ff F5 doen, of rechter muisknop en plaatje weergevenquote:Op maandag 16 april 2007 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan kom ik er toch maar op 4? Visa, antiek ding, rood/witte CRX, grijze CRX...
Kan ook komen omdat sommige foto's op de laatste pagina? nogal dood zijn.
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn, zwaaien mensen met een MX5 ook altijd naar je als je ze tegen komt?
Ik zwaai me rot op een dag![]()
Met Rover/MG's had ik het ook wel ja, hoewel je't daar minder hebt als bij cabrio/roadstersquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En naar mensen met een zelfde auto zwaaien is tof!
Nou rijden er amper Visas meer, dus ik zwaai naar wel meerC15's, BXen met gele koplampen, gele koplampen in het algemen, Citroëns behalve de snoek, Peugeots uit de 04-serie, en gewoon mensen die die kijken met een blik van "heé een visa!
"
Mn arm wat doe je
<insert .zip grapjes>quote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TT
Fietsers die je bijna van de weg af rijdtquote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En naar mensen met een zelfde auto zwaaien is tof!
Nou rijden er amper Visas meer, dus ik zwaai naar wel meerC15's, BXen met gele koplampen, gele koplampen in het algemen, Citroëns behalve de snoek, Peugeots uit de 04-serie, en gewoon mensen die die kijken met een blik van "heé een visa!
"
Mn arm wat doe je
Fietsers horen dan ook thuis op't fietspad en moeten zich niet voor auto's werpen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Fietsers die je bijna van de weg af rijdt
Oh jee!quote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks ff een pageviewtopic openen, poes van ijsmeis doet het altijd goed als TT
Maar eerst update voor mn klkustopic typen
Bij Alexxxx voor de deurquote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Fietsers horen dan ook thuis op't fietspad en moeten zich niet voor auto's werpen.
Haha nu weet ik waarom je het vraagt. Ik was er gisteren met iemand die op TI zit en die vertelde dat die gele Ibiza uit Siebengewald kwam.quote:Op maandag 16 april 2007 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Dat zeiden al meerdere mensen ja. Hij gaat waarschijnlijk naar de spuiter volgende week.
Ramonquote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Haha nu weet ik waarom je het vraagt. Ik was er gisteren met iemand die op TI zit en die vertelde dat die gele Ibiza uit Siebengewald kwam.Ikzelf woon in het dorpje langs Gennep en die TI'er woont in Gennep.
Erg gaaf jaquote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
die Porsche velgen eronder....
vandaag stond ik overdwars op de weg, met aan elke kant een panikerende fiesterquote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Fietsers die je bijna van de weg af rijdt
Er is een goudkleurige bij de ring (incl. porsche velgenquote:Op maandag 16 april 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Erg gaaf jaPorsche blok ook achterin naar mijn weten?
Gaat echt als een brandweer zo'n bakquote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is een goudkleurige bij de ring (incl. porsche velgen) die daarmee rondrijdt ja, dat ding klinkt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |