()
[afbeelding]
Oh oh, wat zou ik daarmee over de autobahn "rasen" zeg!![]()
En zo'n bijna-echte bontkraag over je stuur?quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
En van die kralenmatjes over de voorstoelen![]()
Ach jochie tochquote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
*dit kleine menneke zou liegen als hij zou zeggen dat hij zo'n
Range Rover Sport (arden) niet op de oprit zou willen hebben..![]()
[afbeelding]
Oh oh, wat zou ik daarmee over de autobahn "rasen" zeg!![]()
En een konijnenpootje aan de sleutelhangerquote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En zo'n bijna-echte bontkraag over je stuur?
Op de lange afstand best lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach jochie tochVraag even aan BO+ hoe fijn zo'n unit is
Whiiiiiiquote:Op maandag 16 april 2007 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een konijnenpootje aan de sleutelhanger
En maar raii uit de speakers blazen
Jah, die lampjes ben je natuurlijk kwijt. Maar da's logischquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tenzij ze je zien dat je achter een andere auto ineens die lichten aandoet
dan ben ik bang dat je er niet met een boete ervan afkomt![]()
Hij is B-B-B-B-Blind en nu denkt ie dat je verliefd op hemt bent !!!!!!!:D L:D:LD;ldldldROFLCOPTERPWND!quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAT BEGREEP JE NIET AAN BO+ ???!?!?!?!?!!!?!?!?!?!?!!
Nee man, dit is fouterquote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een dikke Benz of bimmer
Je humor is niet beter geworden sinds je weer bij je ouders woontquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is B-B-B-B-Blind en nu denkt ie dat je verliefd op hemt bent !!!!!!!:D L:D:LD;ldldldROFLCOPTERPWND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |