Blauw, quanta kosta?quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke kleur moet je hebben dan???
rood, blauw of wit??
Als ze áchter de grille zitten, ziet niemand er iets vanquote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[moraalridder-mode] Maar dat mag heul niet op een alledaagse oto![/moraalridder-mode]
quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, TF gaat Hema-LEDjes voor je regelen zie ik al.
Als er een TB komt wel jaquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
gaat er nog een puike chip in die 2.0 turbo geknalt worden?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Gebruik je ze zoveel dan, dat ze zovaak/snel kapot gaan?
Gesloopt van een pliesie Golfquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
nee man die zijn veul te sterk voor die laguna, smelt zijn hele grill weg![]()
van de plietsie bedoel ik![]()
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werkquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Heb je een url van die website voor me?
quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werk
wat denk je wel niet zegquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh let op TF gaat plietsieoto's slopûh!
zou ik echt niet weten, ik rij er morgen wel even langsquote:
http://www.maxeda.com/NL/People/Closed/Sales.aspxquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Heb je een url van die website voor me?
Helaas geen strobo's in die prijslijst, wel complete lichtbalken..quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuurikje per PM, ik wil niet dat ze mn postgeschiedenis zien voor ik er werk
Alvast bedankt!quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat denk je wel niet zeg![]()
vw/audi dealer waar ik gewerkt hebt doet veel zaken met de plietsie![]()
[..]
zou ik echt niet weten, ik rij er morgen wel even langs![]()
[..]
quote:
Welke heb je er nu in zitten dan?quote:
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"quote:
Kon je ze een beetje netjes weg werken? (Fototjes misschien?quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"
[afbeelding]
(zijn kleiner dan het op de foto lijkt hoor)
Maar is baggerkwaliteit ( type-r), regelkastje deed het vaker niet dan wel, en op
een gegeven moment waren de lampjes ook op. Heb ik alles er maar uitgehaald.
Damn ik heb ze er al uitgehaald, anders had ik wel even wat foto'tjes geschoten.quote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon je ze een beetje netjes weg werken? (Fototjes misschien?)
VMBO sletjequote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vraag aan je vriendin? Die weet vast wel wanneer ze vakantie heeft.
degene wat ik ken zijn meer rechthoekig dan bovenstaandequote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van deze dingen. "pacecar-strobe's"
[afbeelding]
(zijn kleiner dan het op de foto lijkt hoor)
Maar is baggerkwaliteit ( type-r), regelkastje deed het vaker niet dan wel, en op
een gegeven moment waren de lampjes ook op. Heb ik alles er maar uitgehaald.
Hmmm, misschien in mn volgende auto ook maar zoiets plaatsen, als het niet te duur is tenminste. Ik zou het wel in de s80 van mn pa willen bouwen, gegarandeerd dat iedereen dan voor je aan de kant vliegtquote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn ik heb ze er al uitgehaald, anders had ik wel even wat foto'tjes geschoten.![]()
Was wel netjes weg te werken trouwens, had ze van binnenuit met beugeltjes vastgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |